Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erään erittäin hyvän kaverin pitkäaikainen ja ikävä sairaus on helpottamaan päin, ai perkele että nyt tuntuu hyvältä hänen puolestaan!

Mukavaa kevättä vaan koko Pakkiksen porukalle!

Pääsinpäs kerrankin aikaisin hereille ja duuniin, päivä on kohta puolessaan ja sitten viikonlopun viettoon parhaiden kavereiden kanssa :hyper:

Tänään vois vaikka vähän shoppailla ja aurinko paistaa, hyvä homma!

:)

muzzi sanoi:
tänään vahvistus waikkari-bonuksesta - Jii-haa !!!!

Aloin miettimään että mikä ihmeen waikkari? ja samalla tajusin että itsellänikin varmistui varsin muhkeat bonukset viime vuodelta!! Jee!!

Jes, 55 ovarii kokoon tänä lukuvuonna, tuplapalkka pääsiäisen ansiosta ja koulua jäljellä 2 viikkoa ja alkaa loma!

Ai että elämä on just nyt kivaa. Vieläkö sais ittensä liikkumaan reippaammin niin jesh!

Olen rakastunut ja nainen rakastaa myös minua :haart: ! Kaikki huolet tuntuu pieneltä tämän jälkeen.. Elämä hymyilee edes hiukan tähänkin risukasaan.. :love:

Säät paranee koko ajan ja tuntuu hyvältä tehdä aerobista. Lisäksi huomenna alkaa salilla uusi ohjelma josta olen innoissani.

:)

Mä oon ruskeempi kuin mitä viime heinäkuussa. Ei oo likaa, koska hygieniasta huolehditaan. Veikkaisin syyksi takapihaa, aurinkoisia säitä ja lukulomaa. :)

Tänään opin uuden taidon: vaihdoin ekaa kertaa ihan itse auton renkaat :)
Oli muutenkin niin ihana päivä, vieläkin hykertelen siitä innosta, mikä tarttui Mayorsin selkätreeneistä! Oli kivaa tavata punttimimmejä ja Tompsku :haart:

Muutenkin takana yks parhaista viikoista varmaan vuosiin. Ja aurinkokin paistaa. Tänään en ole ollut ilkeä kenellekään. Elämä on ihanaa. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom