Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Mika1979 sanoi:
Niin minäkin toivon, se ei vaan ole helppoa kun kaikesta paskasta huolimatta kuitenkin välittää vielä niin paljon että on vaikea saada ajatukset irti hänestä. Ja jos alan tapailemaan jotakin naista sen takia että saisin ajatukset muualle niin ei sekään ole oikein tätä uutta naista kohtaan..
Anna ajan kulua niin hommat suttaantuu... vähän ajan päästä törmäät johonkin kauniiseen naiseen joka sopii paremmin sulle. Toi kertomasi nainen nyt ei vaikuta sopivimmalta mahdolliselta. Varmasti aikasempi tapaus pysyy vielä pitkään jossain mielen sopukoissa tallessa, mutta eipähän enää tartte tuhlata ajatuksia siihen eikä vituta. Ihmismieli on aika jekku. Näin siis mulla kävi vastaavassa tilanteessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by Proteos
Anna ajan kulua niin hommat suttaantuu... vähän ajan päästä törmäät johonkin kauniiseen naiseen joka sopii paremmin sulle. Toi kertomasi nainen nyt ei vaikuta sopivimmalta mahdolliselta. Varmasti aikasempi tapaus pysyy vielä pitkään jossain mielen sopukoissa tallessa, mutta eipähän enää tartte tuhlata ajatuksia siihen eikä vituta. Ihmismieli on aika jekku. Näin siis mulla kävi vastaavassa tilanteessa.

Kiitoksia viisaista sanoista. Joo toi nainen ei tosiaankaan ole "kiltimmästä" päästä ja aika paljon on saanu niellä ylpeyttään tässä "matkan" aikana.. Pakkohan tässä on mennä eteenpäin vaikka pahalta tuntuu ajatus etten näkisi häntä enää. Niinhän se on käyny joskus ennekin että kyllä entiset unohtuu tai ainakin jää taka-alalle ajatuksissa kun löytää jonkun joka sekoittaa pään. Tämä hetki vaan on se pahin. Ja enkä mä taida vielä niin luja olla ettenkö lähtisi tämän tytön luo kun se seuraavan kerran soittaa..

Mika1979 sanoi:
Kiitoksia viisaista sanoista. Joo toi nainen ei tosiaankaan ole "kiltimmästä" päästä ja aika paljon on saanu niellä ylpeyttään tässä "matkan" aikana.. Pakkohan tässä on mennä eteenpäin vaikka pahalta tuntuu ajatus etten näkisi häntä enää. Niinhän se on käyny joskus ennekin että kyllä entiset unohtuu tai ainakin jää taka-alalle ajatuksissa kun löytää jonkun joka sekoittaa pään. Tämä hetki vaan on se pahin. Ja enkä mä taida vielä niin luja olla ettenkö lähtisi tämän tytön luo kun se seuraavan kerran soittaa..

"Minkä taakseen jättää sen edestään löytää" eli miten olisi jos kertoisit naiselle ettei kyseinen leikkiminen sinulle sovi missään muodossa ja iso.(piste)
Mielestäni on aina parempi selvittää asiat kunnolla ennen kuin lähtee uusiin seikkailuihin :) Silloin ei välttämättä eteen tulisi tuttu sanontani..
Ehkä tajusit mitä tarkoitan:thumbs:

Originally Posted by susa
"Minkä taakseen jättää sen edestään löytää" eli miten olisi jos kertoisit naiselle ettei kyseinen leikkiminen sinulle sovi missään muodossa ja iso.(piste)
Mielestäni on aina parempi selvittää asiat kunnolla ennen kuin lähtee uusiin seikkailuihin Silloin ei välttämättä eteen tulisi tuttu sanontani..
Ehkä tajusit mitä tarkoitan :thumbs:

Luulen että tajusin. Olet ihan oikeassa siinä mitä mun pitäisi tehdä, mutta.. Ainakin osa musta pitää vielä "portteja" auki, eli "ehkä vielä jonain päivänä me.." Tästä ajatuksesta tietysti pitäisi päästä. Mun on vaikea olla ihan vaan ystäviä sen kanssa mutta ei musta ole vielä välejä kokonaan katkasemaan.

Originally Posted by susa
Painotan kohtaa tee säännöt selviksi. Jos tämä ei käy niin tiedät miten jatkaa.
Teet itsellesi hallaa jossittelemalla.....

Tiedän sen, oon tehny jo pitkään. Kaikki on ihan helppoa ajatella kun olen yksin täällä kämpillä, mutta sitten kun mä oon sen tytön seurassa niin... :david:

Mika1979 sanoi:
Luulen että tajusin. Olet ihan oikeassa siinä mitä mun pitäisi tehdä, mutta.. Ainakin osa musta pitää vielä "portteja" auki, eli "ehkä vielä jonain päivänä me.." Tästä ajatuksesta tietysti pitäisi päästä. Mun on vaikea olla ihan vaan ystäviä sen kanssa mutta ei musta ole vielä välejä kokonaan katkasemaan.

Painotan kohtaa tee säännöt selviksi. Jos tämä ei käy niin tiedät miten jatkaa.
Teet itsellesi hallaa jossittelemalla..... :rolleyes:

Lauantaina on meidän salin bileet!! :rock: :hyper:
Mukava vetästä perseet ja päästä nolaamaan ittensä pitkästä aikaa oikein kunnolla.... :kippis1: :thumbs:

Saatana kun hihna on löysällä mun päässä. Luin yleistä osion eri otsikot: Lahden Finnsexpo ja Dennis Rodman to poo on.

Perjantai ja ens viikko LOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :rock:

Flegu sanoi:
Mitä vittuaaa!!? Miksei meidän salilla pidetä itse tollasia tapahtumia. :curs:
Se johtuu varmaan siitä että meidän sali on työväentalon yhteydessä. Taitaa olla kunnan omistama.Lähinnä siellä käy Olsta:n (Oulunsalon Taisto)urheilijoita reenaamassa. Eli minä + 10 miestä...... :thumbs:
Ihan hyvä sali. Mukavasti laitteita + painoja. Niin ja hinta...... 47€/vuosi :rock:
Paitsi mulla tulee täältä Oulusta sinne 20km matkaa ja auto syö n 15l/100km mutta se on taas toinen juttu.............. ;) :D

Menen huomenna lontooseen. Se on aina mukavaa.

Hiphei, jalkatreeni meni tänään niin putkeen kun vain voi. Muutenkin helvetin hyvä fiilis. Mitäköhän mun Ehrmanneihin on sekotettu? ;)

Muutamat on jo näyttäny pistävän merkille, että Eleonooraa vituttaa jatkuvasti.. :jahas: On ollut vähän hankalaa, mutta onhan siellä joukossa tietysti hyviäkin päiviä ja hetkiä. Mutta tänään tapahtui ainakin jotain todella mukavaa. :) Edistyin erään asian suhteen. Ja tämä päivä on muutenkin ollut loistava. Nyt toivon, että tietyt asiat vain loksahtaisivat omalla painollaan kohdalleen. :)
Niin ja kävinhän mä tänään onnistuneesti lenkilläkin. :whip: Tuntu vihdoin siltä, että kesän jälkeen on taas kunto alkanu nousta. :thumbs: Tästä on hyvä jatkaa.

Originally Posted by Eleonoora
Muutamat on jo näyttäny pistävän merkille, että Eleonooraa vituttaa jatkuvasti.. On ollut vähän hankalaa, mutta onhan siellä joukossa tietysti hyviäkin päiviä ja hetkiä. Mutta tänään tapahtui ainakin jotain todella mukavaa. Edistyin erään asian suhteen. Ja tämä päivä on muutenkin ollut loistava. Nyt toivon, että tietyt asiat vain loksahtaisivat omalla painollaan kohdalleen.
Niin ja kävinhän mä tänään onnistuneesti lenkilläkin. Tuntu vihdoin siltä, että kesän jälkeen on taas kunto alkanu nousta. Tästä on hyvä jatkaa.

Hieno juttu!! Kiva kuulla että asiat alkaa sujua :D :kippis1:

Mika1979 sanoi:
Hieno juttu!! Kiva kuulla että asiat alkaa sujua :D :kippis1:

Ja tänään menee vielä paremmin. :) Avoliitto on oikeasti alkanut voida paremmin ja mielessä pyörii yhtä jos toista useampaankin asiaan liittyen. Ja huomenna alkaa kakkosduuni. Vähän jänskättää. :)

Originally Posted by Eleonoora
Ja tänään menee vielä paremmin. Avoliitto on oikeasti alkanut voida paremmin ja mielessä pyörii yhtä jos toista useampaankin asiaan liittyen.

:D :D ei kai siellä olla jo..ottamassa seuraavaa askelta :) :thumbs:

Ja huomenna alkaa kakkosduuni. Vähän jänskättää.

Tsemppiä uusiin töihin, hyvin se menee :thumbs:

Mä sain eilen pitkästä aikaa iloisia ajatuksia kun lähdin hyvin lyhyellä varoitusajalla käytännössä sokkotreffeille. Oli oikein mukavaa :D

Uusi työ vaikutti mukavalta ja mielenkiintoiselta. :) Sit kun vielä jaksaisi hoitaa tuon toisenkin työn.. Pakko oli kuitenkin välillä tulla käymään pakkiksella. Lakisääteinen ylimääräinen kahvitauko. :D

Tapasin tytön, joka jaksaa yllättää positiivisesti joka kerta kun nähdään. Hän ymmärtää omituista huumorintajuani ja nokittaa samalla mitalla takas. Ja kun nyt miettii jälkikäteen, miten lähellä oli, etten olisi koskaan nähnytkään tätä hienoa ihmistä... Kiitos kaverille siitä, ettei näin käynyt.

:love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom