Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö niistä kukaan osaa googlata laskukaavaa, jos kerran internet on naaman edessä? Toi yksihän on jo jäljillä, kun vielä ymmärtäisi käyttää sädettä halkaisijan sijaanNaiset pohtii FB:ssä kuinka lasketaan ympyrän kehä. Kyseinen ympyrä on halkaisijaltaan 23cm.
Esitetyt vastausvaihtoehdot ovat tällä hetkellä:
72,22cm
72,30cm
144,44cm
415,26cm
Jään seuraamaan tilannetta.
Eikö niistä kukaan osaa googlata laskukaavaa, jos kerran internet on naaman edessä? Toi yksihän on jo jäljillä, kun vielä ymmärtäisi käyttää sädettä halkaisijan sijaan
muoks. haha, sekoilin itsekin jotain äsken winkkarin laskimen kanssa. Lähen meneen.
Musta on hieman surullista se millainen joidenkin ihmisten yleistiedon taso on. Mulle on itsestäänselvä asia, että helpot geometriset laskut, kuten perus geometrisen muodon kehän pituuden tai pinta-alan laskukaava tulee ulkomuistista. Mutta ehkä ajattelen asiaa liian insinöörimäiseltä kannalta. Mutta mun mielestä se helpottaa elämää monessa kohtaa kun ne painaa mieleensä. Yksi vaikea asia monelle on prosenttilaskut ja sit ihmetellään kaupassa kuinka paljon on 30% satasesta. Saatana.Eikö niistä kukaan osaa googlata laskukaavaa, jos kerran internet on naaman edessä?
sit ihmetellään kaupassa kuinka paljon on 30% satasesta. Saatana.
Musta on hieman surullista se millainen joidenkin ihmisten yleistiedon taso on. Mulle on itsestäänselvä asia, että helpot geometriset laskut, kuten perus geometrisen muodon kehän pituuden tai pinta-alan laskukaava tulee ulkomuistista. Mutta ehkä ajattelen asiaa liian insinöörimäiseltä kannalta. Mutta mun mielestä se helpottaa elämää monessa kohtaa kun ne painaa mieleensä. Yksi vaikea asia monelle on prosenttilaskut ja sit ihmetellään kaupassa kuinka paljon on 30% satasesta. Saatana.
Mutta on mulla iloinenkin asia. Kaikkien vuodatuksieni jälkeen en olisi ikinä uskonut sanovani, että tykkään työstäni. On ihan mukava olla välillä sellaisissa töissä mistä tykkää, eikä jäädä kestovitutuksen kierteeseen. Paskassa työpaikassa lomatkin on pelkkää vitutusta kun tietää joutuvansa takaisin. Tässä työssä riittää haasteita, mutta sehän on hyvä juttu. Ei tule tylsää päivää.