Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
burdock sanoi:Eilen sain ajatuksen, että mitäs jos sitä hakisi opiskelemaan myös Kuopioon, kun kerta siskokin muuttaa sinne asumaan. Nyt olen koko aamupäivän katsastellut Kuopiota ja sen tarjontaa ja tulin siihen tulokseen, että vitut, mähän muutan Kuopioon :D. Mä oon täällä onnessaan katsellut asuntoja, opiskelupaikkaa ja erilaisia liikuntamahdollisuuksia. Kuvista päätellen kaupunki on tosi kaunis kesällä, mutta mitäköhän se on talvelle? Haihtuuko kenties lumous? :D.
Onneksi olkoon, vaikka sulle varmaan tulee ikävä sitä sinun nykyistä kansainvälistä kämppää, jonka ilmapiiriä kehuskelet irkissä yhtenään. :DInska sanoi:Mulle tarjottiin just hyvältä paikalta halpaa yksiötä johon pääsen muuttamaan helmikuun alusta. Voi tätä ilon päivää
burdock sanoi:Eilen sain ajatuksen, että mitäs jos sitä hakisi opiskelemaan myös Kuopioon, kun kerta siskokin muuttaa sinne asumaan. Nyt olen koko aamupäivän katsastellut Kuopiota ja sen tarjontaa ja tulin siihen tulokseen, että vitut, mähän muutan Kuopioon :D. Mä oon täällä onnessaan katsellut asuntoja, opiskelupaikkaa ja erilaisia liikuntamahdollisuuksia. Kuvista päätellen kaupunki on tosi kaunis kesällä, mutta mitäköhän se on talvelle? Haihtuuko kenties lumous? :D.
Kivaa!!! Pääset liittymään mun punttisiskojen veljeskuntaan. :D Kyllä Kuopio on tosi mukava ja kaunis kaupunki, jotenkin se tuntuu mulle siltä että kodin kuuluu olla siellä. Ei liian iso muttei pienikään, menoja ja tapahtumia on ainaki minun tarpeisiin. ETENKIN kesällä, kuten sanottu, tosi mukava paikka kaikkine kalamarkkinoineen. Varo vuan, kohta sitä sinäkiin tiällä viännät savvoo ja syöt kalakukkoo Kuopijon torilla meijjän kanssa...burdock sanoi:Eilen sain ajatuksen, että mitäs jos sitä hakisi opiskelemaan myös Kuopioon, kun kerta siskokin muuttaa sinne asumaan. Nyt olen koko aamupäivän katsastellut Kuopiota ja sen tarjontaa ja tulin siihen tulokseen, että vitut, mähän muutan Kuopioon.
MerZi sanoi:Kivaa!!! Pääset liittymään mun punttisiskojen veljeskuntaan. :D Kyllä Kuopio on tosi mukava ja kaunis kaupunki, jotenkin se tuntuu mulle siltä että kodin kuuluu olla siellä. Ei liian iso muttei pienikään, menoja ja tapahtumia on ainaki minun tarpeisiin. ETENKIN kesällä, kuten sanottu, tosi mukava paikka kaikkine kalamarkkinoineen. Varo vuan, kohta sitä sinäkiin tiällä viännät savvoo ja syöt kalakukkoo Kuopijon torilla meijjän kanssa...
Ja tuosta salitarjonnasta vielä. Varteen otettavia vaihtoehtoja ei kyllä hurjasti ole jos meinaa edes jossakin budjetissa pysyä, ihan hinnoissaaan kaikki paikat missä muuten olis hyvä treenata. Ja yliopiston sali ei hääppöinen ole, eikä amk:n terveysyksikön salikaan ilmeisesti tasollaan päätä huimaa. Mut näitä salijuttuja löytyy varmaan enempi tosta "eri kaupunkien salit tänne"-threadista.
Niinpä, gym99 on minunkin mielestä asiallinen mesta.burdock sanoi:Täällähän on porukat puhuneet hirveänä Gym99:n puolesta. Harmi, että sillä ei ole kunnon sivuja.
burdock sanoi:-- Mutta alueista ei ole mitään hajua, eli kuinka levotonta joku alue on ja jne. --
hömppä sanoi:Mie pääsen kohta elämäni ihka ekalle dieteille, jee!;)
Reason sanoi:Onneksi olkoon, vaikka sulle varmaan tulee ikävä sitä sinun nykyistä kansainvälistä kämppää, jonka ilmapiiriä kehuskelet irkissä yhtenään. :D