Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Joululoma alko, invis saatiin tehtyä tänään. Eilen sain tietää että pääsen tytsyni kanssa kaverini mökille Ylläkselle uudeksi vuodeksi. Kämppis kähti kuukaudeksi Ranskaan, koko kämppä itelle. Tänään ollaan vaan kämpillä, katellaan leffa kahestaan. :love:

Huomenna päivällä treenaan ja illalla tehdään fajitaksia. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna tulee siisti päivä, toinen kämppis muuttaa vaimonsa kanssa veks ja myö saadaan viimein riittävästi tilaa meidän kamoille! Tulee varmaan aika eksoottista, kun kämppä ei näytäkään jatkuvasti siltä, että täällä elää kymmenen apinaa. :)

Viikonloppu! Eilen sain vielä siivottua, joten tän illan voi ottaaa ihan rennosti, katsoa leffan ja napostella jotain hyvää.. On nimittäin herkkupäiväkin! Löysin eilen kaupasta broileri "pikinik-paistin" ja voisin syödä sitä koko kilon... Jos hakisi vielä leffan ja lakuja, lämmittäisi saunan ja rötkähtäisi sohvalle.

Treenitkin kulki hyvin, ottaen huomioon sen että on tuo polvi kipuillut ja tänään nilkka otti vähän osumaa. :itku: Mavessa sain lisätä 10kg eikä tuntunut lisäys juuri missään, samoin kyykkytankoon - tänään oli kevyttä rautaa! :rock:

MerZi sanoi:
Löysin eilen kaupasta broileri "pikinik-paistin" ja voisin syödä sitä koko kilon

Ne kalkkuna versiot tosta on taivaallisen hyviä myös... Menee ihan ruokana ja seuraavana aamuna kylmänä tumman leivän päällä :kuola:

amf sanoi:
Ne kalkkuna versiot tosta on taivaallisen hyviä myös... Menee ihan ruokana ja seuraavana aamuna kylmänä tumman leivän päällä :kuola:
Jep, mulla menee kylmänä ja kuumana, äsken tehtailin paahdetusta ruisleivästä, paksuksi leikatusta viipaleesta paistia, salaatista, juustosta ja raejuustosta yms. myms. itelleni herkkuleivän, mmmm.. :kuola: Melkein jää mäkkärit kakkoseks kun meikäläisellä grilli kuumenee.. ;)

:offtopic: :offtopic: :offtopic:

Ja tosta kinkku-threadista intoutuneena ajattelin huomenna taikoa kalkkunarullalle sellasen kuorrutuksen mitä laitetaan joulukinkun päälle, pakkohan se on joka tytön (ja pojan) saada maistaa palaa taivasta... :D

Sortsi taas OT, en vain voinut vastustaa postaamista kun kyse oli ruuasta! ;)

Treenasin eilen hauikset puhtaasti fiiliksellä ilman ohjelmaa sellaseen pumppiin ettei tosikaan. Tänään on kädet ihan paskana. Ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen kun sain ne edes kipeiksi. :kippis1: :kuola:

Ajattelin siirtyä muissakin lihasryhmissä enemmän fiilispohjalle ja katson mitä tapahtuu.

Halusin tarjota tyttöystävälle jotain, mistä hän itse hevoshulluna pitää, eli liput Apassionata (tjsp :D ) näytökseen. Kyllähän tuo oikein tyytyväinen oli.
Noh liput ei mistään halvimmasta päästä olleet, mutta saanpahan viedä oman kullan jonnekin, mistä hän varmasti pitää :) :haart:

Palveluksen viimeinen paikallaolopäivä alkoi. Meikäläisen casassa on nykyisin tilaa vaikka mihin. Tenttimatsku maistuu.

Mitäpä tässä muuta... ai juu, mulla on viime aikoina ollut hyvää seuraakin.

Elämä lienee tosiaan ihmisen parasta aikaa ja niin edelleen :hyper:

Äsken tulin hyvälle mielelle, kun kävin kaupassa ja maksoin ruokaostokset 500euron setelillä ja kassalta loppui vaihtorahat(anteeksipyyntöni kassaneidille). Muita se varmaan vitutti ihan suunnattomasti, kun mulle räävittiin kassanpohjalta viimesetkin rahat ja kassa meni kiinni. No tais sinne jopa kaksi viiden euron seteliä jäädä..
Täytyyhän noi pikkurahat jossain saada pienemmäks.

Niin sitten tänään kuunnellu pitkästä aikaa ihan huippumusaa, elikkäs virolaista Vanilla Ninjaa! Hitti kamaa!!

Sain eräästä tentistä arvosanaksi 3-, sinänsä ok kun en kuitenkaan viitsinyt siihen juurikaan lukea. Tänään olin saanut opettajalta sähköpostilla kurssipalautteen, jossa kerrottiin mun kurssin arvosanaks vitonen. Vaikka painotus piti olla suunnilleen 50-60, niin mun huikea aktiivisuus tunneilla nosti arvosanaa.

Joulu toki ilahduttaa myös. Kiva olla kotona lomalla rakkaiden ihmisten kanssa, perjantaina saa hurjan hyviä jouluruokia ja ehkä vähän lahjojakin.

Niin ja Kaikkein Rakkain :haart: ja yhdessä vietetty viikonloppu on valtavan iloinen asia.

Kohta tulee joulukilot :joulu3: :rock:

Vaihdoin kesällä gsm-liittymää ja olin unohtanut koko asian. Äsken kävin hakemassa postista kaupanpäällisinä luvatut stereot. Vanhoissa olikin jo lukupää rikki.

Kun vaihdatte liittymää, älkää tyytykö katsomaan mikä operaattori tarjoaa teille parhaat hinnat/palvelut, kilpailuttakaa myös valitsemanne operaattorin jälleenmyyjät kaupanpäällisineen!

Clayman sanoi:
Kohta tulee joulukilot :joulu3: :rock:
Tulispa mullekin! Taidan kyllä ottaa kunnon joulubulkin, jos vaan lompsa antaa myöten.

Ontopic: Jos jätetään huomiotta se, että mun hyppyset jäätyy tässä vedossa vielä vajaan tunnin, niin tänään on erittäin hyvä päivä.

Jugetsi sanoi:
Äsken tulin hyvälle mielelle, kun kävin kaupassa ja maksoin ruokaostokset 500euron setelillä ja kassalta loppui vaihtorahat(anteeksipyyntöni kassaneidille). Muita se varmaan vitutti ihan suunnattomasti, kun mulle räävittiin kassanpohjalta viimesetkin rahat ja kassa meni kiinni. No tais sinne jopa kaksi viiden euron seteliä jäädä..
Täytyyhän noi pikkurahat jossain saada pienemmäks.

Siis tulit iloiseksi siitä, kun pääsit aiheuttamaan muille vitutusta? Vai menikö mulla jotain ohi tuossa.

seppo-x sanoi:
Siis tulit iloiseksi siitä, kun pääsit aiheuttamaan muille vitutusta? Vai menikö mulla jotain ohi tuossa.

En mä siitä tullu iloiseks että muita vitutti, vaan se tilanne rupes lähinnä huvittamaan, kun se kassaneiti tyhjensi mulle käytännössä koko kassan.
Pitäis opetella kirjoittamaan vähän selkeemmin, että kaikki ymmärtäis nää mun sekavat tarinat..;)

Jee huomenna kotiin Suomeen! :love:
Heti ensitöikseni pesiydyn kullan kainaloon muutamaksi tunniksi. Sitten vanhempien luo joulun viettoon (konvehdit ja äidin riisipuuro, here i come :kuola: ) ja sieltä takaisin oman kullan kainaloon. Muuta en tarvitse.

Lisää onnea aiheuttaa se että peilistä katsoo lihaksekkaampi Cassy kuin pari kk sitten. Kämppiskin kommentoi epäkkäiden kasvua kun pyysin selkähierontaa, jee!

Jumalauta, joulu on kohta!

- syömistä
- vaimon ja pojan joulutunnelmoinnin seuraamista
- pojan lahjat
- omat lahjat
- kalsareissa kuljeskelua
- väittelyä appiukon kanssa
- väittelyä veljien kanssa
- viikon irrottautuminen töistä
- luminen Pohjois-Suomi

Ja välipäivinä todennäköisesti ehdin pitkästä aikaa (+10 v.) ottamaan hapanta vanhan kaverin pihasaunassa ja puhumaan potaskaa.

Ei o joulua parempaa!

No niin... nyt komeilevat siviilitodistuksessani sanat "täysin palvellut".

Fiilis on varsin jees, tänään tulee varmaan hyvä salireissu. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom