Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Leffailta yksin = saa valita JUURI NE leffat mitkä haluankin katsoa. Siis ohjelmistossa tänään:

klassikko-osasto: The Great Escape eli Suuri Pakoretki

musta hevonen josta en tiedä mitään: The Black Dahlia eli Musta Dahlia

Nyt vaan pitää tehdä suuri ja vaikea päätös, kumpi ensin - leppoisaa elämää Stalag Luft Northin sotavankileirillä vaiko murhadekkaria. ...aaah, kuinka tästä voi pieni tyttönen selvitä? :eek:
Hyvää leffailtaa! :)

Leffailta yksin = saa valita JUURI NE leffat mitkä haluankin katsoa. Siis ohjelmistossa tänään:

klassikko-osasto: The Great Escape eli Suuri Pakoretki

musta hevonen josta en tiedä mitään: The Black Dahlia eli Musta Dahlia

Nyt vaan pitää tehdä suuri ja vaikea päätös, kumpi ensin - leppoisaa elämää Stalag Luft Northin sotavankileirillä vaiko murhadekkaria. ...aaah, kuinka tästä voi pieni tyttönen selvitä? :eek:

Suosittelen pakoretkeä. Mustalta hevoselta ei kannata odotella liikoja. Paitsi tietenkin se Josh on siinä jos tykkää.

Dildo vaan kainaloon, eiköhän se ole yhtä hyödykäs tässä kuin muuallakin.
:confused: Joku uus muotivillitys? Vai sielläkö se G-piste onkin?

Viestin lopun funktio oli varmaankin saada mahdollisimman monta "mä voin tulla sun viereen kattomaan" -viestiä, joten miestä tässä korvataan. Voi se olla villityskin, pirustako minä tiedän.

Roger.

No pirustako mä tiedän. Etsintä siis jatkuu.

Suosittelen pakoretkeä. Mustalta hevoselta ei kannata odotella liikoja. Paitsi tietenkin se Josh on siinä jos tykkää.

Hyvin arvattu. Valitsin pakoretken ensimmäiseksi. Ihan loistavahan se oli -ihan kuin ekallakin kerralla.

Eikä täällä tungeta dildoa kainaloon tai muihinkaan paikkoihin. Suklaalla se seksi on ennenkin korvattu. Ottasit Ultimecia sinäkin.

Leffailta kaksin: Ei tartte vaivautua itse vuokraamoon kun isäntä ettii sieltä kuitenkin jotain tarpeeksi mielenkiintoista ja toisaalta vaikkei se sellaista olisikaan, niin ei haittaa kun kuitenkin nukahdan puolivälissä :D

Pitääpäs muistaa ennen treeniä käydä palauttaa tuo Die Hard 4.0... Jaksoin katsoo ihan kokonaan jopa :D

Pitääpäs muistaa ennen treeniä käydä palauttaa tuo Die Hard 4.0... Jaksoin katsoo ihan kokonaan jopa :D

Mulla sattuu just olemaan tuo Die Hard 4.0 tuossa vieressä. Ja päivän myöhässä, kun en vielä eilen ehtinyt valoisaan aikaan vaihtaa renkaita (ja pimeellä ei huvittanut..), ja se vuokraamokin on niin kaukana, että bensoihin menee enemmän rahaa kuin sakkomaksuun:D

Yleistä hyvää tässä vaan levitetään.

No sepä varsin riemukasta. Levitähän vähän tännekin mikäli ilosanoman jakamiselta kerkiät.

voi Jeesus, ei sentään

Ullalle pitäis antaa ikuiset bannit tähän ketjuun levittämästä kroonista pahaa oloaan. Tuo vitutusketju on se missä ollaan naama väärinpäin ;)

edit:

luin postin #6025 ihan riveiltä, mutta ehkä tulkitsen sen positiivisen viestin väärin.

Viestin lopun funktio oli varmaankin saada mahdollisimman monta "mä voin tulla sun viereen kattomaan" -viestiä

Kaikki eivät ole korvaushoidon tarpeessa.

osaltani offtopic loppuu tähän viestiin, mutta mielestäni nuo ovat sävyltään (siinä asiayhteydessä) enemmänkin latistavia&ylimielisiä kuin neutraaleja. shibahan voi toki itse kertoa miten hän asian kokee - mulle on helppoa myöntää olevani väärässä mikäli asia näin on. onko sulle?

osaltani offtopic loppuu tähän viestiin, mutta mielestäni nuo ovat sävyltään (siinä asiayhteydessä) enemmänkin latistavia&ylimielisiä kuin neutraaleja. shibahan voi toki itse kertoa miten hän asian kokee - mulle on helppoa myöntää olevani väärässä mikäli asia näin on. onko sulle?

Niin, mulehan siinä hoitoa myös tarjottiin. Sillä taas ei ole minun intentioni kanssa mitään tekemistä, miten sinä jotakin tulkitset. On aivan sama, kokeeko kukaan asian yhtään mitenkään, ainakin sen kannalta mitä minä tarkoitin. Jos itse luet pienen piruilun ylimielisyytenä, olet vapaa niin tekemään.

Niin, mulehan siinä hoitoa myös tarjottiin. Sillä taas ei ole minun intentioni kanssa mitään tekemistä, miten sinä jotakin tulkitset. On aivan sama, kokeeko kukaan asian yhtään mitenkään, ainakin sen kannalta mitä minä tarkoitin. Jos itse luet pienen piruilun ylimielisyytenä, olet vapaa niin tekemään.

Unohdit nyt piruilusta ne pakolliset :D ja ;) tarkennukset. Ei pysty ymmärtään ilman.

Joudun syömään sanani, koska en ehtinyt enää editoimaan.

Onkin hyvä tehdä ero juuri sen välille miten sinä ja se keskustelun toinen osapuoli asian kokee. Mutta hyvä uutinen on se, että tunneälyä voi kehittää. Eikä tässä omalla kohdallani ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että miksi sitä piruilua pitää harrastaa juuri iloisille asioille tarkoitetussa ketjussa.

No jaa, miksi kukaan kirjoittelee nettiin yhtään mitään tai esittelee siellä tunneälyään. Vittuillakseni heilutin.

Ja se huomattiin, että halusit vittuilla. Niin kuin jo ensimmäisessä viestissäni totesin niin kaikilla se naama ei ole aina väärinpäin.

Joudun syömään sanani, koska en ehtinyt enää editoimaan.

Onkin hyvä tehdä ero juuri sen välille miten sinä ja se keskustelun toinen osapuoli asian kokee. Mutta hyvä uutinen on se, että tunneälyä voi kehittää. Eikä tässä omalla kohdallani ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että miksi sitä piruilua pitää harrastaa juuri iloisille asioille tarkoitetussa ketjussa.

No jaa, miksi kukaan kirjoittelee nettiin yhtään mitään tai esittelee siellä tunneälyään. Vittuillakseni heilutin.

Back
Ylös Bottom