Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilinen myöhäinen kalareissu tuotti pitkästä aikaa ok saaliin ja tänään sai syödä tuoretta, itse vieheellä jallitettua kuhaa! Oli muuten ihan tautisen hyvää ja yllättävän pehmeetä lihaa:kuola:.

Tuli vedettyä cooper testi tänään ja juoksin 2900 metriä, vaikka yritin 3000 metriä. Näin jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt repiä
itsestään kaikki lopussa. Hyvä tulos mielestäni tuokin. Viimeksi cooper testi tullut tehtyä intissä tasan vuosi sitten ja sain tulokseksi juurikin tuon 3000.
Huomenna rääkkäämään itseään takaisin radalle ja juoksen sen 3000 metriä. Ai sitä tunnetta kunnon rääkin jälkeen! :D
Mites porukka muuten pitää arvossaan cooper tuloksia?

Huomenna rammstein, postipaketista päivällä otin ulos omega-3 kapseleita, proteiinia ja gaspin rannetuet (vihreät, oransseja jäykemmät), tili tuli ja seuraavat 5 viikkoa lomaa. (vaikka mieluiten olisin hommissa)

5 viikkoa helvetin tehokasta treeniaikaa, aamulenkkejä jne. :puntti:

Kuusi työpäivää vielä ja sitten alkaa viiden viikon purjehduskesäloma. Ai hitto kun mä olen pähkinöinä.

Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa :)

Laitetaan nyt iloisena asiana että talvihuollot veneellä venyivät hieman pitkälle kesään työkiireiden takia. Nyt kuitenkin näyttäisi siltä että parin päivän päästä voi jo köydetkin irroittaa :)

Ajattelin, että olin reissussa rillutellessani ylittänyt tilin, mutta enpäs ollutkaan! :D Tilillä on paljon odotettua enemmän rahaa. :)

Tänään tuli sitten tieto, että pääsen opiskelemaan konetekniikkaa Lappeenranna teknilliseen yliopistoon! Hyvä päivä kertakaikkiaan..

Vähän on ollut stressiä raha asioiden kanssa mutta nyt näyttää kaikki menevän parempaan suuntaan. Ja työn takia oli puoltoista viikkoa taukoa salilta ja tänään pääsi taas kolistelemaan ja ai että kun treeni kulki hyvin! :D kohta vähän iltapalaa ja sitten saunaan :)

Opiskelupaikka napsahti Aallosta. Aika vähän luin loppujen lopuks ja ehin jo asennoitua muuttamaan Tampereelle... Happy happy. Nyt vaan asunnonhakuhelvettiä sit kuukaus pari.

mun polvi kesti eilen rankan treenin! Ihan loistava asia pitkästä aikaa! Tuntui ihan älyttömän mahtavaltaa vetää treenit ihan täysillä :)

Sain eilen työkeikan kautta ilmaseksi kuntosalilaitteita! Nyt mulla on oma kyykkyteline, penkki, vinopenkki, kaksi tankoa ja yli 200kg levypainoja telineineen :) tänään soitan isännöitsijälle saanko pistää pienen punttinurkan alakerran teknisen tilan nurkkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom