Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna klo. 14.00 puhelinhaastattelu työpaikkaan :)

Hyvin meni, noin klo. 14.00-14.30 oli haastis, siitä noin puol tuntia niin haastattelija soitti että yritys joka etsii työntekijöitä on kiinnostunut & ensi viikon alkupuolella heidän työnjohto soittelee :)

Näillä tiedoin kiva ruveta pikuhiljaa viettelee viikonloppua :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LUKIO LOPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja kutsu työhaastatteluun!

Jonain päivänä sä tuut huomaamaan että olit vapaimillas sillon lukiossa :D. Päästy pahimmista teiniangsteista eroon, ei vastuuta juuri mistään, baarit ja naiset tuntuu niin uusilta ja jänniltä asioilta, ei samanlaisia suorituspaineita kuin korkeamman asteen kouluissa, ei duunista aiheutuvaa oravanpyörää ja asuntolainaa, se fiilis kun tietää elämän olevan täysin edessä ja voivansa tulla miksi tahansa....

Sori oli pakko :D. Näin jälkikäteen ajateltuna toi lukio oli meinaan elämän helpointa aikaa. Onneks olkoon silti lakista:rock:.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lukio oli kyllä helppoa aikaa totta tosiaan! Sitten tuli intti, ja sekin oli jälkikäteen ajateltuna helppoa ja mukavaa aikaa. Nyt kun pääsis taas opiskelemaan niin aijai, kun ois elämä mallillaan!

Valmistuin virallisesti tänään! Melkein vuosi meni opinnoissa yliaikaa, mutta mihinkäs tässä valmiissa maailmassa on kiire. Työuraa kuitenkin edessä enemmän kuin elämää takana. :D

Kävin torilta ostamassa leipää ja siellä oli sympaattisen näköinen valkopartainen vanha mies, jolla lappu "veitset teräväksi".
Oli mukava äijä vielä, ajattelin että jos sitä kävis kotoa hakemassa veitset teroitettavaksi (yleensä teroitan itse). Äijä sai hyvän mielen ja on muuten veitset paremmassa kuosissa kuin uutena :) Eikä maksanut kuin pari euroa per veitsi.

Oman suunnittelun ja kätten työ (toki muitakin tiimissä on) tulee kesänmennessä kauppoihin. Hauska nähdä kaupoissa tuttuakin tutumpi tuote sit :D

Aamupäivällä vitutti oikeen saatanasti, ei oo koskaan ennen vituttanut niin paljoa kun tajusin että missasin työhaastattelun jossa olisin ollut aika vahvoilla. Kaikkiin kalentereihin olin merkannut että on huomenna, mutta kun rupesin s-postista kattomaan osoitetta niin huomasin että oliskin ollut tänään aamulla. No, vitutuksissani aloin hakemaan töitä oikeen saatanasti, soitin työnantajalta kaikki kontaktit läpi, osaan niistä olin jo hakenut, sitten soittelin omiin kontakteihin ja lähettelin niille hakemuksia, ja lopuksi kysyin vielä työnantajalta yhden toisen firman (sama ala) pomon numeron johon sit soitin, ja lopputulos oli että nyt mulla on 90% varmuudella paikka. Sovittiin että meen ens viikon alussa näyttää naamani ja katsotaan koska mut saadaan koulun penkille, kun pitää päivittää hiukan koulutusta ennen kuin voin tehdä ko. firman hommia. Nyt on aika hyvä fiilis kun yhdellä 5 min puhelinsoitolla sai jo näin varmaksi tulevan kesän ja syksyn työt, aamun vitutus unohtui täysin :)

Kunnon onnistumisen tunnetta, kun tänään vedin boulderoinnissa elämäni ensimmäisen 6A-reitin, kun normisti olen mennyt 5B-5C. Oli aikakin, kun olen flashannutkin jo monta 5C:tä :) Siitä kaverin kanssa Burger Kingiin vetämään mätöt, niin ei voi kuin tyytyväinen olla tähän päivään :thumbs:

Mun päässä on jo monta päivää soinut repeatilla Pharrellin Happy. Kuvastaa fiiliksiä hyvin.

Oon täs miettiny, et mulla ei oo ihan kauheesti (hyviä) muistikuvia joulu-helmikuulta. Tuntuu, et olisin menny ihan autopilotilla kuukausia. Toki muistan, et olkapää tulehtui kahdesti ja aiheutti kipua, tuskaa ja turhautumista. Muistan, etten kauheesti pystyny nukkumaan pitkään aikaan, minkä johdosta olin hetken saikullakin, sain rytmihäiriöitä ja voin huonosti. Muistan, et stressasin mulle ei-luonteenomaisesti ihan liikaa asioista, joihin en voi vaikuttaa. Muistan, et hyvältä tuntunut parisuhde kariutui tosi yllättäen ja kaamealla tavalla. Muistan, et kaikki oli monesti vaan tosi synkkää, itku herkässä ja olo kurja, eikä vapailla huvittanut nähdä ketään. Eristäydyin, kun olisin tarvinut ystäviä. En edes tiedä, miten mä ajoin itteni siihen jamaan. Tai miksi. Kaikki tuntuu nyt niin järjettömältä ja aivan turhalta.

Sit mä lähin lomalle. Tuntui, että siellä kaukana alkoi hahmottaa asioita paremmin, aurinko paransi sielua ja suunta on ollut jatkuvasti vain parempaan. Loman aikana varmistui, että sain työpaikan, jonka halusin, ja nyt oon ollut ihan fiiliksissä oikeastaan kaikesta. Auringonpaisteesta, treenistä, ystävistä, työstä, mun autosta,.. Ja ennen kaikkea, mun ei tarvii miettiä minkäänlaisia parisuhde-tapailu-mitälie-juttuja, joten olo on jollain tapaa tosi vapautunut. Haluan elää hetken ihan vaan itseäni varten. Tuntuu, kuin olisin palaamassa vihdoin ennalleni. En enää ikinä halua vajota yhtä syvälle.

Huomaan hymyileväni jatkuvasti - for no reason. :)

Sain töitä! :) Kaks eri firmaa olis molemmat halunneet mut kurssille ja töihin, piti oikeen valita kumpaan menee. Tänään aamulla siis soitettiin siitä firmasta jonka haastattelun skippasin vahingossa kun oli kalenterissa merkattu väärä päivä, kysy puhelimessa et pääsetkö tunnin sisällä haastatteluun. Olin just sillon oman työpaikan toimistolla niin kysäsin pomolta (iso nimi alalla) että kumpaan kantsis mennä, se suositteli sit tätä tänpäivästä firmaa, kun on itsekin siinä ollut joskus töissä ja tykkäs + tuntee hyvin pomon. Valitsin siis tämänpäiväsen haastattelun perusteellä kyseisen firman koska pystyttiin heti lyömään kättä päälle että pääsiäisen jälkeen alkaa kurssi, sit 2vko palkallinen harjoittelu ja sen jälkeen duunia piisaa niin paljon kuin haluaa tehdä. Toisessa firmassa olis pitänyt oottaa perjantaihin että sais tietää mahtuuko kurssille. Mutjoo, ens kuussa alkaa sit työt :) tunteja tulee olemaan sen verran että saan tuosta firmasta aloittelijan palkalla n. 1600e/kk + ilta ja yölisät jotka tulee lähes joka vuorosta ja sit jatkan ohella vielä sillontällön viikonloppusin järkkärin hommia josta tulis vielä n.200-300e tuohon päälle, veroa multa lähtee vaan 9,5 tai 10,5% eli joka kk jäis käteen n. 1800e, joka on ihan saatanan hyvin kun ottaa huomioon että asun himassa ja mulla ei oo muita kuluja kuin auton + mp:n vakuutukset ja bensat :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom