Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

JESSS!!!!:hyper: :whip: :eek: ARGH!!!

Tuli K5 manuaalisen nivelmobilisoinnin näyttökokeesta!!!!!!:hyper:

Ja miten minä sitä kuumotin päiväkausia!!!:D ja sit kaikki sujui kuin tanssi.

Ammatti-identiteetti nousi taas kuin raketti:thumbs:

Yhtä#Hauista sanoi:
JESSS!!!!:hyper: :whip: :eek: ARGH!!!....

:rock: !Hienoa haukkari!..Ps.Heti sun valmistumisen jälkeen MÄ lupaan olla ensimmäisten asiakkaittesi joukossa:D .

Sitten asiaan: Huomisen viimeisen tentin jälkeen aion vain ottaa rennosti vähän aikaa ja viettää aikaa aivan mahtavassa seurassa:hyper: !

Saimpa tyttöystävän.. :) Ollaan oltu samalla luokalla ykkösluokasta asti, nii eipä siinä hirveesti tartennu käydä tutustumaan. :) Ja kaikki sujuu ihan luonnostaan. :rock:

Lähden pian joululomalle kotimaisemiin!! Enää pari tenttiä pois alta ja se on siinä!

Jeah vedin 200 kg maasta :D Oma enkka, ja sielleen vielä että en ollu vetäny ollenkaan 1½ kuukauteen :D

Koulussa kahviota pitävä mummo lupautui lainaamaan mikroaan muutaman kerran päivässä,jotta bodymunkki Leeli pääsee valmistamaan kaurahiutale-raejuusto-herapuuroaan:haart: . Siinä oivallinen välipala koulupäivään,innolla odotan niitä ilmeitä jotka tuolla kahviossa tuun eväilläni saamaan;)

Yhtä#Hauista sanoi:
JESSS!!!!:hyper: :whip: :eek: ARGH!!!

Tuli K5 manuaalisen nivelmobilisoinnin näyttökokeesta!!!!!!:hyper:

Ja miten minä sitä kuumotin päiväkausia!!!:D ja sit kaikki sujui kuin tanssi.

Ammatti-identiteetti nousi taas kuin raketti:thumbs:

:5: :haart: :love:

Leelucky ja Ex-Tavis::love: ootte ehania:haart:

ja taas riemunaihetta: tein yhdenkäden kulmasoutua 31kg punteilla ja ylätaljaa 70kg:lla. LIGHTWEIGHT!!!:whip:

Tämä selän kuritus projekti toimii edelleen:whip: Vai olisiko kyseessä olleet aamu-kuuden optimaaliset hormonitasot jotka tuon voimalatauksen aiheutti.

Leelucky sanoi:
Laitoit jymyhunajaa taas puuron päälle aamulla :rolleyes: :haart:

Eiku maustamatonta rotteinia:kuola: yllätysvoima saatto johtua siitäkin eilisestä kouluruuasta(nakkikeitto ja vehnäsämpylät:jahas: ), kun tuli hirmunen määrä hiilareita hetipaikalla käsitreenin jälkeen. Vaikka ei mitään parasta kylläkään:D no ainakin palautuminen toimi.

Nonni nyt jos sitä jaksaisi raahautua tuonne kouluun niin ei taas myöhästy...

sori:offtopic:

Havaitsin eilen venytellessäni, että reidessäni todella, konkreettisesti, oikeasti on useampi eri lihas: ei vain se yksi pölkky, jolta se omaan silmään näyttää :hyper:

Hohoo, rantakunto 2010, here I come!

Oon ehtiny pitkästä aikaa treenailemaan 3-kertaa viikossa.

Lisäksi:
Hymy tuli huulille, kun kävelin sen Makkaratalon lipan alla olevan kebab/what-ever eksoottisen ruokakojun ohi. Aloin katselemaan sitä tekstiä, joka lukee isolla jokapuolelle sitä kojua "Take a brake!" eli "Ota jarru!" :D

Pönäkkä Veijari sanoi:
Tulihan se satanen sieltä penkistä :hyper: Tiistain tuli kyl pakkiksen hupparikii... Oisko noil mitää yhteyttä :rolleyes:

Sillä lailla :thumbs:

Itse en perhana muista koska ekaa kertaa satkun otin, harmi koska toista satkua en tule penkissä ikinä rikkomaan :itku:

2 työhaastattelua sovittu... :rock:
mulle hyviin työpaikkoihin..:hyper:
hyvä fiilis...:D
nyt enää itsestä kiinni....

Oujeah! Tenttiviikko loppu nyt, enää ilta töitä ja huomenna alkaa joululoma! Tenttiviikko meni aivan älyttömän hyvin siihen nähden mitä odotin!

10 x :hyper:

Hehhee pikkuveli oli menettäny kortin, oli ajanu 42km/h ylinopeutta. Vahingon ilo paras ilo.

Saa ottaa pari päivää :kippis1: , kun tulee maalta kavereita tänne kaupungiin.

Joululoma alko, invis saatiin tehtyä tänään. Eilen sain tietää että pääsen tytsyni kanssa kaverini mökille Ylläkselle uudeksi vuodeksi. Kämppis kähti kuukaudeksi Ranskaan, koko kämppä itelle. Tänään ollaan vaan kämpillä, katellaan leffa kahestaan. :love:

Huomenna päivällä treenaan ja illalla tehdään fajitaksia. :kuola:

Back
Ylös Bottom