Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Jaa miksi? Takas ne saa mitkä on maksanut liikaa.
Jos tuolle rahalle ei vuoden aikana ole mitään käyttöä, niin samahan se on vaikka sitä summaa valtiolle vuodeksi lainaa. Kuitenkin käytännössä paremman hyödyn omasta rahastaan saisi jopa määräaikaistalletuksella tai lainaa lyhentämällä, joten turha niitä veronpalautuksia on hankkia ellei jostain syystä muuten osaa rahaa säästää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mieluummin säätää veroprosentin hieman yläkanttiin niin saa aina palautuksia. 50 euroa lisää tuloja kuussa ei paljon sydäntä lämmitä, mutta päälle 600 euroa (+reilu 200 euroa matkakorvauksia) kerralla tuntuu hyvinkin mukavalta. :D

Jos tuolle rahalle ei vuoden aikana ole mitään käyttöä, niin samahan se on vaikka sitä summaa valtiolle vuodeksi lainaa. Kuitenkin käytännössä paremman hyödyn omasta rahastaan saisi jopa määräaikaistalletuksella tai lainaa lyhentämällä, joten turha niitä veronpalautuksia on hankkia ellei jostain syystä muuten osaa rahaa säästää.

No ei kyllä sille mitään käyttöä ole. Tulot vaihtelee niin paljon joka vuosi että helpompi laittaa 35%. Ei ainakaan mene yli. Ylimääräinen lainanlyhennys laskee verotuksesta saatavaa vähennystä joten aika +-0.

- - - Updated - - -

Eikö oo sama laittaa ne rahat itse säästöön niin ne on otettavissa jos joku hätätila tulee?

Sitä rahaa pitää olla säästössä muutenkin hätätilaa varten. Aina sen verran ainakin että vuoden pärjää ilman mitään tuloja.

Eikö oo sama laittaa ne rahat itse säästöön niin ne on otettavissa jos joku hätätila tulee?

Valitettavasti asia on niin, että 95% ihmisistä ei ole juuri ollenkaan itsekuria, eletään kädestä suuhun. Iloisena asiana omalla kohdallani on se, että minulla on :) Muutama satanen tulee kuitenkin joka vuosi veronpalautuksia, eikä tuollainen summa juuri lämmitä itsenäisyyspäivänä.

Juu, mulla oli veroprosentti vituillaan, kun aloitin työnteon opiskelun jälkeen. Toi 1250e on kuitenkin satku kuussa, et jatkossa tollaset otan kyl ihan käteen palkan muodossa :D Tosin mielummin silti palautuksia pari kymppiä kuin mätkyjä ollenkaan.

Sitä rahaa pitää olla säästössä muutenkin hätätilaa varten. Aina sen verran ainakin että vuoden pärjää ilman mitään tuloja.

Whaaat..? Villi veikkaus, että aika harvalla on esim. puoltasataatuhatta tilillä makaamassa. Tai sitten pitää olla sitä työuraa jo kymmenisen vuotta takana...

Mieluummin säätää veroprosentin hieman yläkanttiin niin saa aina palautuksia. 50 euroa lisää tuloja kuussa ei paljon sydäntä lämmitä, mutta päälle 600 euroa (+reilu 200 euroa matkakorvauksia) kerralla tuntuu hyvinkin mukavalta. :D

Mulla on kans ollut noin. Eipä sillä satasella, parilla tai edes viidellä sataa kuussa lisää tee paskan vertaa, ei ole talous niin tiukilla.

Laitatko muuten autoa tankatessasi hanskat käteen? Kuulostat sen verran asiallisuusmieheltä. Minä olen sen verran raggari että vedän roheesti pari prosenttia ylänurkkaan niin saapi vuodenvaihteessa vähän karkkirahaa. Ajatus määräaikaistalletuksesta ei oikein kiihota.
"nimim pari tonnia takaisin ja hyvältä tuntuu"

Mä tilasin torstai-iltana ja olivat maanantaina päivällä noudettavissa, tuo 2 arkipäivää on kyllä tähän mennessä nopein toimitus suomalaiselta firmalta mistä oon tuotteita tilaillut.

Mulla tuli jopa päivässä. Torstaina aamulla tilasin, ja perjantaina neljän jälkeen oli jo noudettavissa postista. Täytyy kyl kans propsit antaa kyseiselle liikkeelle.

Mutta nyt, ylppärit tältä syksyltä ohi. Tässä teille bilebanaaneja :dance::dance2::dance::dance2:

Whaaat..? Villi veikkaus, että aika harvalla on esim. puoltasataatuhatta tilillä makaamassa. Tai sitten pitää olla sitä työuraa jo kymmenisen vuotta takana...

Tai toisilla on paremmat palkat ja voi laittaa enemmän sivuun kuussa. Tuollaisen 1000€ voi aina nakata sivuun palkasta.

Harvalla on välttämättömät kulut 50 000€ vuodessa.

No ei tietenkään ole, kunhan vedin ton summan vähän niinkö summamutikassa. :D Lähinnä sillä, että jos vuoden palkkatulojen määrä pitäisi olla säästössä. Aika harvalla sen säästäminen onnistuu, vaikka tulot ja kulut vuodessa olisivatkin huomattavasti pienempiä.

Tai toisilla on paremmat palkat ja voi laittaa enemmän sivuun kuussa. Tuollaisen 1000€ voi aina nakata sivuun palkasta.

Kivat sulle. Joillain kuitenkin ne tulot ja menot menee plusmiinusnollaan joka kuukausi vaikka miten päin niitä rahoja pitelisi. Esim. 1300/kk nettotuloilla on vaikea kuvitella, että mitään järisyttäviä summia sinne säästöön saa. Mutta, ammatinvalintakysymyksiähän nämä tiettyyn pisteeseen on.

Oon oppinu nauttimaan siitä, että vituttaa. Useesti vitutus peittoaa ahdistuksen tunteen. Nyt vituttaa aivan sairaasti, muttei ahdista tippaakaan, ah.

Aamusalille mennessä spottasin hyvän näkösen tyttösen pankkiautomaatti jonosta. Kävelin siitä ohi ja kattoi hymyillen meikäläistä ja kun menin ohi niin pää kääntyi ja kattoi vielä perään. Sai hyvän boostin tuostakin! Hymyilkää naiset, hymyilkää. Ei tässä muuta tarvi. :fuckyeah:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom