Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö oo sama laittaa ne rahat itse säästöön niin ne on otettavissa jos joku hätätila tulee?
Jos tuolle rahalle ei vuoden aikana ole mitään käyttöä, niin samahan se on vaikka sitä summaa valtiolle vuodeksi lainaa. Kuitenkin käytännössä paremman hyödyn omasta rahastaan saisi jopa määräaikaistalletuksella tai lainaa lyhentämällä, joten turha niitä veronpalautuksia on hankkia ellei jostain syystä muuten osaa rahaa säästää.
Eikö oo sama laittaa ne rahat itse säästöön niin ne on otettavissa jos joku hätätila tulee?
Muutama satanen tulee kuitenkin joka vuosi veronpalautuksia, eikä tuollainen summa juuri lämmitä itsenäisyyspäivänä.Sitä rahaa pitää olla säästössä muutenkin hätätilaa varten. Aina sen verran ainakin että vuoden pärjää ilman mitään tuloja.
Whaaat..? Villi veikkaus, että aika harvalla on esim. puoltasataatuhatta tilillä makaamassa. Tai sitten pitää olla sitä työuraa jo kymmenisen vuotta takana...
Sitä rahaa pitää olla säästössä muutenkin hätätilaa varten. Aina sen verran ainakin että vuoden pärjää ilman mitään tuloja.
Mieluummin säätää veroprosentin hieman yläkanttiin niin saa aina palautuksia. 50 euroa lisää tuloja kuussa ei paljon sydäntä lämmitä, mutta päälle 600 euroa (+reilu 200 euroa matkakorvauksia) kerralla tuntuu hyvinkin mukavalta. :D
Jos tuolle rahalle ei vuoden aikana ole mitään käyttöä, niin samahan se on vaikka sitä summaa valtiolle vuodeksi lainaa. Kuitenkin käytännössä paremman hyödyn omasta rahastaan saisi jopa määräaikaistalletuksella tai lainaa lyhentämällä, joten turha niitä veronpalautuksia on hankkia ellei jostain syystä muuten osaa rahaa säästää.
Mä tilasin torstai-iltana ja olivat maanantaina päivällä noudettavissa, tuo 2 arkipäivää on kyllä tähän mennessä nopein toimitus suomalaiselta firmalta mistä oon tuotteita tilaillut.
Whaaat..? Villi veikkaus, että aika harvalla on esim. puoltasataatuhatta tilillä makaamassa. Tai sitten pitää olla sitä työuraa jo kymmenisen vuotta takana...
Tai toisilla on paremmat palkat ja voi laittaa enemmän sivuun kuussa. Tuollaisen 1000€ voi aina nakata sivuun palkasta.
Harvalla on välttämättömät kulut 50 000€ vuodessa.
Tai toisilla on paremmat palkat ja voi laittaa enemmän sivuun kuussa. Tuollaisen 1000€ voi aina nakata sivuun palkasta.