Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löysin aivan käsittämättömän hyvän kuuloisen ja oloisen uuden työpaikan! Luulen että nykyisen firmat yt:t ja sitä kautta lopputili oli isoin onnenpotku aikoihin :)

Pakko olla tyytyväinen hyvin pienestä. Voitin vihdoinkin laiskuuteni ja lopetin Tekniikan maailman kestotilauksen. Olisinkohan jaksanut lukea pari numeroa vuosien saatossa.

Suhteellisen hyvä päivä tiedossa, ensin hakemaan autokortti inssiltä tunnin päästä, sit duuniin ja illalla baariin hyvässä porukassa, ihan hyvin alkaa täysikäsyys :D Ens viikolla pankkiasiat kuntoon ja hakemaan autoa jnejne.

Sieltähän se kortti rapsahti, oli sama inssi joka vastaanotti mun kevytmoottoripyörätutkinnon kaks vuotta sitten, silloin ajettiin motaria ja ohikulkutietä pitkin mp-liikkeeseen ja takaisin, nyt oli autolla sama reitti mutta käytiinkin ikean pihalla parkissa ja taas samaa reittiä takasin, suht helppoja ollut mun inssit :D Nyt vähän safkaa ja kohta baariin :kippis1:

Naiset pohtii FB:ssä kuinka lasketaan ympyrän kehä. Kyseinen ympyrä on halkaisijaltaan 23cm.
Esitetyt vastausvaihtoehdot ovat tällä hetkellä:
72,22cm
72,30cm
144,44cm
415,26cm

Jään seuraamaan tilannetta.

Naiset pohtii FB:ssä kuinka lasketaan ympyrän kehä. Kyseinen ympyrä on halkaisijaltaan 23cm.
Esitetyt vastausvaihtoehdot ovat tällä hetkellä:
72,22cm
72,30cm
144,44cm
415,26cm

Jään seuraamaan tilannetta.
Eikö niistä kukaan osaa googlata laskukaavaa, jos kerran internet on naaman edessä? Toi yksihän on jo jäljillä, kun vielä ymmärtäisi käyttää sädettä halkaisijan sijaan :)

muoks. haha, sekoilin itsekin jotain äsken winkkarin laskimen kanssa. Lähen meneen.

Ensimmäinen työhaastattelu Saksassa takana. Hyvin meni ja rennosti... nyt sitten vielä loput kunnialla läpi niin pääsee jännittämään missä maassa loppuelämä asustellaan.

Eikö niistä kukaan osaa googlata laskukaavaa, jos kerran internet on naaman edessä? Toi yksihän on jo jäljillä, kun vielä ymmärtäisi käyttää sädettä halkaisijan sijaan :)

muoks. haha, sekoilin itsekin jotain äsken winkkarin laskimen kanssa. Lähen meneen.

Ajattelin auttaa neitoja hädässä ja linkitin keskusteluun tämän Let me google that for you

Ehkä ne selvii.

Paikallisessa kaupassa oli mukava valikoima broilerin fileetä -50% lapuilla! Kaikki 11pakettia, jotka löysin tarttuivat mukaan ja suoraan pakastimeen.
Lämmittää kyllä mieltä kovasti, kun pääsee tekemään löytöjä elintarvikkeiden saralla.

Eikö niistä kukaan osaa googlata laskukaavaa, jos kerran internet on naaman edessä?
Musta on hieman surullista se millainen joidenkin ihmisten yleistiedon taso on. Mulle on itsestäänselvä asia, että helpot geometriset laskut, kuten perus geometrisen muodon kehän pituuden tai pinta-alan laskukaava tulee ulkomuistista. Mutta ehkä ajattelen asiaa liian insinöörimäiseltä kannalta. Mutta mun mielestä se helpottaa elämää monessa kohtaa kun ne painaa mieleensä. Yksi vaikea asia monelle on prosenttilaskut ja sit ihmetellään kaupassa kuinka paljon on 30% satasesta. Saatana.

Mutta on mulla iloinenkin asia. Kaikkien vuodatuksieni jälkeen en olisi ikinä uskonut sanovani, että tykkään työstäni. :) On ihan mukava olla välillä sellaisissa töissä mistä tykkää, eikä jäädä kestovitutuksen kierteeseen. Paskassa työpaikassa lomatkin on pelkkää vitutusta kun tietää joutuvansa takaisin. Tässä työssä riittää haasteita, mutta sehän on hyvä juttu. Ei tule tylsää päivää.

Kurssijohtaja lahetti kirjeen, sain kuulemma vuosikurssini korkeimman keskiarvon tana vuonna. Ilostuttaa kovasti koska tein toita sen eteen :)

Aloitetaas pakkelointi positiivisesti: Jee, pääsin TTY:lle biotekniikkaa lukemaan (ihan virallisesti) avoimen kautta! Alan vaihto edistyy :)

Musta on hieman surullista se millainen joidenkin ihmisten yleistiedon taso on. Mulle on itsestäänselvä asia, että helpot geometriset laskut, kuten perus geometrisen muodon kehän pituuden tai pinta-alan laskukaava tulee ulkomuistista. Mutta ehkä ajattelen asiaa liian insinöörimäiseltä kannalta. Mutta mun mielestä se helpottaa elämää monessa kohtaa kun ne painaa mieleensä. Yksi vaikea asia monelle on prosenttilaskut ja sit ihmetellään kaupassa kuinka paljon on 30% satasesta. Saatana.

Mutta on mulla iloinenkin asia. Kaikkien vuodatuksieni jälkeen en olisi ikinä uskonut sanovani, että tykkään työstäni. :) On ihan mukava olla välillä sellaisissa töissä mistä tykkää, eikä jäädä kestovitutuksen kierteeseen. Paskassa työpaikassa lomatkin on pelkkää vitutusta kun tietää joutuvansa takaisin. Tässä työssä riittää haasteita, mutta sehän on hyvä juttu. Ei tule tylsää päivää.

Älä egoile - ja tähän vitsi hymiö -
Minuakin vituttaa kun ihmiset ei ymmärrä mikä on musiikissa miksolyydinen tai lyyydinen skaala, hah! te tietämättömät ja kukaa osaa viheltää seiskoissa tai vitosissa!?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom