Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajelin ensimmäistä kertaa varmaan viiteen vuoteen manuaalivaihteisella autolla, enkä reilun kymmenen kilsan matkalla onnistunut edes stögäämään kertaakaan! Uujea! (Lähellä se toki parikin kertaa oli). Selvisin kunnialla myös mm. ratikkakiskoista ja poliisiautoruuhkasta. Mestarikuski!

Pakko hehkuttaa: 4,5kk ollut nyt selvänä, olo mitä parhain! :dance: Tätä päivää oli vaikea kuvitella vielä 5kk sitten. :D

Muuttuuko olo paremmaksi vielä kuukauden jälkeen. Mulla 6 viikon tauko tuossa eikä meinannu pysyä enää housuissansa

Selvisin yksinäisestä yöstä. Miten olikin sellanen olo? Sitten päätin olla vahva ja itsenäinen, se ainakin on positiivista. Taitaa olla näin lomalla liikaa aikaa ajatella ja tunteilla, pyh. ;)
(Oikeesti siinä kärvistellessä pohdiskelin, että onpa ihanaa tuntea näin täysillä. Että sekin oli ihan kivaa tavallaan.)

Flunssa vihdoin hellittää, energia tapissa ja hinku rankaisemaan selkää suorastaan naurettava. Tänään siis murisemaan mavessa ihan oikeasti tunteella ja ennenkaikkea leveä hymy naamalla :D.

Muuttuuko olo paremmaksi vielä kuukauden jälkeen. Mulla 6 viikon tauko tuossa eikä meinannu pysyä enää housuissansa

Noo sehä periaatteessa riippuu päihteestä. Mulla tulee nyt syyskuussa 2 vuotta täyteen juomisen lopettamisesta. Tää 4.5kk tauko sen sijaan on vähän noitten kovempien aineiden käytöstä olevaa, siinä ei kestänyt kun joku 2 viikkoa niin alko kovin vetämisen halu helpottaa ja alkoi elämä vaikuttaa vähän valoisammalta. Alkoholin kanssa riitti se järkyttävä krapula mikä synttäreiden jälkeen tuli. En enää ikinä halua kokea samaa oloa.

Tulipa taas raahauduttua avantoon hetken mielijohteesta. Suosittelen! Vielä kun tuli vedettyä aamulla kovat mave-treenit, niin luulis pulikoimisen ja saunassa kärventämisen buustivan palautumista kivasti. :hyvä:

Valoa tunnelin päässä monen synkemmän kuukauden jälkeen. Vihdoin. Taisin puhua itselleni uusia töitä ja lisäks nykyinen esimies kertoi palkankorotuksesta, joka ilmeisestikin seuraisi mukana uuteen duuniin. Vielä kun tohon lisää sen, että loma on jo tosi lähellä, Suomi voitti vaikka mitä tänään ja perjantaina tukka saa kovasti kaipaamaansa lisäväriä, niin tästä saattaa tulla sittenkin keskiarvoltaan "ihan hyvä" viikko. Niin ja tärkein meinas unohtua: läheinen ihminen uskalsi kai ensimmäistä kertaa ikinä avautua rankoista kokemuksistaan jollekin ulkopuoliselle - minulle. Vielä puuttuis, että heräisin 100% terveenä flunssasta ja olkapää kunnossa.

Olin aamulla tankkaamassa meisseliä huoltoasemalla, yleensä tankkaan kortilla ja laitan vaan jonkun random (varmasti yli menevän summan) summan siihen että tulee tankki täyteen. Nyt oli sit setelirahaa, työnsin sitä sinne 80e ja tankkasin niin oma tankki tuli täyteen jo 60e kohdalla :D Onneksi amispojat tuli tankkaamaan 80-luvun baijerilaistaan niin sai sen lopun parikymppiä lurautettua johonkin. Nooh, itseltä meni pari kymppiä, mutta pojat olivat iloisia ja kiittivätkin vielä. Eihän tuosta nyt voi vitutusta vetää :)

Tuli myös nukuttua pitkästä aikaa tosi hyvin, ja kuukausia vittuilut ja jatkuvasti tulehtunut hammas joka revittiin pois keskiviikkona - on lakannut se kuoppa kipuilemasta. Hyvä päivä. Kohta vois hakea kaupasta makkarapaketin (tai pari) ja bissen ja lähteä koirien kanssa metsään lenkille ja laavulle kärtsäämään kyrsää :haart:

Yllättävän keväinen fiilis. Pitkästä aikaa ajelin päiväsalille ja tiet oli ihan kuivat ja keli valoisa. Jos ei ois tuullut noin pahasti niin ois voinu kuvitella olevan maaliskuun loppu tai huhtikuun alku. Onpa mennyt kivuttomasti tää talvi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom