Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Treenit kulkee ja koulussa on helppoa :D

Ja nyt lähti sitten tältä jätkältä talvitukka päästä ja kesäkuulaa kiillottamaan...
Pitäs kai munkii tehdä sama temppu.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesä tulee ja tuntuu taas niin helv*tin hyvältä.
Rahat näyttää riittävän komiasti kuun loppuun vaikka alussa näyttikin huolestuttavalta.
Motskari tulee huollosta kuun vaihteessa ja touhut muuttuu taas kuin veitsellä leikaten.
Pikkuveljen puolentoista kuukauden ikäinen tytär on maailman hellyyttävin lapsi :D

Kuulin juuri, että musta tehdään tiiminvetäjä/pomo meidän osastolle. Ihmisiä on vajaa parikymmentä tässä.

En ole ihan varma kuuluuko tämä uutinen tähän threadiin, vai tuonne "vituttaa niin ankarasti" -threadiin. Neljässä vuodessa 3 pomoa tullut ja mennyt. Yksi hermoromahdus, yksi ulossavustus ja yksi luovutus muutaman kuukauden jälkeen. Vaihtuvuus konttorilla on ollut melko suuri tietyiltä osin. Noo, tuleepahan nähtyä tuokin homma.

Vittu. Sanon samat sanat kuin tullessani nykyiseen hommaan: Onnistun tai kuolen yrittäessäni, saatana. :jahas: :curs:

Asennetta pitää olla :thumbs:

Kevään ehdottomasti paras päivä! Lämmintä on piisannut ja rullaluistelukausikin tuli omalta kohdalta avattua. Ja paras pommi tulee tässä: meitsi oli tulossa koulun "salilta" himaan rullaluistimilla, kun dösäpysäkin kohdalla kaksi misua tuli ulos dösästä. Hiljensin siinä vauhtia ja kattoin kun böönat vahtas oikein kunnolla. Ja sitten kun olin päässyt ohitse, niin toinen vislaa mulle oikein kunnolla! Meikä siinä sitten että :eek: No, katoin taaksepäin ja se muijakin katsoi, punastui vähän ja hymyili. :)

Voi että kun lämmitti mieltä, eipä o tollasta ennen sattunu meikäpojalle. Harmi vaan että böönat oli aika nuoria, 16-18, mutta olis pitäny tehdä pelimiehen liikkeitä! :whip:

Sain juuri tekstiviestin eräältä kivalta tytöltä, kenen kanssa olen käynyt jo ruhtinaallisilla kahdella treffillä:
On kyllä onni kun oon
tavannut sut! oot mu-
kava ja ihana ja kiltti
tosi mahtava löytö!
;-) Ja on ollu tosi kivo-
ja treffejä!"

:haart: Mun hulttiopojan päiväni ovat nyt kyllä luetut.

Kuuri lopussa. Kroppa näyttää paremmalta ku koskaan!!! Sääli vaan ettei natikkana voi tällaisiin tuloksiin päästä.

Mixu sanoi:
Sain juuri tekstiviestin eräältä kivalta tytöltä, kenen kanssa olen käynyt jo ruhtinaallisilla kahdella treffillä:
Olisi ihan kiva saada samanlainen viesti. Tähän mennessä kaikki viestit mitä on mimmeiltä tullut, on ollut tyyliin: "Tiedätkö mikä on Jannen numero?" Tai jotain muuta vastaavaa. :D

Devin sanoi:
Kuuri lopussa. Kroppa näyttää paremmalta ku koskaan!!! Sääli vaan ettei natikkana voi tällaisiin tuloksiin päästä.

Miten niin? Sanoihan Ronnie Colemankin että se on natu!

:wanha:

Sain eilen kesätyöpaikan, jihuu! :) Työ on kaiken lisäksi sellaista, että voin vielä opiskellakin kesällä.. eli just sitä mitä toivoinkin.
Ja myös haba ylitti maagisen 30cm rajapyykin (jännitettynä tosin..höh), 4cm kasvua syksystä, sitä saa jo tuulettaa :D

Kipeänä olo vaan vähän laimentaa tätä iloa, mut kyllä tää tästä!

Solen skiner och livet leker! :D

Tällanen olo: :haart:

Ja lisäksi sain taas eilen treenin tuntumaan tuolla lapojen seudulla kunnolla. Ylätaljakin kulki hyvin. Kyllä keväällä on kivaa.

WAZAMMMM!!! Perkele ja aijai miten nyt on mukavaa, moottoripyöräkausi korkattu, ajelin mukavan tytön kanssa iltaan saakka ja stondasi koko ajan. Sattuuhan sitä. :kuvia:

Ja jatkuu... Suomi voitti eilen, tänään äiti tarjosi karjalanpaistia, oli ultrahyvä keli ajella lisää pyörällä ja maailman mukavin tyttö oli vierellä. Lisäksi jalat ovat edelleen kipeät keskiviikon treeneistä, OOH!!! :haart:

Nyt on kyllä mitä iloisin olo: Pistin hetki sitten siskon tilille rahaa 140€. Tarkastin, että annoin varmasti pankin tädille juuri sen verran rahaa. Hän puhui jostain 4€ käteismaksun hinnasta, kysyin että pitääkö kukkarosta kaivaa (ei ole juuri kokemusta pankissa asioinnista), täti sanoi vähentävänsä summasta ja antoi 16 € käteen saatuaan ne 140€. Koska en halunnut paljastaa tyhmyyttäni, en kysynyt mitä varten hän antaa rahaa. Lähdettyäni pankista soitin siskolle ja hän sanoi että voitin sen 16€ pankin tyhmyydestä. He antoivat liikaa rahaa, luuli varmaan että siinä oli 160€.

Taidan kyllä pitää nuo rahat, vaikka omatunto jossain tuolla vähän kolkutteleekin. Menihän siitä se 4€ pankille. Ai jai välillä näinkin päin voi käydä.

Mixu sanoi:
On kyllä onni kun oon
tavannut sut! oot mu-
kava ja ihana ja aisaasi
voisi käyttää vaikka na-
rikkana!"
Vau. Emmävaan tollasia saa.

Oma naikkonen sanoi juuri vähän aikaa sitten, että mulla on sairaan iso selkä ja mielettömät kädet. Vaikka 40cm tumput 185cm:n varressa ei oo todellakaan mitkään homon isot. :hyper: Samaan syssyyn vielä lisäsi, että oon bodareimman näkönen tyyppi minkä tietää. Valehteli tai ei, niin kyllä lämmitti. :love:

Diettaaminen on lopuillaan. Treenisuunitelmat on hierottu kasaan ja kun ravintopuolen suunnittelu kohta valmistuu niin alkaa meikäläisen kohdalla ennennäkemätön massakausi! Tai no abdce-kausi itse asiassa. Kuulostaa ehkä tyhmältä riemuita kuin lottovoittaja, mutta nyt on melkeinpä ensimmäistä kertaa elämässä sellainen tilanne, että voi paneutua kunnolla bodaamiseen ja mieli on korkealla. Up the irons! :D

Ollaan tää viikko tehty treenit yhessä Faidran kanssa ja täytyy myöntää, että treenikaverista on kyllä uskomaton apu! :thumbs: Nousee painot ihan eri malliin, kun saa tehtyä vikat toistot pakkotoistoina ja senkin jälkeen toinen vielä pistää tekeen yhen ylimääräisen :evil: Nyt on kyllä paikat niin makaroonia että huh huh!

Mä oon joskus suhtautunut hieman skeptisesti kaverin kanssa reenaamiseen, mutta voin kyllä nyt lämpimästi suositella kaikille: jos vaan löydätte "samanhenkisen" treenikaverin , niin koittakaa ihmeessä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom