Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnittelin aamulla että ensi viikolla voisi piipahtaa Helsingissä. Rupesin sitten tutkimaan noita junien hintoja. Mitä löytykään? KEVÄTKAMPANJA!? LPR-HKI vain 15€ :dance:
Siinä sitten tovin jälkeen huomasin että olin varannut samalla laivamatkan Helsingistä Tallinnaan :)

Sunnuntaina sitten reissuun! :)

(Menoliput vasta hanskassa)

Kannatti odotella tarjousta, eikä ottaa ekaa tarjottua kiinteää laajakaistaa himaan. Muutaman kuukauden mokkulointi maksaa itsensä takaisin..

...100m/10m Yhteys 19,90e/kk...Vuoden soppari ja sitten uusi tarjous...:D

Kyllä nauratti tänään salille kävellessä, kun noin 200-300 metrin pituisella tiellä veteli kävelyvauhtia kadun harjaaja.

Takana tuli varmaan puolet Espoon busseista, jotka joutuvat rakennustöiden vuoksi kiertämään tämän pienemmän sivutien kautta. Oli kyllä kyrsiintyneitä naamoja riittämiin, mutta mulla oli hauskaa!

:hyper:

Kesä. Maastopyöräily auringon helliessä on aivan uskomattoman rentouttavaa ja vapauttavaa. Huolet karisevat metsäpoluille.

Dayummm mikä päivä! Tälläsiä lisää, niin elämä alkaa jo tuntua elämisen arvoselta.

Varmaan ensimmäistä kertaa elämässä alkaa työ kantaa hedelmää. Kun joku kysyy "Mitä kuuluu?" ja vastaan "hyvää" tai "ei vois paremmin mennä", ei tarvitse hirveästi valehdella :)

Syntymäpäivä. 43v..Tytsyjen kanssa illalla kakkua...:)

Mä olen kasvanut pituutta 1 cm sitten edellisen terveystarkistuksen neljä vuotta sitten. Hassua, että näin vanhalla iällä tulee pituutta tai sitten ryhti sen kun vaan paranee (kiitos salin). Nyt on vartta 182 cm.

Suositut

Back
Ylös Bottom