Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja se huomattiin, että halusit vittuilla. Niin kuin jo ensimmäisessä viestissäni totesin niin kaikilla se naama ei ole aina väärinpäin.
En ollut vonkaamassa ketään, sillä niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, leffaillat ilman seuraa ovat elämän suola.
Tämä osahan se olikin, johon viittasin.
Jos sinulle tulee hyvä olo siitä, että ajattelet minun olevan kiukkuinen, onneton ja irvistelevä, ole hyvä.

No siis kyllähän kuka tahansa normaali nauttii leffaillasta yksin, omien lempielokuvien kanssa. Ei mitään pahaa. Heitin kommentin tuohon "mitenkä tyttö pärjää" tms., miten se nyt menikään, kun yleensähän tuollaiseen odotetaan vastaukseksi sitä miehistä turvaa. Ja vaikka kyseessä onkin piruilu, niin voihan sieltä "sivullinen" vetää jotain luonneanalyysia jos ei huumorintajut kohtaa. Itsekin se suklaaheiton katsoin niin, että Shiba oli tajunnut mun juttuni ja heitti siihen takaisin. Mutta mähän jo sanoin, että mitä huonommin minä käyttäydyn, sitä paremmalta muut näyttävät että ei Ironlifen pelastusmissiota tässä ehkä ihan tarvittu. Vaikka mikäs siinä, kasvattaahan post-count minunkin virtuaaliotsakikkeliäni, ja sekös on iloista.
Unohdit nyt piruilusta ne pakolliset :D ja ;) tarkennukset. Ei pysty ymmärtään ilman.
Viestin asiasisältö on sävyltään neutraali. Ehkä sulla on asenneongelma? Kenellehän ne bannit kuuluu ja menolippu vitutusketjuun :hymiö:?
Mutta eipä siinä mitään, kyllä mulle vastuu kelpaa :DFysioterapeutit on jumalia: sain vihdoin ja viimein luvan alottaa juoksutreenit
Pitkin Vantaanjoen rantaa? ;)