Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
- olin lomalla ensi kertaa eri mantereella (USA:ssa ja kohde oli New York City)
- täällä Suomessa on leuto sää ja aivan keväistä jo
- pari terveysongelmaa jotka vaivasivat helvetisti ovat tiessään
- hyvä treeniputki päällä ja taas inspiraatiota
- töissä pari parasta toimeksiantoa lähdössä mutta itse olen päässyt vielä parempaan, tulee näemmä tänäkin vuonna vuosiansioissa mentyä uuden tasarajan yli
- viimeinen kesä nykyisessä asuinpaikassa josta tykkään yli kaiken ja muutto tulossa loppuvuodesta, mutta tänään väläytti yksi parhaista kavereista että voisi muuttaa kimppakämppään joksikin aikaa kun tämä muuttaa Suomeen, siitä tulee eeppistä
- lisäksi erään nimeltä mainitsemattoman ruotsalaisen lisäravinnetukun paketti kohta postissa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpä se kevät pistää hymyn huulille! Lumista sulanut n. 99 % (eipä sitä paljoa koko talvena ollutkaan), tiet on olleet sulia jo pitemmän aikaa, aurinko paistaa!

Tälläisiä aikaisia keväitä jatkossakin, kiitos.

Kauan odotettu loma alkoi!

Lauantaina nokka kohti Thaimaan Bangkokkia. Viikko siellä ja sit Kambodian puolelle loppuajaksi. Töihin sitten huhtikuun alkupuolella vasta.

Sain opiskeltua matikkaa tänään aika hyvin ja alkaa statistiikan laskut sujua vihdoin!! Ja takana vielä parin tunnin treeni salilla:)

Sain äidinkielen tekstitaidon Yo-kokeesta aivan saatanasti enemmän pisteitä kun olin kuvitellut, kaikki harjoitustehtävät meni päin vittua ja sain vaan 1/6p kaikista kolmesta ja se kerrotaan kolmella eli 9p, mutta itse yo kokeessa, yhtään sen enempää valmistautumatta, sain kahdesta tehtävästä 3/6 pojoa ja yhdestä 2/6, eli yhteensä 24 pojoa :D Nyt tarvii esseekokeessa saada 40 pistettä niin varma M, 35 pistettä niin hiukan epävarma M, mut C on ainakin nyt varma, nou panik. Kyllä mä sen M:n sieltä otan, niin on edes yks sellanen YO-todistuksessa :D

E. ja työnhaku edistyy, tänhetkisen firman pomo lupas suosittelijaksi (iso nimi alalla) ja oli antanut mun numeroakin jo joillekin kontakteilleen eri firmoissa (jotka hakee sisäisesti uutta väkeä vähän kokoajan), itse oon kerennyt hakea vasta yhtä paikkaa johon laitoin jo pomon suosittelijaksi, ja eilen sain pomolta kuulla että se oli tälle samalle kaverille soitellut ja antanut mun numeron, eli nyt mulla on jo yhteen paikkaan kaks hakua päällä samaan aikaan ja helvetin vahvat suositukset :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom