Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JESSS!!!!:hyper: :whip: :eek: ARGH!!!

Tuli K5 manuaalisen nivelmobilisoinnin näyttökokeesta!!!!!!:hyper:

Ja miten minä sitä kuumotin päiväkausia!!!:D ja sit kaikki sujui kuin tanssi.

Ammatti-identiteetti nousi taas kuin raketti:thumbs:

Yhtä#Hauista sanoi:
JESSS!!!!:hyper: :whip: :eek: ARGH!!!....

:rock: !Hienoa haukkari!..Ps.Heti sun valmistumisen jälkeen MÄ lupaan olla ensimmäisten asiakkaittesi joukossa:D .

Sitten asiaan: Huomisen viimeisen tentin jälkeen aion vain ottaa rennosti vähän aikaa ja viettää aikaa aivan mahtavassa seurassa:hyper: !

Saimpa tyttöystävän.. :) Ollaan oltu samalla luokalla ykkösluokasta asti, nii eipä siinä hirveesti tartennu käydä tutustumaan. :) Ja kaikki sujuu ihan luonnostaan. :rock:

Jeah vedin 200 kg maasta :D Oma enkka, ja sielleen vielä että en ollu vetäny ollenkaan 1½ kuukauteen :D

Koulussa kahviota pitävä mummo lupautui lainaamaan mikroaan muutaman kerran päivässä,jotta bodymunkki Leeli pääsee valmistamaan kaurahiutale-raejuusto-herapuuroaan:haart: . Siinä oivallinen välipala koulupäivään,innolla odotan niitä ilmeitä jotka tuolla kahviossa tuun eväilläni saamaan;)

Yhtä#Hauista sanoi:
JESSS!!!!:hyper: :whip: :eek: ARGH!!!

Tuli K5 manuaalisen nivelmobilisoinnin näyttökokeesta!!!!!!:hyper:

Ja miten minä sitä kuumotin päiväkausia!!!:D ja sit kaikki sujui kuin tanssi.

Ammatti-identiteetti nousi taas kuin raketti:thumbs:

:5: :haart: :love:

Leelucky ja Ex-Tavis::love: ootte ehania:haart:

ja taas riemunaihetta: tein yhdenkäden kulmasoutua 31kg punteilla ja ylätaljaa 70kg:lla. LIGHTWEIGHT!!!:whip:

Tämä selän kuritus projekti toimii edelleen:whip: Vai olisiko kyseessä olleet aamu-kuuden optimaaliset hormonitasot jotka tuon voimalatauksen aiheutti.

Leelucky sanoi:
Laitoit jymyhunajaa taas puuron päälle aamulla :rolleyes: :haart:

Eiku maustamatonta rotteinia:kuola: yllätysvoima saatto johtua siitäkin eilisestä kouluruuasta(nakkikeitto ja vehnäsämpylät:jahas: ), kun tuli hirmunen määrä hiilareita hetipaikalla käsitreenin jälkeen. Vaikka ei mitään parasta kylläkään:D no ainakin palautuminen toimi.

Nonni nyt jos sitä jaksaisi raahautua tuonne kouluun niin ei taas myöhästy...

sori:offtopic:

Havaitsin eilen venytellessäni, että reidessäni todella, konkreettisesti, oikeasti on useampi eri lihas: ei vain se yksi pölkky, jolta se omaan silmään näyttää :hyper:

Hohoo, rantakunto 2010, here I come!

Oon ehtiny pitkästä aikaa treenailemaan 3-kertaa viikossa.

Lisäksi:
Hymy tuli huulille, kun kävelin sen Makkaratalon lipan alla olevan kebab/what-ever eksoottisen ruokakojun ohi. Aloin katselemaan sitä tekstiä, joka lukee isolla jokapuolelle sitä kojua "Take a brake!" eli "Ota jarru!" :D

Pönäkkä Veijari sanoi:
Tulihan se satanen sieltä penkistä :hyper: Tiistain tuli kyl pakkiksen hupparikii... Oisko noil mitää yhteyttä :rolleyes:

Sillä lailla :thumbs:

Itse en perhana muista koska ekaa kertaa satkun otin, harmi koska toista satkua en tule penkissä ikinä rikkomaan :itku:

2 työhaastattelua sovittu... :rock:
mulle hyviin työpaikkoihin..:hyper:
hyvä fiilis...:D
nyt enää itsestä kiinni....

Oujeah! Tenttiviikko loppu nyt, enää ilta töitä ja huomenna alkaa joululoma! Tenttiviikko meni aivan älyttömän hyvin siihen nähden mitä odotin!

10 x :hyper:

Hehhee pikkuveli oli menettäny kortin, oli ajanu 42km/h ylinopeutta. Vahingon ilo paras ilo.

Saa ottaa pari päivää :kippis1: , kun tulee maalta kavereita tänne kaupungiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom