Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin työhaastattelussa iltapäivällä ja jo muutamaa tuntia myöhemmin sain puhelun, että paikka on mun.

Vielä iso kiitos Eleonooralle viimeöisestä. Tuli todella hyvä fiilis.. Yöunet jäi vähiin ,mutta ei haittaa.. Saattavat koululla luulla että olen aineissa kun en pysty lopettamaan hymyilemistä.. :) Mukavaa päivää rakas :haart: ;)

edit:Ei sitten pidä ymmärtää väärin.. :)

Originally Posted by MerZi
Kävin työhaastattelussa iltapäivällä ja jo muutamaa tuntia myöhemmin sain puhelun, että paikka on mun.

Onnittelut MerZille!!! :worship:

Pyranha sanoi:
Parin villimmän vuoden jälkeen olen löytänyt ihmisen josta todella välitän. Olen siis suomeksi korviani myöten rakastunut ja ilmeisesti hän on myös :hyper:

Asutaan eri kaupungeissa mut ei tuo haittaa, junat kulkee ja hyvää kannattaa odottaa :5:

:haart:

Tästä tapahtumasta on nyt tasan vuosi ja meno senkuin paranee :hyper:

:haart: :love: :haart:

MerZi sanoi:

Onneksi olkoon! oliko mieluisa paikka?

Mika1979 sanoi:
Vielä iso kiitos Eleonooralle viimeöisestä. Tuli todella hyvä fiilis.. Yöunet jäi vähiin ,mutta ei haittaa.. Saattavat koululla luulla että olen aineissa kun en pysty lopettamaan hymyilemistä.. :) Mukavaa päivää rakas :haart: ;)

edit:Ei sitten pidä ymmärtää väärin.. :)

Onnittelut MerZille!!! :worship:

Kiitos vain itsellesi. :haart: Mua hymyilyttää vieläkin. :) Yöunet jäi täälläkin vähän vähiin, mutta mitäpä tuosta, kun yöllä oli kuitenkin niin hauskaa. Parisuhdeasioiden takia mulla pitäis oikeasti olla mieli maassa, mutta viime öisen jälkeen ei oikein voi..

Edit: Niin ja ei ymmärretä väärin. :)

Ja MerZille onnittelut minunkin puolesta. :) Toivottavasti paikka on mieleinen. :thumbs:

MerZi sanoi:

Onnea vaan täältäkin :thumbs:

Itse odottelen kuumeisesti kahden edellisen hakemuksen tuloksia, mutta oletettavasti molemmista kuuluu vasta ensi viikolla - hakuajat molempiin päättyy vasta huomenna...mitäköhän pirua sitä keksis, ettei mee viikonloppu vituilleen ? Mä olen nimittäin ÄÄRIMMÄISEN huono ihminen odottelemaan mitään/ketään :jahas:

Ai niin, jos menis vaikka salille :lol2:

Originally Posted by Eleonoora
Laalalaalalaa.. Tunnelin päässä näkyy sittenkin valoa.

Ei niin paljon huonoa ettei jotain hyvääkin :D :thumbs:

Parisuhdeasioiden takia mulla pitäis oikeasti olla mieli maassa
Mä sain eilisen jälkeen jotenkin ihan uuden ajattelutavan koko touhuun.. :)

Mika1979 sanoi:
Ei niin paljon huonoa ettei jotain hyvääkin :D :thumbs:

Mä sain eilisen jälkeen jotenkin ihan uuden ajattelutavan koko touhuun.. :)

:D Mukavaa, jos löysit uuden ajattelutavan. :) Toisaalta, myös minä tajusin muutamia asioita. :)

training_day sanoi:
Onneksi olkoon! oliko mieluisa paikka?
No eihän se se paikka ollut minne kaikista eniten halusin, mutta kyllä tämäkin varmasti ihan ok on. :)

Ilostuttaa, että tänään saan viettää laatuaikaa parhaan ystäväni kanssa. :haart: Huomenna alkaakin jo koulutus uuteen työhön.

Edit: Ainiin.. Kahden yön päästä en ole enää yksin kotona! ;) :haart: :love:

Sain väliaikaisesti työn, joka toivottavasti poikii lisää töitä jatkossa. Ainakin saan työnnettyä jalkaa oven väliin kyseiseen firmaan. Voi vaan olla rankkaa yrittää suoriutua kahdesta duunista yhtä aikaa.. :rolleyes:
Toinen iloinen asia on se, että onnistuin tänään järkkäämään yhden tärkeän tapaamisen.
Alkaa työasiat olla hiljalleen entistä paremmassa kunnossa. :)
Vielä kun saisi tämän parisuhteen vielä vähän parempaan jamaan. Ylöspäin tässä kyllä on koko ajan menty. :thumbs:

Sain väliaikaisesti työn, joka toivottavasti poikii lisää töitä jatkossa. Ainakin saan työnnettyä jalkaa oven väliin kyseiseen firmaan. Voi vaan olla rankkaa yrittää suoriutua kahdesta duunista yhtä aikaa..
Toinen iloinen asia on se, että onnistuin tänään järkkäämään yhden tärkeän tapaamisen.
Alkaa työasiat olla hiljalleen entistä paremmassa kunnossa.

Hieno juttu!! Siitä ura lähtee uuteen nousuun.. :D

Vielä kun saisi tämän parisuhteen vielä vähän parempaan jamaan. Ylöspäin tässä kyllä on koko ajan menty.

Ihan varmasti se paranee siitä :thumbs: Mä tein radikaalin ratkaisun omassa "jutussani".. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Sain väliaikaisesti työn, joka toivottavasti poikii lisää töitä jatkossa. Ainakin saan työnnettyä jalkaa oven väliin kyseiseen firmaan. Voi vaan olla rankkaa yrittää suoriutua kahdesta duunista yhtä aikaa.. :rolleyes:
Tosi hieno homma! Sitä on nyt liikenteessä, töitä nimittäin.. ;) Mulla alkaa huomenna koulutus ja vähän jännittää. Selkätreeni kulki hyvin tänään, että teki hyvää!

MerZi sanoi:
Tosi hieno homma! Sitä on nyt liikenteessä, töitä nimittäin.. ;) Mulla alkaa huomenna koulutus ja vähän jännittää.

Näköjään on liikenteessä joo. Ja olishan se unelmaduunikin ollut, mutta jouduin valitettavasti kieltäytymään.. Kestääkö koulutus pitkäänkin?

Saanko olla utelias ja kysyä, että mihin ratkaisuun olet päätynyt?

Juu, no mä oon tehny aivan kaiken mitä vaan voin tehdä sen tytön suhteen ja tää tilanne ei taida edetä mihinkään suuntaan. Tähän liittyy kolmaskin osapuoli ja mä en vaan jaksa enää.. En mä osaa pelkkä ystävä sen tytön kanssa olla, niin jos sitä nyt voi välinpitämättömyydeksi sanoa niin me ei enää nähdä mun aloitteesta. Ristiriitainen tilanne, kun haluaisin nähdä sitä mutta se vaan toisaalta pahentaa oloa..

edit: keksitäänkö joku toinen keino/paikka postailla ennen kuin joku taas suuttuu..? :jahas:

Mika1979 sanoi:
Juu, no mä oon tehny aivan kaiken mitä vaan voin tehdä sen tytön suhteen ja tää tilanne ei taida edetä mihinkään suuntaan. Tähän liittyy kolmaskin osapuoli ja mä en vaan jaksa enää.. En mä osaa pelkkä ystävä sen tytön kanssa olla, niin jos sitä nyt voi välinpitämättömyydeksi sanoa niin me ei enää nähdä mun aloitteesta. Ristiriitainen tilanne, kun haluaisin nähdä sitä mutta se vaan toisaalta pahentaa oloa..

Taisit tehdä oikean ratkaisun. Helpompi alkaa etsiä uutta naista, kun et roiku enää tuossa "entisessä". :) Jospa seuravaa nainen on sulle täydellisesti sopiva. ;)

Taisit tehdä oikean ratkaisun. Helpompi alkaa etsiä uutta naista, kun et roiku enää tuossa "entisessä". Jospa seuravaa nainen on sulle täydellisesti sopiva.

Niin minäkin toivon, se ei vaan ole helppoa kun kaikesta paskasta huolimatta kuitenkin välittää vielä niin paljon että on vaikea saada ajatukset irti hänestä. Ja jos alan tapailemaan jotakin naista sen takia että saisin ajatukset muualle niin ei sekään ole oikein tätä uutta naista kohtaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom