Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään olin tosi hyvällä tuulella, koska oli lämmin ilma ja kesä on tulossa. Tytöt vähentävät vaatteitaan ja syövät jätskiä... :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsiäisen viettoon mökille rakkaan kanssa...Elämä on upeaa kerrassaan. :hyper:

Sain ristiselkäni kipeäksi lauantaisesta jalkaprässistä (outo, uusi prässi ja päästin ilmeisesti liian alas). Eilen salin jälkeen koitin varovaisesti venytellä selkää, ja kipu paheni vain -> illalla kumartuessa teki oikeasti mieli irvistellä. "Jääsalvaa" treeninjälkeen, eikä edes tuntunut kylmältä (multa puuttuu ihosta vissiin joku reseptori... :eek: ). Toinen kerros yöksi, ja johan helpotti. Selkään ei sattunut enää aamulla ! Jee :hyper: !

Tänään aloitan uudella ohjelmalla. Toivottavasti nämäkin wanna-be-lihakset räjähtävät kasvuun... Into on kova, pääsis jo salille !

Aurinko paistaa ja pääsiäisloma tulossa...
"Virvon varvon, suureks, vahvaks,
lihas mulle, voima mulle " :rolleyes: Joopa joo ...

Ihmeiden aika ei ole vielä ohitse. Mikään ei voi pilata tätä päivää!!! Kokeilin nimittäin äsken yhtä pitkää bleiseriäni talvi tauon jälkeen, ja voi ihmetys...
hihat kiristää niin paljon hauiksen kohdalta, ettei sitä kehtaa enää pitää :hyper:

Uunissa on ruokaa ja kohta pääsee syömään!

:D

Jumalauta on hienoa kun huomaa kehitystä siinä että vanhat farkut alkaa kiristämään!

Kokeilin tuossa farkkuja joita olin viimeksi käyttänyt vähän päälle kolme kuukautta sitten jolloin ne olivat vielä juuri sopivan väljät meikeläisen mittoihin. Nyt kun ne kiskaisi jalkaan niin ensin en meinannut uskoa että oli samat vanhat farkut, niin kovin ne reisistä puristi. Nappikin oli vaikea saada kiinni, mikä kertoo että myös perc on kasvanut aika lailla (ei välttämättä ainoastaan positiivista, mutta ainakaan vielä ei peilistä näy för stor persettä)

Töissä oli vaan aika paskamaista olla kun muut farkut oli tietenkin pesussa ja jalkaa ei meinannut pystyä nostamaan kymmentä senttiä kun jo meinasi verenkierto koivista loppua :D

Tuolla roinapuolella nimimerkki Riisitautinen kirjoitteli aiheesta Pizzanaama,juolahti siinä mieleeni etten taidakaan olla maailman paskin jätkä :thumbs:

Pääsin keskiviikkona salille kuukauden sairastelun jälkeen. Koskaan ei ole moista taukoa tarvinnut pitää ja tuli vielä pahimpaan mahdolliseen saumaan... Keskiviikkona tuli tosi huono olo kesken reenin, mutta eilen jo tuntui siltä, että ehkä elämä vielä voittaa ja vielä tästä kuntoudutaan, PRKL!

Kohta pääsee saunaan ja sen jälkeen saa syödä vatsan täyteen särää!!!! :kuola:

pienet asiat, tekee pienen ihmisen onneliseksi ;)

Pexi87 sanoi:
...lämmin ilma ja kesä on tulossa. Tytöt vähentävät vaatteitaan ja syövät jätskiä

Jeah. Tästä tulee aina hyvälle tuulelle!

:)

Oulun Kärpät voitti suomenmestaruuden!!! :hyper:

Kohta salille muutaman päivän kuumeilun ja flussan jälkeen. Nenä vielä vähän tukossa, mutta muuten jo aika terve olo, eikä pariin viimeiseen päivään ole enää kuumemittari näyttänyt yli 37 Celsius-asteen lukemia.

Viikon treenipaussi oli minulle kyllä yhtä tuskaa.

noi :hyper: vibu!!

olin saanut meilin tulevalta kesätyönantajalta että aikasemmin sovittu palkka nousi about 25%!!!!!!.

firmassa on tehty uudet "palkkaraamit" ja ne astuu voimaan kesäkuussa!!!

:kippis1:

Magneettikuvauksen tulokset tulivat Kiertäjäkalvosimen kiinnityskohta on vaan Ärtynyt
eli parin viikon tauko ei tarvinnut leikkausta.
Mahdollisesti löytyi syy pitkään jatkuneeseen kuume kierteeseen, mä olen aika iloinen nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom