Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänää oli oikeusopinkoe mikä olikin helpompi kuin osasin odottaa, myös enkun esitelmä nyt takana..hesessä söin BBQ burgerin ja sen jälkeen voitin S-marketin pokerista 2 eurolla 15 euroa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myin äsken toisen bemarini ihan riittävällä voitolla!Tolla rahalla kävisi vaikka etelässä, mutta jätetään väliin ja laitetaan säästöön.
Mikelle tiedoksi:kyllä noilla bemareillakin voi voittoa tehdä, eikä ne aina lahoa käsiin..;)

Sain pitkästä aikaa loistavan motivaatiopuuskan:
En oo oikeestaan koko vuoden aikana juurikaan käynyt salilla, mutta nyt on into korkeella. Perjantaina hyökkään salille heti koulun jälkeen ja pistän kivet suuhun. Suunnittelin jo treeniohjelmat, safkaamiset ja muut oikein kunnolla valmiiks. Tällä kertaa en pakota itteeni mihinkään vaan teen hommat just niinku ne hyvältä tuntuu. Ennen oon yrittäny vähän liiankin oikein hoitaa hommaa ja sit menny maku koko punttaamisesta. Töitä on edessä paljon, mutta toivotaan että lihasmuistia olis edes hyppysellinen. Pistin mikelle vipitkin taas maksuun pienen tauon jälkeen ja tilasin palaria. Jes! :)

Lisäks tänään alko taas liigapörssi (www.liigaporssi.fi) ja oon saanu yllättävän paljon tehtyä rästiin jääneitä töitä kevään kirjotuksia silmällä pitäen. Vaikka väkisin haluan tuolta lukiosta keväällä pois.

rantapantteri sanoi:
Sain pitkästä aikaa loistavan motivaatiopuuskan:
En oo oikeestaan koko vuoden aikana juurikaan käynyt salilla, mutta nyt on into korkeella. Perjantaina hyökkään salille heti koulun jälkeen ja pistän kivet suuhun. Suunnittelin jo treeniohjelmat, safkaamiset ja muut oikein kunnolla valmiiks. Tällä kertaa en pakota itteeni mihinkään vaan teen hommat just niinku ne hyvältä tuntuu. Ennen oon yrittäny vähän liiankin oikein hoitaa hommaa ja sit menny maku koko punttaamisesta. Töitä on edessä paljon, mutta toivotaan että lihasmuistia olis edes hyppysellinen. Pistin mikelle vipitkin taas maksuun pienen tauon jälkeen ja tilasin palaria. Jes! :)

Kannattaa vetää ensimmäisenä treeninä tauon jälkeen kuolemaan asti viety jalkasessio! Joskus kokeilin tuollaista (tosin ei tainnut olla kuin kuukauden tauko inttiaikaan) ja parina seuraavana päivänä teki mieli kontata ostamaan pyörätuoli... :)

Oli yt-neuvottelut töissä ja lomautustahan sitä ootti kun vajaa 50 ukkoa lähtisi tehtaalta reilusta sadasta ja ite vasta vajaa kolme vuotta ollut talossa. Mutta eipäs tullutkaan :)

Täytyy kyllä sanoa, että radikaali muutos tässä Suomen Talvisäässä(TM) on saanut aikaan jonkinmoisen mielialanmuutoksen. Jos nyt lunta saataisiin vielä...

MÄ SAIN TÖITÄ !!!!!!! :hyper: :kippis1: :eek: :worship: :rock:

Helvetti, tänään ajelen allekirjoittamaan sopparin ja sen jälkeen maililla pomolle/palkanmaksajalle ilmoitus irtisanoutumisesta... :D :D :D

Palkka nousee meinaan sen verran hulppeasti, että talousongelmat on taakse jäänyttä elämää - eikä noi pekkas-päivätkään mulle vastenmielisiä ole....wheeeeeee.... :hyper:

Ah, tätä onnea :thumbs:

Tupla-J sanoi:
Mun viikonloppu alkaa tänään! :rock:
Samoin! Kyllä tätä on odotettukin, saa pari päivää hengähtää. Saan tuttujen karvakuonon viikonlopuksi lenkkeilykaveriksi ja pakastimessa odottaa jäätelö... :kuola: Niin pieniä, mutta samalla niin suuria iloja. :)

taicaviitta sanoi:
ehkä se :joulu3: on vedellyt liikaa glögiä, erehtynyt kuukaudesta, ja tipahtanut hieman etuajassa sieltä savupiipusta alas sekä tarjoillut lahjat etukäteen?

se :joulu3: on todellakin tainnut tehdä näin. kylläpä elämä onkin mukavaa! :haart:

Yhtä#Hauista sanoi:
Kohta lähen livohkaan täältä prklprkl viikonloppuluennoilta ja nään ihanan miähen:haart:
Love is in the air...? :haart:

Tavallisen mukavia asioita on tapahtunut viime päivinä. Eilen sain tutulta hirmu kasan kurssikirjoja lainaan, saan pitää niin kauan kuin tarvitsen. Säästän kuitenkin viitisensataa kun ei tarvitse ostaa.

Pikkusysteri ja -veli tulivat kylään, mukavaa nähdä kuinka iloiseksi kyläreissu siskon luo heidät tekee. :)

Eilen tein salilla hyvän jalkatreenin ja nyt on persus hellänä! :lol2:

Lunta puissa ja maassa, puolet kämpästä perusteellisesti siivottu, joululoma kolmen viikon päästä ja niinpä hyvä suhde omaan itseen. Yksi vuoden positiivisimmista päivistä ollut tämä tähän asti.

7 tunnin enemmän tai vähemmän onnistunut työpäivä takana, kuukausi ilman viinaa ja huomenna Viroon!
Voi olla että joutuu laivalla ottaa tuopin tai pari.
Jees!!:D

Tänään on ollu törkeän leppoisa päivä, oon saanu tehtyä kaikki ikävät kouluhommat suhteellisen letkeästi, juokseminen oli kivaa, kaikki on vaihteeksi mennyt tasaisen mukavasti. Alkaa pikku hiljaa tuntua siltä, että mua vainonnu kolmen vuoden vitutus rupeaa hellittämään.:D

Kyllä maakuntamatkailu kannattaa...Savon sydämessä viikonloppu ja perkele kun hymyilyttää:D:haart:

Olipa hyvä koipireeni, hymyilyttää mukavasti, vaikka haukkarireeni puolestaan menikin ihan penkin alle. Nyt vaan syyään niin kasvetaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom