Aivan mahtavasti on kyllä pääsiäisloma alkanut. Heti herättyäni sain, ulkona paistaa aurinko ja vihdoin tuntuu siltä, että kesä on tulossa. Miehen kanssa käytiin pitkällä lenkillä ja illalla vielä tyttöjen kanssa pelaamaan sulkapalloa ja sen jälkeen muutamalle. :kippis1: Lisäksi äiti tuolla tekee isäukon kanssa mun herkkuruokaa, mitä en ole viiteen vuoteen saanut.
Ja huomenna sit pitää kyllä jatkaa hyvän nestetasapainon ylläpitämistä vähän useammallakin annoksella.:kippis1: Jostain syystä koko aamu on tuntunut loistavalta.
Kannattaa ilmeisesti aloittaa aamu aina seksillä, niin loppupäivä sujuu sit mukavasti. :D
edit: unohdinkin jo mainita, että viimeisen kuukauden sisällä neljä kaveria ovat saanet pienet vauvat. Kyllä on alkanut mullekin pientä vauvakuumetta taas väkisin tulemaan.
Ja huomenna sit pitää kyllä jatkaa hyvän nestetasapainon ylläpitämistä vähän useammallakin annoksella.:kippis1: Jostain syystä koko aamu on tuntunut loistavalta.
Kannattaa ilmeisesti aloittaa aamu aina seksillä, niin loppupäivä sujuu sit mukavasti. :Dedit: unohdinkin jo mainita, että viimeisen kuukauden sisällä neljä kaveria ovat saanet pienet vauvat. Kyllä on alkanut mullekin pientä vauvakuumetta taas väkisin tulemaan.
Miksi minä en?
Mulla alkaa olla jo nimet valmiina, jos pikkuinen poika- tai tyttövauva olis tulossa. :D Mutta turha hössötys sikseen, pitää yrittää rauhoittua ja miettiä tätä vielä. Kun mulla olis kouluunlähtökin syksyllä..