Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkauksen mainos myymälässä. "Moni on tehnyt elämänsä päätöksen meillä"
muuttui pikavilkaisussa muotoon "moni on tehnyt elämänsä päätökseen meillä".

Meitsi on taas kutistunut, perkele. Kokoa enää 93 kiloa ja risat.

Iloa tässä uutisessa tuokin ainoastaan se, että kyseinen kutistuminen ei ole näkynyt tuloksissa. Ja nyt syömään.

Mulle tarjottiin just hyvältä paikalta halpaa yksiötä johon pääsen muuttamaan helmikuun alusta. Voi tätä ilon päivää :)

Sain jo lapsesta asti olevan tavoitteen penassa saavutettua. Pojalla koulussa 9:n keskiarvo ja on innostunut treenaamisesta. Tyttö myös hyvä koulussa ja treenaa meidän poikien mukana.

Eilen sain ajatuksen, että mitäs jos sitä hakisi opiskelemaan myös Kuopioon, kun kerta siskokin muuttaa sinne asumaan. Nyt olen koko aamupäivän katsastellut Kuopiota ja sen tarjontaa ja tulin siihen tulokseen, että vitut, mähän muutan Kuopioon :D. Mä oon täällä onnessaan katsellut asuntoja, opiskelupaikkaa ja erilaisia liikuntamahdollisuuksia. Kuvista päätellen kaupunki on tosi kaunis kesällä, mutta mitäköhän se on talvelle? Haihtuuko kenties lumous? :D.

burdock sanoi:
Eilen sain ajatuksen, että mitäs jos sitä hakisi opiskelemaan myös Kuopioon, kun kerta siskokin muuttaa sinne asumaan. Nyt olen koko aamupäivän katsastellut Kuopiota ja sen tarjontaa ja tulin siihen tulokseen, että vitut, mähän muutan Kuopioon :D. Mä oon täällä onnessaan katsellut asuntoja, opiskelupaikkaa ja erilaisia liikuntamahdollisuuksia. Kuvista päätellen kaupunki on tosi kaunis kesällä, mutta mitäköhän se on talvelle? Haihtuuko kenties lumous? :D.

Jep Kuopio on täältä katsottuna todella hyvä paikka(puolueelinen mielipide:D )
Kesällä todella kaunis ja menopaikka kaupunki. Vielläkin muistelen viime kesän helteitä ja maisemia kun oltiin päivät pitkät rannalla ja illat kaupungilla terassilla jne. Talvesta on vaikea sanoa kun itse en pidä talvesta yhtään, mutta aika monen esim turistin olen kuullut sanovan että Kuopio on todella upea/erilainen paikka talvella.
Saleja täältä löyty montakin ja muitakin liikunta mahdollisuuksia.(ampuminen on omista harrastuksista ainut joka on hieman vastatuulessa kuopiossa tällähetkellä)

Inska sanoi:
Mulle tarjottiin just hyvältä paikalta halpaa yksiötä johon pääsen muuttamaan helmikuun alusta. Voi tätä ilon päivää :)
Onneksi olkoon, vaikka sulle varmaan tulee ikävä sitä sinun nykyistä kansainvälistä kämppää, jonka ilmapiiriä kehuskelet irkissä yhtenään. :D

burdock sanoi:

Mä ainakin pidän ikkunastani näkyvästä maisemasta näin talvellakin :) Hyvät hiihtomaastothan täällä on, jos sellainen talviurheilu kiinnostaa ja lunta riittää! Opiskelijalle punttisalit jumppineen melko kalliita esim. Helsingin hintoihin verrattuna ja mikäli yliopistolle suunnittelet hakevasi, niin sen liikuntatarjontaan ei kannata kauheesti tukeutua..

burdock sanoi:
Eilen sain ajatuksen, että mitäs jos sitä hakisi opiskelemaan myös Kuopioon, kun kerta siskokin muuttaa sinne asumaan. Nyt olen koko aamupäivän katsastellut Kuopiota ja sen tarjontaa ja tulin siihen tulokseen, että vitut, mähän muutan Kuopioon.
Kivaa!!! Pääset liittymään mun punttisiskojen veljeskuntaan. :D Kyllä Kuopio on tosi mukava ja kaunis kaupunki, jotenkin se tuntuu mulle siltä että kodin kuuluu olla siellä. Ei liian iso muttei pienikään, menoja ja tapahtumia on ainaki minun tarpeisiin. ETENKIN kesällä, kuten sanottu, tosi mukava paikka kaikkine kalamarkkinoineen. Varo vuan, kohta sitä sinäkiin tiällä viännät savvoo ja syöt kalakukkoo Kuopijon torilla meijjän kanssa...

Ja tuosta salitarjonnasta vielä. Varteen otettavia vaihtoehtoja ei kyllä hurjasti ole jos meinaa edes jossakin budjetissa pysyä, ihan hinnoissaaan kaikki paikat missä muuten olis hyvä treenata. Ja yliopiston sali ei hääppöinen ole, eikä amk:n terveysyksikön salikaan ilmeisesti tasollaan päätä huimaa. Mut näitä salijuttuja löytyy varmaan enempi tosta "eri kaupunkien salit tänne"-threadista. :)

Heräsin tänään siihen, että avokki toi kukkakimpun sänkyyn!:haart: Raasu on vielä sairaslomalla, ja sen takia herännyt tautiinsa jo viiden aikaan.
On se sellanen!:love: :haart:

MerZi sanoi:
Kivaa!!! Pääset liittymään mun punttisiskojen veljeskuntaan. :D Kyllä Kuopio on tosi mukava ja kaunis kaupunki, jotenkin se tuntuu mulle siltä että kodin kuuluu olla siellä. Ei liian iso muttei pienikään, menoja ja tapahtumia on ainaki minun tarpeisiin. ETENKIN kesällä, kuten sanottu, tosi mukava paikka kaikkine kalamarkkinoineen. Varo vuan, kohta sitä sinäkiin tiällä viännät savvoo ja syöt kalakukkoo Kuopijon torilla meijjän kanssa...

Ja tuosta salitarjonnasta vielä. Varteen otettavia vaihtoehtoja ei kyllä hurjasti ole jos meinaa edes jossakin budjetissa pysyä, ihan hinnoissaaan kaikki paikat missä muuten olis hyvä treenata. Ja yliopiston sali ei hääppöinen ole, eikä amk:n terveysyksikön salikaan ilmeisesti tasollaan päätä huimaa. Mut näitä salijuttuja löytyy varmaan enempi tosta "eri kaupunkien salit tänne"-threadista. :)

Hoh00, ensiksi pitäisi varmaankin päästä sinne kouluun, ennenkuin voi mitää suunnitella etukäteen :D. Ainakin nyt näin ensi alkuun vaikuttaa tooosi hyvältä tuo Kuopijo (mä harjoittelen jo tuota savvoo :D), paremmalta kuin Rovaniemi. Siskokaan ei ollut sitä vastaan, että mäkin tulisin Kuopioon. Tosin samaan kämppään ei ole mitään asiata :lol2: : Näitä kämppiä on yllättävän kiva katsella. Mutta alueista ei ole mitään hajua, eli kuinka levotonta joku alue on ja jne. Täällähän on porukat puhuneet hirveänä Gym99:n puolesta. Harmi, että sillä ei ole kunnon sivuja. Mutta nyt taas katsastelemaan paikkoja ja syömään.

burdock sanoi:
Täällähän on porukat puhuneet hirveänä Gym99:n puolesta. Harmi, että sillä ei ole kunnon sivuja.
Niinpä, gym99 on minunkin mielestä asiallinen mesta.

burdock sanoi:
-- Mutta alueista ei ole mitään hajua, eli kuinka levotonta joku alue on ja jne. --

Kuopio on siitä kiva paikka, että siellä ei varsinaisesti ole mitään "pahoja"/levottomia alueita(paitsi Sokoksen parkki siinä aamuyöstä, mutta ei sekään sietämätön) ja ihmiset on uskomattoman lepposia, varsinkin verrattuna pääkaupunkiseudun mörökölleihin.

Jottei nyt ihan :offtopic: mene sanottakoon, että olipas tänään taas aikamoinen jalkajumppa. ;)

Mie pääsen kohta elämäni ihka ekalle dieteille, jee!;)

Jippiee paikat alkaa taas oleen kunnossa. Ens viikolla alkaa taas mavettelut ja kyykyttelyt piiiiiitkän tauon jälkeen. :)

ensi viikolla kirjotellaankin vitutus treadiin kun painot on tippunut kuin lehmän häntä.

ps. oikeestaan vituttaa jo valmiiksi :curs:

Ostin pienellä riskillä kitaran Ebaysta, ja yllätyin iloisesti, kun paketista eilen löytyi todella upea yksilö. :rock: Tuntui sen verran mukavalta, että hetkeksi unohtui jatkuvaa vitutusta aiheuttavat urheiluvammat.

Reason sanoi:
Onneksi olkoon, vaikka sulle varmaan tulee ikävä sitä sinun nykyistä kansainvälistä kämppää, jonka ilmapiiriä kehuskelet irkissä yhtenään. :D

Ei todellakaan tule ikävä nykyistä kämppää :D Olen siitäkin ylpeä että olen niin hyväsydämminen. Kämpän vaihtaminen onnistui ilman, että olisin hajoittanut tuon kansainvälisyyden ja vasikoinut täällä olevasta kommuunista.

:offtopic:

Viime yönä nukuin huonosti ja heräsin viideltä siihen kun joku menee viereisestä huoneesta suihkuun ja lähtee ulos kämpästä.
Sitten menee n. 30 min ja seuraava ukko viereisestä huoneestä menee suihkuun ja palaa takaisin huoneeseen. Huoneesta alkaa kuulua afrikkalaista kommunikointia kahdella eri äänellä.
Olen elänyt siinä uskossa että viereisessä huoneessa asuisi vain 2 mustaa miestä, mutta niitä onkin ollut 3.
Ihme kun ne joka päivä on näyttäkin eri näköisiltä keittiössä.

Mutta jos joskus käytän naapuri-sanaa tilanteessa ettei se luokkaa tummaihoisia niin heti on silti rasisti. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom