Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Venäläiset vieraat ostivat kaljaa meikälle ja tuolla he nyt väsäävät venäläistä safkaa. Huomenna on treffit yhen naikkosen kanssa. Hyvä viikonloppu loppuen lopuksi, vaikka vieraiden pyörät oli varastettu viime yönä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mikä siellä nyt? :D

Tuli pienimuotoinen onnistumisen hetki minun mittapuullani ase kädessä. Pariin vuoteen eka kertaa ysimillisellä, outo ase, eka kertaa ikinä tuomari timerin kanssa takana jne.

Ei siis oikeasti todellakaan mitään sun saavutuksiin verrattavaa, mutta kiva se on joskus onnistua edes vähäsen

Tuli pienimuotoinen onnistumisen hetki minun mittapuullani ase kädessä. Pariin vuoteen eka kertaa ysimillisellä, outo ase, eka kertaa ikinä tuomari timerin kanssa takana jne.

Ei siis oikeasti todellakaan mitään sun saavutuksiin verrattavaa, mutta kiva se on joskus onnistua edes vähäsen

Haha :D No mutta onnistumisen hetket on aina hienoja! Onneksi olkoon, siitä sitten samalla tavalla jatkoa vaan! Ittellä kohta vasta kausi alkaa, saa nähä osaako enää mitää.

Venäläiset vieraat ostivat sitten vedenkeittimen meikäläiselle synttäreiden johdosta! Vast olin eilen illalla sanonut heille, että vedenkeitintä ei ole mutta tarkotus olisi hommata. :)

Venäläiset vieraat ostivat sitten vedenkeittimen meikäläiselle synttäreiden johdosta! Vast olin eilen illalla sanonut heille, että vedenkeitintä ei ole mutta tarkotus olisi hommata. :)

Oisit vastalahjaksi antanu miehelle uuden villapaidan. :D

yqe2edu3.jpg

Hyviä vieraita nuo venäläiset. Tekivät vielä safkaakin

Tuli tohon autonromuun vuosi leimaa :rock: Vaikkakin monta perkelettä sai sanoa jarruja korjatessa mutta kuntoon tuli. :)

Kirjoitin hetki sitten uuden työsopimuksen joten heihei vuorotyöhelvetti. Lähtiessä työpaikalta junakin odotti kiltisti 4min myöhässä että ehdin varmasti junaan. Tänään alkoi talviloma ja ylihuomenna lähden Barcelonaan. Huhhu. Ota sitä hyvää! Viel ku sais nii ois aika kova combo

Pakkiksen VIPit taas pariksi vuodeksi...:)

Viime kesän lopussa painoa oli 68kg, nyt sitä on 77kg. Vaikka aina tuntuu, että paino ei nouse millään, niin pitkällä aikavälillä se näyttää kuitenkin nousseen aika mukavasti

Keittiön ikkunat eivät koskaan ole hohtaneet näin puhtaasti, kiitos banaanikärpästen. Nuo homot pitävät jotain sukurutsauskekkereitä keittiön ikkunoilla ja sen takia on pesuaineella täytetty suihkepullo koko ajan ruokapöydällä, jolla sitten niitataan kun sopivan iso läjä on taas keräytynyt yhteen. Myös pöydälle on asetettu muki jossa on pesuainetta, hunajaa, mehutiivistettä ja siellä on kunnon joukkohauta banaanikärpäsiä. Mutta aina nuo onnistuvat jotenkin lisääntymään. No mutta hupia niistä riittää kun teloitusjuhlat alkaa. Ja keittiön ikkunatkin tulee pestyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom