Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
2013-olympia-weekend-dana-bailey-wins-womens-physique-showdown_a.jpg

Wuhuu \o/ Olipa mahtava herätä Instagramin äänimerkkiin kun Olympia 2013 Women's Physique voittaja Dana Linn Bailey liketti postaamaani kuvaa. Kelatkaa, IFBB Pro DLB diggasi just mun kuvasta! Jee! How cool is that?!? Pienestä se ihminen voikin ilostua ;D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joe Bonamassa tulee Suomeen keikalle... pitäsköhän ryhdistäytyä ja mennä katsomaan

Oli tänään töissä pienet kehityskeskustelut. Ajattelin etukäteen että tiedossa on jotain mitäänsanomatonta tuubaa, mutta tulikin palautetta erinomaisesti hoidetusta duunista ja lisää palkkaa. Olin vähän:wtf:

Meikän määräaikainen työsoppari muutettiin eilen vakituisesi :)

Aamusalille mennessä spottasin hyvän näkösen tyttösen pankkiautomaatti jonosta. Kävelin siitä ohi ja kattoi hymyillen meikäläistä ja kun menin ohi niin pää kääntyi ja kattoi vielä perään. Sai hyvän boostin tuostakin! Hymyilkää naiset, hymyilkää. Ei tässä muuta tarvi. :fuckyeah:

...oliks sul jääny shortseista viilot auki?

Voitin 200 punnalla vapaasti valittavaa tavaraa suosikki futisseurani arvonnasta Twitterissä. Pitihän sieltä laittaa tulemaan pelipaitaa, verkkaria ja takkia ym. laatutekstiiliä tulemaan koko rahalla.

Sijoitin eilen suuren rahan (15€) ja ostin koripallon. Pallo lattialle ja mies makaamaan päälle, sitten rullailtiin selkärankaa ylös ja alas. Selkä ei ole tuntunut näin hyvältä pitkiin aikoihin.

Heidi Hautala eros virastaan :)

Liput Madridiin ostettu. Kesätyön pomo soitteli ja tarjos töitä. Töitä ei kyllä voinut ottaa vastaan, mutta mukavaltahan se tuntuu kun tarjotaan.

Luulen kouluttaneeni erästä keski-ikäistä naista tänään metroasemalla. Olin itse kärppänä ovien vieressä odottamassa, että metrosta poistuvat pääsevät ulos ennen kuin marssin itse sisään. Takanani oleva nainen yritti rynniä sisään metroon a) ennen kuin sieltä poistuvat olivat päässeet ulos ja b) ennen minua, joka olin selkeästi siinä ensimmäisenä odottamassa sisäänpääsyä. Mulkaisin naista vihaisesti, ja yllätyin positiivisesti, kun mamma väläyttikin anteeksipyytävän hymyn ja jäi niille sijoilleen seisomaan. Toivottavasti muistaa tuon ensi kerrallakin.

Ekaa kertaa ojentajiin ihan oikeat domsit eikä vaan tauon jälkeen liiallisen repimisen jälkiset tulehduskivut ! :D Edellispäivänä tuli treeni vedettyä jonka jäljiltä ojentajat oli aivan loppu, eilen ei niinkään mitään ihmeellistä tuntua ojentajissa mutta nyt on kipeet :)

Loppu kataboliaa aiheuttava parisuhde.. :D Tuntuu ku olis uudestaa syntyny nytte. :dance: Tietty äkkiähä se voi muuttuu vitutukseks myös, mut eipähä se nyt ainakaa tunnu siltä et sellattii kovin nopee vois käydä.. xD

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom