Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päällikkö soitti, itse asiassa olin langan päässä vahingossa koska tuuraan nyt erästä toista missä olen. Toisen asiakkaan kanssa palaverissa tullut kuulemma meikäläisestä hyvää palautetta, ovat olleet tyytyväisiä. En tiedä ihan tarkkaan mistä johtuvat kehut, olen aika uusi tässä kyseisen asiakkaan toimeksiannossa. Mutta luulisin että olen edustanut yhdessä koulutuksessa ihan hyvin ja antanut hyvän vaikutelman, sekä hoidin yhden vaativan keissin jokin aika sitten johon liittyen olin yhteydessä yhteen näistä asiakkaan edustajista keneltä palautetta tuli. Kyllä pistää hymyilyttämään koska omissa hommissa tuo palaute on niin kiven alla kun voi olla. Kyllä on nyt saatanan hyvä fiilis. :) Osasi ainakin vetää oikeasta narusta tuo kehuista soittanut päällikkö vaikkei oikeasti mitään olisi tullutkaan, antoi buustia ainakin hetkeksi. :)

Se tunne kun kokopäivän kestänyt huonovointisuus helpottaa kunnon oksennuksella, ainakin hetken aikaa elämä taas hymyilee. Vielä kun pystyisi syömään jotain ja saisi tämän heikotuksen kuriin.

Vanha ja lihava sai voimapyörällä tehtyä elämänsä ekan toiston suorin jaloin :dance:

Pitkä odotus päättyi tänään, kun lähes puolitoista vuotta prototyypin julkaisun jälkeen Beast saapui omaan talliin.

beast.jpg

Olen sanaton, joten Vesku, anna palaa.
984442109.gif

Dieetti loppu! Uunissa ristikkoperunoita ja niiden päälle 500g pihviä ja sen jälkeen telkusta pyörii terminator ja 2 pakettia riisikakkuja.

...ja 2 pakettia riisikakkuja.

Miten tuo on iloinen asia? Mä en kyllä uhrais riisikakuille ajatustakaan, jos dieetti ois just loppunut ja herkkuhanat apposen auki. Kyseenalaistan kyllä vakavasti sun mielenterveytesi tilan ihan vaan tuon yksittäisen kommentin perusteella.

Heräsi mielenkiinto, kun näki, että Maddox on laittanut jotain ketjuun, jossa kirjoitetaan vain iloisia asioita.

Mutta onneksi se olikin vain väärä hälytys. :D

Mutta on mullakin iloinen asia. Näen tänään pitkästä aikaa kaveria! :haart:

tämä hieno fiilis kun ei tehnytkään tänään ankaraa punttitreeniä vaan kunnon alkulämmittelyt, sitten venytellyä ja putkirullausta Pakkiksen ohjeiden mukaisesti.

Kädet niin pumpissa, ettei pysty nakuttaa tietokoneella kouluhommia. Iso lepo ja Batman&Robin töllöstä. Pikku knoppina ainoa leffa, jossa Arska esittää pahista.

Ajelin just autolla ja YleX:ltä kantautui tuttu ääni, mutta ihan vieras biisi = nopeana johtopäätöksenä uusi levy siis tulossa. No Rest For The Wicked ainakin osui ja uppos. LISÄÄ! Happy!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saan viimeinkin asunnon sisustuksen valmiiksi. Mies laittoi Vepsäläiselle tilauksen menemään ja uusi keittiönpöytä saapuu parin viikon kuluttua. Jei.

Viideltä reenit ja täysin autio sali. Naksuttelee valoja päälle ilman kiirettä mihinkään. 20 €/kk hinta ilahduttaa myös.

Se, kun on kuullut kolmesta suusta spontaanisti, että ulospäin näkyvää tulosta on dietistä tullut, vaikka oon ollut vaan parisen viikkoa sellasel calorie restriction (vetäny vaa n.600-1500 kaloria päiväs) tyyppisel dietil :D
No ohan noi forkkujenki verisuonet alkaneet ihon alta tunkea pintaan, kun ennen niistä ei ollut tietoakaan, lihoi ei kyl näemmä oo myöskää, se on vähä pettymys kyl :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom