Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Frendi muuttaa ulkomaille ja ei luonnollisesti ota kuin tärkeimmät mukaan. Tein ryöstötarjouksen olkkarin kalusteista (tv-tasot, kirjahyllyt, divaanisohva, pöytä jne) 100e :dance: Nyt on kaikki paikallaan ja helvetti miten hyvältä näyttää. :) Nyt kylmä kalja ja grilli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin lenkkipolun varressa ilmoituksen kadonneesta kissasta. Vähän matkan päässä tämä kissa sitten istua nökötti kalliolla. Backtrackasin takaisin ilmoituksen luo ja otin puhelinnumeron ylös. Tulin takaisin kissahavainnon luo. Onneksi oli vielä aloillaan. Soitin omistajalle, joka tietenkään ei vastannut. Soitin monta kertaa. Välillä tuuttasi varattuakin. Mitäs helvettiä? Eikö kissahavainnot kelpaa?? Noh, laitoin tekstaria, että paree vastailla ja soitella tännepäin, koska kisulimisuli on havaintielimieni toiminnallisessa kentässä, mutta tuskin koko päivää. Viimein omistaja soitti, ja selitin tilanteen. Omistajan mukaan hän pääsee paikalle n. puolen tunnin päästä. Pienen vatvonnan jälkeen sanoin että voin koittaa ottaa kisulin kiikkiin ja viedä sen kotiini, tekstaten homman onnistumisesta sitten. Nnoh, asiahan ei ole tietenkään näin yksinkertainen, kun tuntematon ihminen alkaa lähestymään kissaa. Ne ovat nimittäin aika veitikoita köpöttelemään karkuun. Tämä oli vielä oikein pikimustaa sorttia, eli kuin paraskin ninja piiloutumaan pöheikköön.

fred.jpg

Ja sitähän alueella riitti enemmän kuin EU-standardit sallivat. Jooh. Ei siinä mitään. Kun lähestyin gisulia, niin tämähän tietenkin alkoi kirimään vauhtia mitä lähemmäs pääsin. Vastatuottoisaa siis tilannekohtaisten pyrkimyksieni kannalta, tokikin.

cat.jpg

Jees. Sitten tämä söpöliini kekkasi mennä ihmisten takapihoille. Nämä "takapihat" täälläpäin kun ovat sellaista kallioista tiheää aarniometsää ettei toisesta väliä, niin takaa-ajo sai viimeinkin arvoisensa mittasuhteet ja vitutuskäyrän. Toisaalta vaakakupissa oli tunkeutuminen muiden ihmisten alueille, mikä on ikävää. Toisaalta taasen ei tekisi myydä omistajalle eioota kun on lupaillut oota. Tjooh. Siinä sitten joku jo hieman hermostui ja partsiltaan alkoikin sitten ristikuulustelemaan minua gestapo-tyyliin että mitäs hele-wettiä siellä oikein hiippailen ryteikössä niinkuin joku stalkeri. Onneksi liioittelin vain äskeistä lausumaa, kaveri oli leppoisa ja tulikin auttamaan minua jahdissa. Hänellä oli näköetäisyys gifuun, minulla pololla taasen tarjolla vain tätä kuuluisaa eioota okuläärikontaktin termein. Kissa oli asukkaan kanssa kommunikoinnin välissä kuitenkin ennättänyt johonkin mäyränkoloon piiloon sillä välin kun kumpikin oli sattumoisin kääntänyt päätään samaan aikaan. However, itsehän patsastelin mahtavan kallion päällä, mistä oli majesteetillinen visuaalinen havainnointipotentiaali alueelle, joten pystyin ainakin olemaan varma kuin vanginvartija siitä että karvaninja ei ollut poistunut kyseiseltä alueelta aineskaan. Mutta, kun puhelusta omistajan kanssa alkoi olemaan kulunut yhteensä n. 40 minuuttia nousi v-käyräni hommaan tarpeeksi ylös että rohkenin sen turvin lähteä tekemään muita hommia, vaikka olisihan sitä omistajaa jonkin hyväntekeväisyysperiaatteen mukaan pitänyt vielä pikku hetki bostailla. Mutta. Se siitä. Haikein mielin lähdin pois paikalta, mutta kommunikoin vielä viimeiset koordinaatit omistajalle.

Kotona sain kuitenkin lopulta viestin iloiselta omistajalta, että näköhavaintoni ja sijaintineuvoni avulla karvakorva oli lopulta löydetty. Jee! :)

Päivän hyvä työ tehty.

Fuck-Yeah-meme.jpg

Gradu palautettu, JEE!!!

Pääsin, tai oikeastaan lähdin helvettiin tuolta kaupn kassalta. Aiemmin ajattelin että työ kun työ, kuhan saa rahaa. Mutta kyllä silti elämänlaadulla ja työviihtyvyydellä on merkitystä... Kaupan alan valittavat ja kyllästyneet akat on kyllä eniten perseestä.

Näin lukion viimeisellä vuodella kun oli aikaa aloin oman lajin kohdalla vähän suuremmissa määrin valmentamaan harrastustoimintaa pienille. Viimevuoden puolivälissä kun homma alkoi niin kaikki kuulosti ruusuiselta ja luvattiin hyvät palkat jne jne jne. Nyt kuitenkin kun kausi melkein lopuillaan, niin viikko sitten ei ollut sopimusta kädessä eikä varsinaisesti mitään muutakaan. Nyt VIHDOIN viime viikonloppuna saatiin sopimus tehtyä, eihän siihen mennytkään, kuin 5 sähköpostia ja parikymmentä puhelua eri henkilöille, sekä jatkuvaa muistuttelua sovituista asioista...

Loppusummaksi 1750€ n. 8h/vko + pelimatkat. Ei varmastikkaan parhaasta päästä, mutta kyllä itselle kelpaa kun eihän tuota pelkästään rahan takia tee, mutta ei mielellään kyllä ilman rahaakaan. Kyllä se opiskelijaa lämittää kun pamahtaa reilu tonni tilille ja kohta vielä loput n. 500€ perään. Onneksi tulee nyt varmaan opiskelujen takia kaupunkiakin vaihdettua, meinaa saman seuran palveluksessa ei tekisi mieli jatkaa.

Elämä on! :)

Kerrankin on hyvä fiilis. Jonkinlainen tasapaino saavutettu näin 33-vuotiaana, kunto hyvä, kroppa ok, parisuhde ok, työ ok, rahat suht ok, en valita, ei koske mihinkään just nyt (iskias vaivaa, venyttely+keskivartalotreeni auttaa), treeni luistaa ja mieli tasapainossa vihdoin! :) Yksinkertaisesti Olen Onnellinen. :D

Vanhan LG:n suoravetoisen pesukoneen kuntoontulo ja millä hinnalla? Vikaselosteen kanssa varaosamyyjälle viestiä ja huomenna 9 aikaa saa osan hakea vajaalla 15 eurolla postista. Isoja summia säästää, kun vähän jaksaa purkaa ja Googletella. Pakko siis hehkuttaa LG:n varaosien saatavuudesta noin 10 vuotiaaseen koneeseen.

Paikallisessa marketissa tapasin hyvän kaverin pitkästä aikaa ja juteltiin siellä melkein tunti, tuntui hyvältä.
Ystäviä ei ole koskaan liikaa.

Oon ihan täpinöissäni, koska kohtapuoliin mulla ei ole enää opintolainaa, kunhan nyt pankki hyväksyy mun valtakirjani ja ottaa rahat tililtäni! Ja eipä mulla tässä kohta muutenkaan enää velkoja ole, muutama satanen Visalla mutta se nyt ei mitään merkkaa.

Vuokraemäntä toi digiboksin, kun valitin sille, ettei telkkarista näy kanavia vaikka vuokrasopimuksessa sanotaan, että telkkari kuuluu kalustukseen. Laitoin kiinni, 235 kanavaa, kymmeniä hd:nä, mukaan lukien sky sports ja paljon elokuvakanavia. Eikä maksa mitään.

Kesä-aamut. Onko muka jotain kauniimpaa?

Varsinkin näin keväällä, kun luonto on täynnä linnunlaulua, silloin on ihmisen hyvä olla. Pari tuntia enää ja kolmen yön valvomiset olisi ohi tältä erin:)

Mies oli työmatkalla ja toi tuliaisena Guess-laukun! :wtf::hyper: Odotin lähinnä suklaata!!

:dance:

Tajusin juuri että tänään on perjantai :D Pitäisi alkaa hahmottelemaan uutta treeniohjelmaa. Tänään oli viimeinen treeni Kultaisella kuusikolla sillä maanantaina alkaa 3-jakoinen. Innolla odotan miten lähtee toimimaan kun aikaisemmin veivannut ainoastaan 1-2 jakoisilla.

Ja uskomattoman loistava viikko vaan jatkuu. Voitin työpaikan vedonlyönnissä litran havana clubin 7 vuotiasta rommia, tulin kotiin ja nainen on ostanut mulle PS4:n. Nyt voin vetää perseet viikonloppuna ja kotoa löytyy niin paljon uutta viihde-elektroniikkaa, ettei tiedä millä leikkisi ensin.

Ja uskomattoman loistava viikko vaan jatkuu. Voitin työpaikan vedonlyönnissä litran havana clubin 7 vuotiasta rommia, tulin kotiin ja nainen on ostanut mulle PS4:n. Nyt voin vetää perseet viikonloppuna ja kotoa löytyy niin paljon uutta viihde-elektroniikkaa, ettei tiedä millä leikkisi ensin.
...muista kuitenkin kiitoksenomaisesti hoidella se naisesi ensin ja sen jälkeen on sitten aikaa hyvällä omallatunnolla keskittyä olennaiseen.

Tähän talouteen syntyi tyttö 3.5 klo: 3,39. Harvoinpa sitä on näin tyytyväinen itseensä ollu kun näkee tytön tyytyväisen katseen sylissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom