Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ollut päävastuussa abivideon editoinnista ja sain sen juuri valmiiksi! Työnantaja antaa eri tyyppisiä tehtäviä joihin olen kyllä tyytyväinen! Kirjoitusurakka on tekstitaidolla saatu aluilleen ja ainakin alustavasti tuntuu, että osasin! Ens viikolla penkkarit, joten pääsee taas nollaamaan hyvässä porukassa. Edellisestä kerrasta onkin pari kuukautta aikaa!!

Mahtavaa meisinkiä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee!!! Vielä huomenna viimeiset taistelukilometrit näillä vitun VAGinaalisilla vehkeillä. En myy tuota eteenpäin, teen maailmalle palveluksen ja lyön paaliin. Yksi VAG-konsernin vitsaus tiellämme vähemmän. Mersu alle :haart:

Pitkään aikaan ei oo ollut näin rento fiilis, kun eilen oli kevään ensimmäiset kirjoitukset ja duuniyö, ja nyt sauna ja jääkylmä A- karhu, kyllä maistu pitkästä aikaa. Huomenna jalkareeni ja suoraan salilta avantoon, ah <3

Kerrankin jotain ilon aihetta elämässä, sain pari työhaastattelukutsua. Jee! :) Enpä ole ennen näin hyvällä prosentilla päässyt haastatteluun hakemuksen lähettämisen jälkeen. Ehkäpä koulutus ja työkokemus alkavat olla siinä pisteessä, että niistä on jo ihan oikeasti jotain hyötyä työnhaussa. Tai sitte oon vaan kehittyny helevetin paljon hakemusten kirjottelussa. Nyt riittää positiivista energiaa loppupäiväksi, jaksaa hoidella muutamia juoksevia asioita ja illalla tehdä vielä salilla kunnon raudantappotreenin.

Tavallaan menis vituttaa- ketjuun, koska rahat meni hukkaan, mutta positiivisemman puolen takia tulee kyllä tänne. Abiristeily lähenee ja ostin 25kpl paketin nimeltämainitsemattomia kortsuja kun vanhat apteekista sokkona ostetut kumit pääs loppumaan. Tuli kuitenkin todettua, ettei mahu päälle, ympäryysmitta ei riitä eikä saa rullattua ku terskan yli väkivalloin ja siihen pysähtyy. Mulla on siis iso! :dance: lahjotan hyvälle kaverille nuo ettei tarvi pois heittää, toivottavasti ei ota loukkauksena :D Täytyy käydä ostamassa isompia, ettei tarvii paljaalla laittaa jos siellä risteilyllä tai muutenkin tässä lähiakoina 3% todennäköisyydellä tulis tarvetta kumeille.

Liput Stam1nan keikalle ensi kuuksi hommattu! :D jes! Oli kivaa seuraa uimaan ja salille, missä tuli tehtyä pystärissä sarjaennätys pitkästä aikaa.

Tavallaan menis vituttaa- ketjuun, koska rahat meni hukkaan, mutta positiivisemman puolen takia tulee kyllä tänne. Abiristeily lähenee ja ostin 25kpl paketin nimeltämainitsemattomia kortsuja kun vanhat apteekista sokkona ostetut kumit pääs loppumaan. Tuli kuitenkin todettua, ettei mahu päälle, ympäryysmitta ei riitä eikä saa rullattua ku terskan yli väkivalloin ja siihen pysähtyy. Mulla on siis iso! :dance: lahjotan hyvälle kaverille nuo ettei tarvi pois heittää, toivottavasti ei ota loukkauksena :D Täytyy käydä ostamassa isompia, ettei tarvii paljaalla laittaa jos siellä risteilyllä tai muutenkin tässä lähiakoina 3% todennäköisyydellä tulis tarvetta kumeille.

Ota se kordooni eka sieltä paketista pois! ;)

^^ Pienet ilot :lol2:

Minua ilostutti tanaan oma ahkeruus. Herasin aamulla kurkkukipuun ja tukkoiseen nenaan, mutta siita huolimatta raahasin itseni yliopistolle ja kolmessa tunnissa kirjoitin 1300 sanaa esseeta. Taman jalkeen tein paivan hyvan tyon ja menin naapuriin toihin tekemaan puolet kaverin vuorosta koska han oli viela enemman kipeana kuin mina. Kotona siivosin keittion ja pesin pyykkia. Nyt voin hyvalla omallatunnolla rentoutua :)

Edit. Ainiin ja tulin hyvalle mielelle myos siita etta sain kahdesta joulun aikoihin kirjoittamastani esseesta first classin. Samojen aineiden kokeista tuli toisesta first ja toisesta pari pistetta vajaa.

Eihän sun tarvii sillä muuta kuin se terska peittääkkään.

Ihmettelen mistä suomessa asuvat afroamerikkalaiset ostaa kuminsa jos sattuvat sellaisia käyttämään, kun mä joudun prinssinakkini kanssa jo ostamaan isompia. On muuten suolasen hintasta omistaa paksu kalu, 21e 6kpl, kun näkkejä ois saanut samaan hintaan 25kpl.

Hain erästä työpaikkaa sillä asenteella, että "en mä tollasta pestiä kuitenkaan saa, mutta pitäähän se kokeilla". No kappas, tuli kutsu haastatteluun ja tiedän, ettei muita haastateltavia ole kuin muutamia. :wtf:

En oo kuullut vielä, miten ton paikan suhteen kävi, mutta sen sijaan eilen soi taas puhelin ja tuli kutsu haastatteluun. Tää ehkä jopa mieluisampi paikka kuin tuo, johon mut jo haastateltiin. Elämme jännittäviä aikoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom