Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
emil sanoi:
Joko ehdotus on tullu?:eek: Mulle on tullut yleensä lähempänä kesäkuuta.

Kyllähän noita putkahtelee jo postiluukusta. Mulle tuli toissapäivänä :thumbs:

Tähän astisen elämäni isoin tili napsahti tänään tilille. On sitä duunia painettukkin mutta nyt pitkä viikonloppu tulossa :)
Kävin duunikiireiden keskellä tekemässä yhden pahan tentinkin johon kerkesin valmistautua vain pari tuntia. Meinasin jättää tentin heti alkuunsa kesken kun näin paperin, mutta yllätyksekseni tentti meni läpi ja tavoitellun ykkosen sijasta arvosana 2.
Ei harmita edes että tuli mätkyjä 560 egeä. Nekin tosin nollaantuvat kun ilmoittaa matkakulut ja remppalainan korot tulonhankkimislainan koroiksi.

Ja naiskuvioissakin on jotain yritystä sentään, herkkää.

Clayman sanoi:
Kyllähän noita putkahtelee jo postiluukusta. Mulle tuli toissapäivänä :thumbs:

Olenko minä puusilmä, kun en onnistunut saamaan paperistani selville, että minkä verran tuli palautusta (mätkyjä ei ole luvassa)..?

Illan peli.
Vittu, kun ei ole levoton sielu löytänyt tänään paikkaa, missä pystyis olemaan eden muutaman sekunnin paikallaan.
Nyt pakko mennä salille purkamaan pahimmat energiat, sit puhelin kiinni ja katsomaan, kuinka iiäfkoo hoitaa homman himaan.
Töistä ei tule mitään, mutta eivoisvähempääkiinnostaa....

Judit sanoi:
Olenko minä puusilmä, kun en onnistunut saamaan paperistani selville, että minkä verran tuli palautusta (mätkyjä ei ole luvassa)..?

En mäkään ensiksi löytänyt sitä kohtaa :) . Mutta kun avasin sen sillee kokonaan, niin löytyhän se sieltä yläkulmasta.

Nyt on pakko "avautua" :D on paras päivä aikoihin! Jotenkin ihan tajuttoman hyvä fiilis... Ja tein feedback ennätyksen duunissa... 10 positiivista palautetta aamu 8 jälkeen! eli vissiin palvelukin sujuu :D Johtuneeko sitten siitä, että eilen pääsi 4päivän sairastamisen jälkeen salille vai mistä.. Kun koko viime viikon olin "murhanainen".. :whip: :rock: :) :hyper:

Jees! Viimein tein kauniin kympin sjmavessa 160 kilolla ilman mitään remmejä tms. paskaa suoritusta häiritsemässä. Kyllä mä olen vahva miäs. :)

Kevät tulee, on vapaapäivä ja sitten yövuorot, mikä on leppoisaa... ja pääsiäisestä tulee kivasti lisiä.

Niin ja se tärkein, mistä olen nyt kuukauden iloinnut joka päivä:
mulla on vakiduuni.

Se vaan jaksaa joka päivä hämmästyttää mua, että miten tässä näin pääsi käymään. :hyper:

Saattais ehkä tuntua siltä että nyt olisi parempi fiilis. Stereot kuulostaa paremmalta ja ne on nyt täpöillä. Ja mä haluun tapella.

Ei naishuolia -Ei kyl naistakaan mutta ei haittaa! :D
Kohta pääsee ajaa pärrällä kun saan se ajokortin.
Viikon ollu saikulla ja nyt kaikki kunnossa. :thumbs:
Muutaman oluen hain ja kohta kavereiden luo pelaamaan pleikalla jotain ihme kitarapeliä joka on tosi hauska! :kippis1:
HPK johtaa ja menee finaaliin viel! :evil:

Loistavaa jääkiekkoa :D

Oma suosikki tepsi rämpii, mut tässä onkin sitten seuraavat 2 joukkuetta joille soisin mestaruuden kummallekin ! Helevetin hyvä juttu :rock:

Ei yhtään paskempi meininki. Nestehukassa juokseminen ei varmaan ole se maailman viisain mahdollinen teko, mutta voi pojat ja tytöt, miten hyvä olo nyt on, kun se on ohi!

Harvoin sitä posketkin hikoilee, mutta kyllähän nyt. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom