Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ilmeisesti aloittaa aamu aina seksillä, niin loppupäivä sujuu sit mukavasti. :DOnnea uudelle tädille! Varo ettei ala vauvakuume iskeä itsellekin kun sitä nyyttiä hoitelet! ;)Sinttu sanoi:Hihii, musta tuli eilen illalla täti:D Isosisko sai potran poikavauvan, painoi yli neljä kiloa.
Kiitos! Sanoppa muuta, ihan kuin kamalassa koira- ja autokuumeessa ei olis jo tarpeeks..;)MerZi sanoi:Onnea uudelle tädille! Varo ettei ala vauvakuume iskeä itsellekin kun sitä nyyttiä hoitelet! ;)
Judit sanoi:Olenko minä puusilmä, kun en onnistunut saamaan paperistani selville, että minkä verran tuli palautusta (mätkyjä ei ole luvassa)..?
Miksi minä en?
Ja muistihan se hieroja kehuakin, miten olen hyvin saanut lihaa tuonne selän puolelle.
Käski vaan jatkaa samaa rataa.
Mulla on taas tosi paha vauvakuume. Pahempi kuin koskaan ennen.
Mulla alkaa olla jo nimet valmiina, jos pikkuinen poika- tai tyttövauva olis tulossa. :D Mutta turha hössötys sikseen, pitää yrittää rauhoittua ja miettiä tätä vielä. Kun mulla olis kouluunlähtökin syksyllä..
.