Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Melkein viikon kestänyt flunssa alkaa olla ohi, on lomaa, hyvää ruokaa ja juomaa sekä Sopranosin kolme ensimmäistä kautta DVD:llä. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan mahtavasti on kyllä pääsiäisloma alkanut. Heti herättyäni sain, ulkona paistaa aurinko ja vihdoin tuntuu siltä, että kesä on tulossa. Miehen kanssa käytiin pitkällä lenkillä ja illalla vielä tyttöjen kanssa pelaamaan sulkapalloa ja sen jälkeen muutamalle. :kippis1: Lisäksi äiti tuolla tekee isäukon kanssa mun herkkuruokaa, mitä en ole viiteen vuoteen saanut. :kuola: :kuola: :kuola:
Ja huomenna sit pitää kyllä jatkaa hyvän nestetasapainon ylläpitämistä vähän useammallakin annoksella.:kippis1: Jostain syystä koko aamu on tuntunut loistavalta. :) Kannattaa ilmeisesti aloittaa aamu aina seksillä, niin loppupäivä sujuu sit mukavasti. :D

edit: unohdinkin jo mainita, että viimeisen kuukauden sisällä neljä kaveria ovat saanet pienet vauvat. Kyllä on alkanut mullekin pientä vauvakuumetta taas väkisin tulemaan.

Hihii, musta tuli eilen illalla täti:D Isosisko sai potran poikavauvan, painoi yli neljä kiloa. Taitaa bodari tulla..;)
Mut sekin ilostuttaa kun on niin ihana sää! Tää on aivan mahtavaa..

Sinttu sanoi:
Hihii, musta tuli eilen illalla täti:D Isosisko sai potran poikavauvan, painoi yli neljä kiloa.
Onnea uudelle tädille! Varo ettei ala vauvakuume iskeä itsellekin kun sitä nyyttiä hoitelet! ;)

Kävin nyrkkeilemässä ja oli kivaa. Verta tuli nenästä ja oksetti vähän tossa loppupeleissä, mutta eipä ole pitkään aikaan ollut näin hyvä mieli.

Judit sanoi:
Olenko minä puusilmä, kun en onnistunut saamaan paperistani selville, että minkä verran tuli palautusta (mätkyjä ei ole luvassa)..?

No johan löytyi oikea kohta ja suuri oli ilo: palautuksia 1200 euroa :hyper:

Arvatkaa kuka lähtee talvella etelään..? Viimevuotisilla palautuksilla (8 euroa) ei vielä pitkälle pötkinyt.

Pitää nyt tännekin hehkuttaa kun ilouutisia sain sylintäydeltä....
Ensinnäkin veronpalautuksia tulee 1300 eur!!! :rock:
Ja toiseksi sain yhdeltä ihanalta ihmiseltä lahjaksi 3 vkon Thaimaan matkan!!! On se ihanaa kun on vielä ihaniakin ihmisiä olemassa :haart: :haart:
Olin niin surkeena eilen kun en pääsekään kisoja katsomaan Kultsalle, mutta kyllä nuo uutiset piristi kovasti!!!

Siis mites toiset tietää jo veronpalautuksista? :eek: Miksi minä en?

Mutta asiaan.. Tänään minut sai todella hyvälle tuulelle tieto siitä, että selkä alkaa olla tosi hyvässä kunnossa. :) Ja muistihan se hieroja kehuakin, miten olen hyvin saanut lihaa tuonne selän puolelle. :hyper: Käski vaan jatkaa samaa rataa.

Ja sitten.. Meillä suunnitellaan perheenlisäystä. ;) Ei nyt ihan vakavissaan vielä, mutta kuitenkin. Suhde on mennyt koko ajan parempaan suuntaan ja nyt tässä sitten vähän "katsellaan," et mitä elämä eteemme tuo. :) Mulla on taas tosi paha vauvakuume. Pahempi kuin koskaan ennen. :rolleyes: Mulla alkaa olla jo nimet valmiina, jos pikkuinen poika- tai tyttövauva olis tulossa. :D Mutta turha hössötys sikseen, pitää yrittää rauhoittua ja miettiä tätä vielä. Kun mulla olis kouluunlähtökin syksyllä..

Mut kiva, kun on kivaa ja elämä tuntuu kivalle. :)
Ja perjantaina shoppailureissu edessä. Pitkästä aikaa pääsee törsäämään. ;)

Löytyi helvetin hyvä ja halpa kämppä,ens kuun alussa päästään muuttamaan. Emännän maha kasvaa komeasti,käytiin ultraäänessä ja muksulla kaikki hienosti ja poijalta näytti!

Veronpalutuksia tulossa liki 700e, treeni kulkee ja aurinko paistaa, onpas mukava olo :) .

Jeij, minäkin sain 180 euroa veronpalautusta. Onko ihan luonnollista, ettei tajua pätkääkään, että mistä nuo perusvähennykset ja ansiotulon hankkimisvähennykset yms. tulee, ja että miten ne vaikuttaa? Pitää varmaan luottaa veroviranomaisiin, kai ne on oikein laskeneet :D

Veron palautuksia 1200 euroo, mutta kun ilmoittaa pääomatulot niin menee aikalailla nollille! Mut pääasia ettei tule mätkyjä, ainakaan hirveästi! :)

Tänään ostin videotykin!!!! :hyper: Huomenna alkaa hillitön asennus projekti! :rolleyes:

Kämppä puhtaana reilun kolmen tunnin siivoomisen jälkeen. Nyt vaan paljon safkaa naamariin ja sitten nukkumaan kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom