Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole kyllä edes tosisissi, oon lähinnä Porin Prikaatin puolisissi, eli kuulun tiedustelujoukkueeseenandor sanoi:No onneksi olkoon. Sissihavu on kyllä Tosimiehen(tm) merkki! ;) Missäs päin oot rajalla? Ite Kajaanissa olin II/05...
:lol2:tiny_tinman sanoi:En ole kyllä edes tosisissi, oon lähinnä Porin Prikaatin puolisissi, eli kuulun tiedustelujoukkueeseen
ace-oo- sanoi::lol2:
Porissa koulutetaan sissejä:D
Hail to me :D Oon käynyt Ivalossa sissikoulutuksen, ja käsittäkseni se on ainut todellinen sissikoulutus
ehei! Vaan 2/2000 porukka oli sarja vick mackeytä :lol2:Raskolnikov sanoi:Aivan ja ainoat tosisissit Ivalossaki oli tietenki vuosimallin I/03 porukka :D
ace-oo- sanoi::lol2:
Porissa koulutetaan sissejä:D
Hail to me :D Oon käynyt Ivalossa sissikoulutuksen, ja käsittäkseni se on ainut todellinen sissikoulutus
kaikki muut ovat etelässä. Ivalossa ei tosiasiassa ole edes tiloja edes naisille, kun ne eivät ikinä pääse ko. koulutukseen.andor sanoi:Kyllähän noita sissejä kaikissa rajavartiostoissa koulutetaan, eli Ivalon lisäksi vielä Kajaanissa, Onttolassa ja Immolassa. Mut joo menee offtopikiksi jo...
venla sanoi:On niitä ;)
Mr.Referee sanoi:Sain vihdoin ja viimein lattiaremontin valmiiksi... Nyt on mukava olo.