Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Lennan parin tunnin kuluttua Gibraltarille elamani rakkauden luokse asumaan. Ihan uskomattoman onnellinen olo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nukuin oikeen vitusti pommiin (onneks ei ollut töitä tai mitään ohjelmaa), kello soi vähän vajaa 9 että kerkee salille ajoissa ja kerkee sen jälkeen lukemaan kunnolla. Heräsin kellonsoittoon, mutta laitoin pois ja jäin lämmittelemään peiton alle, seuraavaks kun avasin silmät oli kello 11:25. Kevyt 11,5h unta eikä toivoakaan aamusalista, mut ton plussapuolena näin pitkästä aikaa aivan helvetin ihanaa (no homo) REM- unta ja tuli levättyä oikeen huolella viikonlopun töiden jälkeen. Taidan jatkossakin laittaa kellon paria tuntia ennen oikeeta herätystä soimaan, niin ehtii joka aamu nähdä jonkun mukavan REM-unen.

Työnantaja osti multa keksinnön jota oon käyttäny työssä nyt puolisen vuotta. Tulee käyttöön parillesadalle työntekijälle. Säästää useamman tunnin viikossa per työntekijä... eli henkilötyövuosia säästyy. :)

Suomalaisfirma olisi varmaan vaan ilmoittanut että 'työkeksinnöt on työnantajan omaisuutta'... mutta Saksassa näemmä toisin. Itse tekivät tarjouksen.

Työnantaja osti multa keksinnön jota oon käyttäny työssä nyt puolisen vuotta. Tulee käyttöön parillesadalle työntekijälle. Säästää useamman tunnin viikossa per työntekijä... eli henkilötyövuosia säästyy. :)

Suomalaisfirma olisi varmaan vaan ilmoittanut että 'työkeksinnöt on työnantajan omaisuutta'... mutta Saksassa näemmä toisin. Itse tekivät tarjouksen.

Minkälaisesta ostosummasta puhutaan? Könttänä, osakkeina?

Urakehitys on lähtenyt viimeisen viikon aikana keulimaan ihan tosissaan, ilmaantunut yllättäviä tarpeita organisaatiossa ja olen ainoa jolla on passeli pohjakoulutus sekä työkokemus. Kunhan saadaan sisältö kasaan, niin saatan päästä ensimmäistä kertaa elämässäni hinnoittelemaan oman hintani vapaasti:dance:. Mikä parasta niin edelleen saisin päättää työaikani oman mielen mukaan <3

edit: Lisätään vielä että tehtävät ois näillä näkymin myös semmoisia, et aamulla ei vituta lähteä töihin :D

Emperor tämän vuoden Tuskassa :rock:

Mies lähetti mulle äsken viestiä, että soita niin pian ku voit, todella tärkeätä asiaa....säikähdin hieman, mutta yllätyksekseni asia oli astetta mukavampi, mies osti mulle iPadin! :haart: :D Jeee! :dance:

Löysin sattumalta pikkupojan polkupyörän, joka oli facebookissa ilmoitettu varastetuksi. Apupyörät vähän vääntyneet, muuten kunnossa. Toimitin pyörän isälleen, vaikutti aika iloiselta koska pyörä oli pojalle ilmeisen tärkeä. Hienosti tuunattu, komeet tarratkin ja kaikkea. :)

Isä näyttäisi toistaiseksi selättäneen vakavan sydäninfarktin, joka näyttöi hetken jo todella kriittiseltä. Vielä kun leikkauksesta toipuu, niin olen varoivaisen optimistinen. :)

Wuhuu! Kesä-, ja sen lisäksi vielä talvilomatoiveetkin näyttivät menevän putkeen, ja pienellä järjestelyllä tuli vielä pari ylimääräistä lomapäivää. Jippii! Nyt pitää enää venata että ne lyödään lopullisesti lukkoon (99% varmuus toki on jo nyt) ja saada tietää saako mies vapaaksi mun talviloman ajankohdalta arkipäiviä, sillä olen jo pitempään järkännyt yhtä ylläriä sille ja en pääse sitä vahvistamaan ennen kuin tulee vastaus. Täytyy kovasti toivoa että järkkääntyy nuo jutut niin ei tule mutkia matkaan suunnitelmieni suhteen.

Jep jep jepulis jee, kerrankin jtn hyvää töissä ainaisen vittuuntumisen ja stressaantumisen sijaan

:dance::dance2:

Lähtöselvitys tehtynä tän lomareissun viimeiselle lennolle. On tässä tullut istuttua koneessa ihan riittävästi, mutta silti odotan tätä tulevaa lentoa erityisen paljon: se vie mut kotiin. :haart:

Ensimmäinen työhaastattelu tässä maassa meni erittäin hyvin mielestäni. Nyt sitten ollaankin jännäkakka housussa puhelinta valvomassa seuraavan viikon ajan.

oon aivan hyvin mielin skippiny salin jo 10 päivää, 9 päivän kuumeputken takii joka jatkuu edellee, olo on aivan uskomattoman heikko, paleltaa, niskaa ja forkkui sattuu, mut ei haittaa, koska aamupaino on menny jotain 1,5kg alas täs ajas, ilman yhtää liikuntaa, en oo ees jaksanu laskee kalorei tarkkaan, aika hyvin siihen nähe :rock:

oon aivan hyvin mielin skippiny salin jo 10 päivää, 9 päivän kuumeputken takii joka jatkuu edellee, olo on aivan uskomattoman heikko, paleltaa, niskaa ja forkkui sattuu, mut ei haittaa, koska aamupaino on menny jotain 1,5kg alas täs ajas, ilman yhtää liikuntaa, en oo ees jaksanu laskee kalorei tarkkaan, aika hyvin siihen nähe :rock:

Kuumeputki = massiivinen dieetti/tyhjennys?

Kuumeputki = massiivinen dieetti/tyhjennys?
No vissiin, hyvä ku jaksa melkein ees syödä nälkäsenä, tekee jopa tiukkaa vetää 500 gramma rahka purkki enne nukkumaan menoo tällee kipeenä :D suosittelen kokeilee kuumediettii muillekkin 4/5 arvosanak, yks piste lähtee siit ku ei voi mennä salille, tai ulos, tai jaksa nousta sohvalta mut pikkumiinus vaan tosin. nii ja se et paleltaa, hikoilee, paikat sattuu jne. se on kans vähä miinus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom