Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ihan topicciakin pistäisi:
Mavessa 200kg rikki.:whip:

Kesä tulloo ja naisilta näkyy muukin kuin naama:hyper:
Oon täysin kesäihminen, t-paidassa on niin tajuttoman mukava kulkea, että muuttaisin heti t-paitalämpimään maahan, jos saisin työpaikan semmoisesta:)

andor sanoi:
No onneksi olkoon. Sissihavu on kyllä Tosimiehen(tm) merkki! ;) Missäs päin oot rajalla? Ite Kajaanissa olin II/05...
En ole kyllä edes tosisissi, oon lähinnä Porin Prikaatin puolisissi, eli kuulun tiedustelujoukkueeseen :rolleyes:

tiny_tinman sanoi:
En ole kyllä edes tosisissi, oon lähinnä Porin Prikaatin puolisissi, eli kuulun tiedustelujoukkueeseen :rolleyes:
:lol2:
Porissa koulutetaan sissejä:D
Hail to me :D Oon käynyt Ivalossa sissikoulutuksen, ja käsittäkseni se on ainut todellinen sissikoulutus :)

ace-oo- sanoi:
Hail to me :D Oon käynyt Ivalossa sissikoulutuksen, ja käsittäkseni se on ainut todellinen sissikoulutus :)

Aivan ja ainoat tosisissit Ivalossaki oli tietenki vuosimallin I/03 porukka :D

Mit vit. Tiedustelu on sisseilyn Matti Nykänen! Nojoo semisissejä ollaan kuitenkin ja havutkin on. Juostaan vaan herkemmin karkuun, tai siis juostaan aina karkuun.
Meikälle tosin laulo nakki prikaatin tiedusteluun tiedustelutjm-hommiin.

ace-oo- sanoi:

:offtopic: Kyllähän noita sissejä kaikissa rajavartiostoissa koulutetaan, eli Ivalon lisäksi vielä Kajaanissa, Onttolassa ja Immolassa. Mut joo menee offtopikiksi jo...

andor sanoi:
:offtopic: Kyllähän noita sissejä kaikissa rajavartiostoissa koulutetaan, eli Ivalon lisäksi vielä Kajaanissa, Onttolassa ja Immolassa. Mut joo menee offtopikiksi jo...
:offtopic: kaikki muut ovat etelässä. Ivalossa ei tosiasiassa ole edes tiloja edes naisille, kun ne eivät ikinä pääse ko. koulutukseen.

Ivalo is the paikka sanotaan mitä sanotaan! :D

venla sanoi:
On niitä ;)

MISSÄ ?

Tänään ..tai yöllä baarissa kaverit vonkas kaikkee muuta ja mä etin vaan sellasta "pientä isoo" tyttöö mut ei löytyny .. :(

Meen näkeen unia nyt sit sellasesta :rolleyes: ja yksin taas :jahas:

Ei ole krapulaa :D Kävin just lenkin juoksemas kunto oli yllättävän hyvä :) Kiva juosta aamu auringossa ja kuunnella mb3 soittimella kunnon rytinää :rock: Illemmal selkä+käsitreeni ja sitte muijan kans syömään eukko maksaa ;) Olo on kertakaikkiaan pirteä ja hyvä :)

Jumankaute, että oli velipojan kanssa eilen lystiä. Pikkasen on oloja, mutta se ei haittaa yhtään. Kohta vois lähtee heittää pienen lenkin, kun on niin nätti ilma, mutta tietysti vasta salkkareitten jälkeen :)

Valtsussa poistuvana tuotteena Fun Lightin Persikka ice tea 95cent kipale. Ihan helvetin hyvää ja tulee Thaimaan reissu mieleen kun tota lipittää. Vastaa maultaan melkein täysin Liptonin jääteetä.

Uudella dieetillä olen ollut reilusti yli viikon ja olo on tosi hyvä ja energinen. Tänään voisin jopa reenata. Toivottavasti paikat ei ole pahasti jumissa. Leuka oli herätessä ihan lukossa en pystynyt suutani liikuttamaan, mutta sekin parantui pienen "leukavenyttelyn" ansiosta.

Mr.Referee sanoi:
Sain vihdoin ja viimein lattiaremontin valmiiksi... Nyt on mukava olo.

Noin sitä pitää:thumbs: !

Sitten itse On Topiciin:

Eiliset kisat :rock:!!!
-Sai taas puhua aiheesta josta voin puhua loputtomasti, sellaisten ihmisten kanssa jotka ajattelevat täsmälleen samoin!
-Tuttujen näkeminen :haart:
-Todella hauska loppuilta huipputyyppien seurassa, lukuunottamatta tiettyä polemiikkia..
-TeHolle vielä terkkuja vieraanvaraisuudesta ja hauskasta kisojen jälkikäteisarviointiseurasta :)!
-Kisaajat olivat aivan upeita :kuola: !

Kesä tulee :rock: .

Jalkatreenit meni todella hyvin. Aloin juuri keskittymään voimanostoon ja takakyykyssä painot nousee ihan hävytöntä tahtia (alussa tein samoilla painoilla kuin etukyykkyä :D ). Lopuks sain viel kaverilta kyydin himaan. Säästyi kaloreita.

JESSSS!!!1!! Vihdoinkin kesätyöt varmistui! Ja vielä mukavaan hommaan pääsen! Huh huh, kyllä tuon kanssa on saanutkin jo hyvän aikaa stressata kun mistään ei meinannut napsahtaa. Ja vartin päästä salille!! 10 x :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom