Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon taas ihan perkeleen ihastunut, joka on tavallaan vitun huono asia kun edellyttää tekemään asialle jotain, mutta fiiliksenä vitun jees :D

Toisinaan 1,5cm voi tehdä tytön onnelliseksi :hyvä:

Tällä kertaa tosin hauiksen kasvaneena ympärysmittana 3kk:ssa

Tuo on varmasti yksi niistä harvoista tilanteista jolloin tuo mitta tekee tyttöä onnelliseksi :D Toinen voi olla tuon verran kaventunut vyötärön ympärys..
Edit: iloinen asia: lihakaupassa oli naudan niskaa 7,9e kilo. Ostin 1,3 kiloa ja paiston sen.

Riippuu tekniikasta... tai pattereista :rolleyes:

Ja toi olis ollu parempi uutinen jos olisit paistamisen sijaan hauduttanut pitkään uunissa!

...no jos nyt tarkkoja ollaan niin siellä uunissa (sähköuun) se lihanpala (siis naudan niska, ei mikään muu) on edelleen :)

No hyvä, tollasen jänteikkään lihan käsittely puolihuolimattomasti on aikamoinen synti..

Disturbilta tuli paketti joka sisälsi ihan vitun siistin talvitakin ja hupparin, asiallinen toimitusaika ja hinta, satasella kun ei nykyään meinaa hyvää talvitakkia enää löytää niin tuolta siihen hintaan sai takin ja hupparin. Eikä löydy kaupoista vastaavia! Taidan piakkoin tilata uudet farkutkin tuolta ennemmin kuin kiertää kaikki JC:t ja Jack and Jonesit kokoa etsimässä, vanhat farmarit kun repes perseestä fillarilla leikkiessä :D

Itekki tilasin eilen farkut disturbilta! Perhana ku arvoin pari päivää, että otanko myös takin, mutta jätin sitte lopulta ottamatta. Oishan tuon voinu ottaa, ku sai parikytä rossaa alennustakin tilauksesta.

Mä onnistuin tilaamaan just ennen tuon alennuksen ilmoittamista :D Mut en tiä oisko ollut pahemmin hyötyä, kun koodit ei ilmeisesti toimi päällekkäin ? koodilla pakkis kun saa jo -10%. Täytyy kyllä jatkossakin tilata tuolta, on niin päheitä noi kuteet :D

Elektroninen sheikkeri, tätä olin elämääni kaivannut <3

Itekki tilasin eilen farkut disturbilta! Perhana ku arvoin pari päivää, että otanko myös takin, mutta jätin sitte lopulta ottamatta. Oishan tuon voinu ottaa, ku sai parikytä rossaa alennustakin tilauksesta.

Pakko olla tyytyväinen disturbin toimitusaikoihin! sunnuntai-iltana tilasin ja tänään olivat kymmeneltä aamulla noudettavissa postista! Todella vaikuttavaa toimintaa. Ei oo oikeen tottunu noin nopeisiin toimituksiin ku aina yleensä ku netistä tilaa niin aina se viikkoo vähintään menee ennen ku paketti on postissa.

Mä tilasin torstai-iltana ja olivat maanantaina päivällä noudettavissa, tuo 2 arkipäivää on kyllä tähän mennessä nopein toimitus suomalaiselta firmalta mistä oon tuotteita tilaillut.

Jes, kämppä saatu! Elämä taas hiukan helpompaa.

Verotuspäätös tuli. Lähemmäs 900 euroa palautuksia! :) Lomautusuhan takia tulee tarpeeseenkin...

V**un köyhä. 1250e palautuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom