Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Sain eilen sen verran positiivista kommenttia ulkonäöstäni eräältä minulle tärkeältä ihmiseltä, että vieläkin hymyilyttää. :) Taitaa kehua mut vielä pilalle.. :rolleyes:
Joulunaika on kyllä muutenkin saanut minut iloiseksi. Treenit on kolmeksi päivää unohdettu, mutta tänään sit lähden illalla lenkille, kunhan krapula vähän hellittää.
Iloiseksi tekee myös se, että pari viikkoa saan tehdä 4 päiväistä työviikkoa. :) Ja työpäivien pituudet taitaa olla vain 6-7 tuntia. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain kutsun joulupäiväksi viettämään australiaista joulua todella hienoon merenranta/kanaali-lukaaliin. Ihmiset olivat todella mukavia. Pukki toi minullekin muutaman lahjan, jota ihmettelen. Sain ihmiset iloiseksi läsnäolollani/musisoinnillani. Sain myös kutsun Perthiin, jossa voin yöpyä uusien tuttavuuksieni luona. Isännät tarjosivat purjehdusta jahdillaan great barrier reefille, jota myös ihmettelen. Sain nukkua katamaraanissa kanaalin rannalla, jonka kattoikkunasta tuijottelin koko yön kirkasta tähtitaivasta. Sain muutaman tytön hymyilemään. :) Toin siis iloa muillekin. Ei tässä niin pahasti asiat ole. :love:

Tyttökaveri sanoi jouluaattona rakastavansa mua. :haart:

Lisäksi tykkäsi oikein kovasti antamastani kaulaketjusta....parempi onkin tykätä,oli meinaan aika kallis :nolo:

Ilostutti tavata mies jonka kanssa oli niin mukava jutella. Varsinkin kun mulle on ollut vaikeata jutella miesten kanssa, tai siis niille mun kanssa :D . No tuskimpa enää tavataan, mutta hyvä mieli jäi.

Niin harvoin tapaa ihmisiä jonka kanssa kemiat kohtaa. Harmi.

Mulla taitaa olla tämän telluksen paras vaimoke. :haart:

Vihdoin unet alkaa loksahtamaan kohdalleen. Vihdoin oon pysynyt jo pidemmän tovin terveenä. Vihdoin treeni kulkee. Vihdoin elämä hymyilee. Vihdoin!

Olen ollut tämän viikon lomalla erikoisen syksyn ja alkutalven jälkeen, voi pojat se on tehnyt hyvää!
Tänään avokin kanssa hiukan ulos illalla ja huomenna saa olla rakkaiden kanssa iltaa viettämässä, uusi vuosi tuo toivottavasti paljon hyvää mukanaan :)

Ostin tänään kotiteatterivahvistimen:
sony str-db790, 300 euroa:haart::)

STR-DB790_1.jpg

Pohjoisvirta sanoi:
Ostin tänään kotiteatterivahvistimen:
sony str-db790, 300 euroa:haart::)

STR-DB790_1.jpg

:kippis1: minulla on samanlainen. On muuten hyvä ostos (kuten aina kaikki uusi). Saa kaiuttimista hyvin ääntä ulos :) Infinityn kajarit ja jbln 150w aktiivisubbari on hyvä alku orastavalle hifistelyelolle :)

Kohta on uusi vuosi ja uudet kujeet:D ja uusi dieetti:D

minua ilostuttaa myös se kun on ollut mukava joululoma, töissäkin on tullut oltua mutta täällä olen aina viihtynyt paremmin kuin hyvin.

Tänään ei vituta lähellekään yhtä paljon kun eilen. :) Annoin itselleni luvan syödä sipsiä ja namia, jee!!! Kohta varmaan valitan sitä et on paha olo, kun kaksin käsin pitää mättää vuorotellen suolaista ja makeaa.

Ei sitä isoja asioita aina tarvitse siihen että elämä alkaa tuntua paljon mukavammalta. Ajattelin tehdä hyvää ruokaa ja vaan relata tänään, vaikkakin mieli (ja kroppa) hinkuu salille. Tuntuu vaan olevan niin tukossa vähän joka päivä et palauttelu olis enemmän kun tarpeen.

Olen iloinen myös siitä, että toivon ja luulen saavani pian valmentajan. Sitten täysillä valmistautumaan 2007 kevääseen!

Onhan näitä pieniä ilonaiheita, kun vaan osaa löytää asioista hyvät puolet. Olen viime aikoina stressannut esim. siitä, kuinka rankka tulevasta keväästä tulee. Mutta toisaalta, eilen katselin opintojaksojen sisältöjä ja on kyllä älyttömän mielenkiintoisia juttuja tulossa, tuskin maltan odottaa! Kyllä ne asiat taitaa lutvitutua sittenkin. :) Yhdestä luopuu ja toista ottaa vastaan, niinhän se menee.

Treenit on tälle vuodelle treenattu, täytyykin katsella päiväkirjasta mitä sitä oikein tuli tehtyä!:D
Pohkeet jumissa, täytyy tehdä vielä kunnon venyttelyt.

Mutta nyt, varaslähtö uuteen vuoteen: Otetaan sille!:kippis1:

No juu, hienoa on Uuden Vuoden aattona viettää ensimmäistä hääpäivää. Vuosi on aviossa oltu ja 6v takana muutenkin, lapsia yhteiset 2 poikaa ja hieno poikapuolikin löytyy. Minä en voi kuin nauttia olostani ja toivotella kaikille räiskähtelevää ja onnekasta Uutta Vuotta 2006!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom