Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees treeniviikko tähän mennessä takana, vielä jalkatreeni sunnuntaina mut huomenna saa ottaa lepiä ja nukkua pitkään kun on viikonloppu :) Nyt voi loppuillan löhötä ja rentoutua ja siivu konjakkiakin tuli kaadettua fiilistelyn merkeissä. Aika raukee olo :)

Mulla on treffit kiinalaisen 25v nätin naisen kanssa ensi viikolla. Tapasin sen kahvilassa, ja pyysin numeroa. Ja numero oli aito.

Saanut tänään vaikka mitä aikaan ja kello on vasta vähän yli 12.

e + äsken sohvalla muija kainalossa istuessa päästin aivan jäätävän pitkän, kovaäänisen - ja haisevan pierun. Koirat heräsi ja muija lähti ulos tupakalle, mutta olihan se sen arvoista. Pitkästä aikaa tuli revettyä ihan kunnolla.

Ite käytän tota pierua ihan tietosena voimankäyttövälineenä. Jos eukko kiehnää liikaa vieressä ni senkun suoli suoraks ja tilaa tulee taas. Sanoja ei tarvita.

alkaa olla nii saakelin iso ettei gaspitkaa mee jalkaan. Attitude denimit on pienet reisistä. Tukala päivä toimistolla.

Se ilahduttaa jostain kumman syystä.

Näin yhtä kaveria ensimmäistä kertaa yli vuoteen. Olipa kiva kuulla, että "näytät muuten aivan tolkuttoman hyvältä!!!"

Kyllä siinä kai jotain perää oli, kun tuli naisen suusta. (Miehiltä nyt voi kuulla mitä sattuu.)

Huhhu, että on hyvä päivä aloittaa viikonloppu. Aluksi töissä minulle välitettiin kehuja, sitten tarjottiin vuodeksi 2015-2016 asti töitä, ja vielä asemaan, jossa taidan olla Suomen nuorin omalla alueellani. Kun tulin kotiin, niin oli tullut ilmoitus, että diplomityön aihe on hyväksytty, joka on ihan hyvä juttu, kun se on noin puolivälissä.

Päivän tanssiva banaani: :dance:

Josko sitten uimaan, ja illalla saunaan Guinness kädessä.

Sain töistä kannustusvapaata 40t joista maksettiin palkka keskituntiansion mukaan.Oli aika kiva bonus.

Takana aivan mahtava viikon mittainen harjoittelu mika poiki osa-aikaduunia lakifirmassa. Lukuisten hylkayskirjeiden jalkeen tuntuu hyvalta olla vihdoinkin siina pisteessa etta joku haluaa mut oikeisiin oman alan toihin ja kehuu miten hyva olen :D Bongasin myos asiakkaalle lahetettavan kululaskelman missa oli meikalaisen tekemia toita laskutettuna. Siita selvisi etta joku parka joutuu maksamaan minun tekemastani parin tunnin tyosta lahestulkoon minun kuukausipalkkani verran. Heheh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom