Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt taas terveenä, ja huomenna pääsee salille :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turmelo sanoi:
Nyt taas terveenä, ja huomenna pääsee salille :hyper:
Missäs täällä oli se ei-niin-iloisia-asioita -thread? :jahas: No, pitää kai olla iloinen, että polvi ei ole tätä kipeämpi, eikä olkapäihin satu kuin vaan niitä treenatessa.

Emmah sanoi:
Missäs täällä oli se ei-niin-iloisia-asioita -thread? :jahas: No, pitää kai olla iloinen, että polvi ei ole tätä kipeämpi, eikä olkapäihin satu kuin vaan niitä treenatessa.
no seon tässä
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=3997

edit: se iloinen asia unohtui
ylitöitä taas ja lompakko pullistuu, mulla ja verottajalla :lol2:

Ulkona on uskomattoman hieno ilma,
paskana olevan olkapään takia olen keskittynyt treenaamaan jalkoja enemmän ja kovempaa ja eilen tuli vaimolta kommenttia kehui mun taka "tikku"reisiä.

Edit. 2 auto meni katsastuksesta läpi 3 kerta toden sanoo.

Koulu loppuu kohta. Tai siis lähen meneen.

juu sanoi:
Kirjoitukset loppu + matikasta laudatur = ou jeah!

Kirjotukset loppu + ruotsista laudatur = hiio hoi, musta tulee merimies!
:hyper:

Suoritin tänään aamuaerobisen 1330-1510. Sitä se juhliminen teettää. :D

Tuli tieto visa-sponsorilta (työlupa) , pääsee anomaan työlupaa ja sitten lähiaikoina muuttamaan kauas pois täältä pohjolan hyisistä tuulista :thumbs:

Taitaa olla iloisia asioita näemmä aika vähän jengillä, kun näen omani viestini tuossa yläpuolella parin päivän takaa. Enpä taidakkaan vuodattaa iloa kuitenkaan...koskee tuota edellistä viestiäni. Kyl te tiätte...

Aivan uskomattoman hyvät kelit ollu täällä Helssinkissä parin viime päivän aikana ja tänäänkin näyttää enemmän kuin täydelliseltä! Mä lähen ulos! Siis aivan mahtavaa! :thumbs: :worship: :thumbs:

alan ymmärtämään naisia...ne on hajamielisiä :D

-no maasta meni 4x140kg kevyesti
-kyykystä meni 1x120kg kevyesti
-koulu menee hyvin vaikka en oo läksyjä tehny kuukausiin :D
-kaveripiiriin on tullu lisää naisia
-saan ehkä mäyräkoiran puolikkaan kesäksi esille

Tänään Europalle harrastamaan aikuisten leikkejä,työviikon päätteeksi... :kippis1: :love: :5:

jippii!!!! :hyper: sain kontekniikan tentistä vitosen ja sen kunniaks kavin vielä vetämässä extra rankaisu setin salilla!!!!!!

.....ja aurinko paistaaa!!!!!!!!!!!! :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom