Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Lauantain jälkeen alkaa täysin tipaton kausi. Siis ei yhtä saunaoluttakaan. Kestää luultavammin Tuska-festivaaliin saakka. Mutta jos työt painaa päälle, enkä pääse festarille, tipaton kausi jatkuu niin pitkään kuin mahdollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai että tämä elämä on IHANAA :D Eilen vielä kokeilin itselleni köyttäkin jo kaulaan ja yritin astua rautanaulaan mutta yksi yö kaiken muuttaa voi =) Rakas ystäväni saksasta soitti tulevansa Suomeen alkuviikosta ja ajateltiin pistää Suomen maa nurin. Lisäksi ku funtsaa vähän asioita ni ei ne nii pahoja olekkaan..Aurinko paistaa porottaa täydellä tehollaan ja ihana tunnin aamulenkki takana,virkistävä kylpy ja loistava aamupano ;) Opintoviikkoja kolisee tilille ni että tohtorin paperit kohta (ei ehkä ihan :) ) kädessä ja rahahuoletkaan ei paina. Pitäs vaan aina muistaa se että kerran täällä eletään ja pistää tuulemaan, niin on vitun paljon mukavempaa! Voi jeesus ku mä oon ONNELLINEN! :D

Auringo paiftaa jo viidettä päiväääää... ei oo todelliftaaaaa! :worship:

Edit. Okei. Ainahan se paistaa. Mutta nyt ei ole niitä pilviä tiellä. :jahas:

1 1/2 työpäivää vielä ja talvilomalle... Viisi päivää Levillä :kippis1: !!!

Tomi sanoi:
Tai setä, riippuen lapsen sukupuolesta. :hyper:Eiku ootas...
:jahas:

Eikös se mene jotenkin niin että lapsen isän veli on setä ja äidin veli on eno???

Ja varsinaiseen aiheeseen: työviikko näyttää varsin kivalta, ei mitään pahempaa hässäkkää ja torstaina puolilta päivin piiitkän viikonlopun viettoon :)

En ole ikinä alkanut polttamaan tupakkaa, olen säästänyt varmaan 10000 euroa näiden vuosikymmenien aikana :D

No viinaa tosin olen juonut sitäkin enemmän, että eiköhän tasoita puntteja jonkin verran...

BFL2002 sanoi:
Eikös se mene jotenkin niin että lapsen isän veli on setä ja äidin veli on eno???
Ai ihax totta? Mä q jo luulin... Vai minkä takia luulit, että laitoin tuon :jahas:-hymiön tuohon loppuun? :)

Anatomian ja Fysiologian kokeesta 5! (0-5 arvosteluasteikko :D )

Tomi sanoi:
Tai setä, riippuen lapsen sukupuolesta. :hyper:

Älä nyt ole tyhmä Tomi :rolleyes: . Setä on pelkästään, jos lapsi on yli 5 vuotias, kun se syntyy.

Haa haa Tentit sujuu... Vihdoinkin :D Ei niitä olekkaan kuin kaksi kertaa käyty uusimassa. Kertaus on opintojen äiti. Vois olla ahkera ja tehdä oikein yhden cumutentin vielä tässä keväällä :hyper:

Illalla helvetillisen demonisen belsebuubimaiset bileet Huu-aa!!!

Tomi sanoi:
Ai ihax totta? Mä q jo luulin... Vai minkä takia luulit, että laitoin tuon :jahas:-hymiön tuohon loppuun? :)

Ei ei ei...se menee näin:

-Jos lapsi on poika, niin olet setä.
-Jos lapsi on tyttö, niin olet täti.

Koulu menee loistavasti ja luultavasti etuajassa päättyy hyvin arvosanoin.
Täydellinen tyttöystävä jonka kanssa on mahtava viettää aikaa :haart:
Kesätöitä tuli saatua näillä näkymin vaikka tuli hirveästi kirottua asian kanssa.
Elämä hymyilee :kippis1:

Näyttää siltä että kasvot päivettyy tänä keväänä tasaisesti auringossa eikä oo tullut mitään punaisia laikkuja vielä!

:D

kohtis sanoi:
Musta tulee eno toukokuussa.

Otan osaa. Nimimerkki kahdeksankertainen eno. :)

Hankin ulkoisen kovon krooniseen tilanahtauven puutteeseen ja kopsasin 30 gigaa leffoja kaverilta. Pizza on uunissa ja olutta kylmässä.:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom