Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Aah, olin salilla ja hieronnassa ja selkä tuntuu nyt paljon paremmalta kuin aikoihin! Lisäksi sain vakkariduunia paikasta, missä oon tähän asti pitänyt vaan sijaisuuksia!!:) Ai että. Vielä pitäs jaksaa raahautua tonne jouluruuhkaan tekemään vikat ostokset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt pääsee melkein tasoihin toissapäivän vitutuksen kanssa kun:
* löysin isällä joululahjan
* mut noudetaan kotiovelta joulun viettoon, jee!
* sain pullon alkoholia asiakkaalta lahjaksi, kiva kiva!
* tänään pääsee salille
* sain aikaiseksi käydä lääkärissä :) - ja sain 4 eri lääkettä :(
* kohta alkaa joululoma

Ps. Tupla-J jos näet tämän, onnitteluni!!! :rock:

Sain palkankorotuksen ja virkani vakinaistettiin :) .
Tänään alkaa 4 päivän huili töistä, mikäli saadaan töissä hommat kuntoon.
Joulu tulee, saa hyvää ruokaa ja perheen kasaan. Hienoa! :)

Viimeinen työpäivä ja pumpin veto, sitten voi jäädä hyvillä mielin 4 päivän joululomalle. Oikein odotan, että päästään kullan kanssa viettämään aikaa yhdessä, kun on ollut kiireinen talvi. Otetaan vaan ihan rennosti, syödään, käydään molempien kotona. Ihanaa olla vaan perheen kanssa!

PRIEST sanoi:
Tänään synty meidän perheeseen poika!
3.5kg
50cm
Tuntuu aika saatanan upeelta!!
Aikainen joululahja, jee!

Hyvää joulua teille ihan uuden vauvan kanssa.

Tänään puoli päivää töitä ja sitten lentokentälle ja kotiin. :haart:

PRIEST sanoi:
3.5kg
50cm
Tuntuu aika saatanan upeelta!!
ONNEA!
Seuraavaksi farmarivolvon tuunauskuvia? :D

PRIEST sanoi:
Onnea tosi paljon :) Kerro lämpimät onnittelut myös emännälle punttimimmeiltä (sovitaan että edustan nyt heitä kaikkia :D) ja suukota pikkupoikaa meidänkin puolesta. :haart: Saitte maailman parhaan joululahjan.

Mä jo tonne mimmien osastolle hehkutin hyvää mieltä, mutta semmonen pikkuseikka vielä unohtui, et tänään tuli mun kauan odotettu paketti Sport Heavystä. Monennenkohan kerran saan ylistää pro fitnessin farkut, en kyllä takuulla osta never enää mitään muita! Eka katsauksella säikähdin, et eihän mun hyvin massatu peba mahdu noihin mut sinnehän se sujahti ja vallan kivuttomasti. Kyllä venyy ja paukkuu, mun paras joululahja!!! Heavyn porukan kanssa kun on niin kiva asioida muutenkin, ystävällistä väkeä.

Hyvvee jouluva kaekille... :love:

Onneks olkoon jätkät.

Liityn kerhoon :kippis1:
Alan töitä luvassa, vakituinen työ autoetuineen jne :)

...ja nokitan vielä sillä että 5 vuoden urakka amk:ssa on nyt ohi,
valmistuin just jouluksi :piis: :rock:

Välillä meinasin jo heittää hanskat tiskiin, aivan mahtava fiilis :rock:

Tombster sanoi:
Sain eilen illalla duunissa yhdeltä työkaverilta 50e, koska se oli kuullu että mulla on ensi maanantaina synttärit. :) Oli kyl tosi reilu tyyppi. :kippis1:
Hoho, sain tänään samalta tyypiltä toisen 50 euron setelin näin joulun kunniaksi. Ihan uskomattoman hyvä tyyppi! :hyper:

Tombster sanoi:
Hoho, sain tänään samalta tyypiltä toisen 50 euron setelin näin joulun kunniaksi. Ihan uskomattoman hyvä tyyppi! :hyper:
Tai sitten sun pitää olla tosi hyvä tyyppi/työkaveri, tuskin hän kaikille samalla tavoin rahaa jakelee..? Reilua kylläkin pyyteettömästi sponssata nuorta ihmistä. :)

MerZi sanoi:
Tai sitten sun pitää olla tosi hyvä tyyppi/työkaveri, tuskin hän kaikille samalla tavoin rahaa jakelee..? Reilua kylläkin pyyteettömästi sponssata nuorta ihmistä. :)
Juu, ei oo muille rahaa jaellu. Ja kyllä tämä kyseinen henkilö arvostaa mua ilmeisesti aika tavalla. Duunin pikkujouluissa kun oltiin saunomassa ja otettu vähän boolia ja keppanaa sanoi mm. että oon kyllä kova tyyppi kun suoritan kaksoistutkintoa ja teen silti ahkerasti töitä jne. Tollasesta tulee aina hyvä mieli. :)

Äsken lähti penkistä pitkään haaveiltu sarjaennätys joka sitten samalla tarkoitti että nyt siirrytään sarjapainoissa vihdoin ja vitun viimein kolminumeroisiin lukuihin, on tätä jumalauta sitten odotettu :hyper:

Huomenna porukoille jouluksi, samalla vien tyttöystäväni ensimmäistä kertaa näytille :eek: (on tässä jo vuosi ja 3kk seurusteltukin...)

Äitimuori soitti aamupäivällä ja kertoi että olivat hakeneet kolme reissua kaupasta ruokaa, että sitä riittää :kuola:

Ja kun meitä on kolme muksua niin talo on täynnä kivoja uusia vempaimia ja lahjoja, porukat ostivat itselleen mm. 32 tuumaisen lcd telkkarin ja siskolle tallentavan dvd soittimen, pääseepi katsomaan kasoittain leffoja jotka sille annan lahjaksi :rock:

Tombster sanoi:
Varo vaan, kohta se on peppua anelemassa... :jahas:

Onpas mukavaa tää joulun aika... juniorin kanssa riehuttiin äsken yli tunti leikkipuistossa ihanassa lumisateessa ja kohta joulun viettoon :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom