Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Feels good!

Suunnitteilla on mennä ens kuussa viroon 17.8. Mietin vähän mitehän mahtaa saada vapaaksi pari päivää. Kävin kysäsemässä pomolta miltäs näyttää työvuorot tolloin. Totesi että sulla on näköjään vapaa viikonloppu silloin!

Oujeaaaa buddyy!

Kohta se alkaa!

Juontajat-Jussi-Heikel%C3%A4-e1264012646540.jpg

e: Onko kukaan muuten pitänyt kesälomaansa heinäkuussa? Ehkä paskin heinäkuu miesmuistiin, aurinko paistanut ehkä 3-5 päivää :hyvä: Onneksi itse pidin lomat touku-kesäkuussa kun aurinko paistoi monta viikkoa putkeen. Vaikken edes lämpimästä pidä niin on tämä keli kohtuu tylsä.

Tuli tänään käytyä paikallisessa anttilassa. Sitä riemun määrää kun bluray leffoja 3€/kpl. Nyt on sit kateltavaa vähäks aikaa.

tänään vedin kymmenen leukaa, mulla oli tavoittena, että loppukesään mennessä menee 10, kun kesän alussa meni 3- jes! Loppuvuoteen mennessä pitäs sitten pystyä vetämään 20.

Uudet sängyt saapui vihdoin, ekat tyypit otettu päikkäreiden muodossa ja kohta ois sit vuorossa eka tosi koitos:zzzz:. Joskohan se nyt alakais ruoto kiittään ja unet paraneen :)

On ne elämän ilot pienestä kiini. Tuli käytyä ostoksilla lidlissä ja sitten aattelin, jos muutaman euron pistäis sisään pelikoneeseen. Ilmeisesti kannatti, koska tuli voitettua ostosten summa takaisin ja vähän muutakin :) Nyt sit pihvien kimppuun!

Taustaa sen verran, että koskaan en oo isältäni mitään suoraa tunnustusta saanu oikeen mistään. Peruspohjalainen, joka puhuu muristen eikä todellakaan kehu turhia. Salitouhuja isä on aina vähän naureskellut.

Kisareissulla minä oon kantanu kaiken raskaan. Aselaukut, tuet, kaikki. Eilen yks joukkueen jäsen tarjoutu auttamaan. Isä totesi tähän, että kyllä Kaira jaksaa ite, sehän on voimailija. Eikä äänessä ollu hitustakaan vittuilua. :)

Taustaa sen verran, että koskaan en oo isältäni mitään suoraa tunnustusta saanu oikeen mistään. Peruspohjalainen, joka puhuu muristen eikä todellakaan kehu turhia. Salitouhuja isä on aina vähän naureskellut.

Kisareissulla minä oon kantanu kaiken raskaan. Aselaukut, tuet, kaikki. Eilen yks joukkueen jäsen tarjoutu auttamaan. Isä totesi tähän, että kyllä Kaira jaksaa ite, sehän on voimailija. Eikä äänessä ollu hitustakaan vittuilua. :)
Voimailijat on usein lihavia, ehkä se haukku sua läskiks?

No ei, osaan kyllä samaistua tuohon. Kehuja ei tule, jos teet jotain hyvin niin on hiljasta ja jos huonosti niin tulee huutoa :D Mutta kehuja harvemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom