Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S-market myi:

[video]http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/makuja/minisaitit/grillaamo/tuotteet/1655005.jpg[/video]

1.9e boksi / 900g. Poistuu kuulemma myynnistä. Ostin 13-15kpl. Ihanan halpaa kanaa :haart:

Hyvä isät! Oma haki moottorisahan ja kaatoi mulle tukkikuusen, kun pohdiskelin ääneen, että olispa kiva hakata halkoja. Otin sen rakkaudentunnustuksena, kun ei sanallista oo pahemmin kuulunut. Tulkitsen siis tekoja.

Oma isä on kans tiettyä luokkaa ollu aina. Nyt aikuinen kuin olen niin isä osaa antaa tunnustusta vähän eri tavalla kuin ennen. Uskon vahvasti että johtuu siitä kun lapsenlapsia on tullut mun kautta, mistä päästäänkin siihen että aion antaa omalle pojalle kehuja aina kun niitä ansaitsee.

Mutta se happy thing. 200kg mave meni rikki huvikseen kokeilemalla vaikka sitä en oo treenannu. :)

Katselin viimeisen vuoden treenejä. Yli joka toinen päivä on näemmä tullut salilla käytyä :fuckyeah:
Näin hyvää treeni vuotta ei ole muutamaan vuoteen ollutkaan.

Treenit.jpg

Erittäin mainio treeni motivaatio on nyt!! Kesän jälkee ku kiinnostus vähä lopahti kuumuuden takia ja kun oli muutakin tekemistä, niin nyt motivaatio on todella korkealla, nyt rauta nousee niin, että norja näkyy! saatana :puntti:

Aivan sattumalta pääsin tänään tapaamaan olympia-ampuja Matt Emmonsin. Juteltiin pitkät pätkät ja kaverikuva jäi muistoksi. Helvetin hyvän olonen jätkä, pelasti kyllä päivän totaalisesti kun sai tavata tollasen oikean huippuampujan :)

Jatkan ampumalinjalla. Sain tänään seistä ylpeänä perhejoukkueen kanssa vastaanottamassa sekä EM-joukkuekultaa että maailmancupin joukkuekultaa. Kaiken kaikkiaan vien näistä kinkereistä kotiin Euroopanmestaruuden uudella SE-tuloksella, maailmancupin pronssin, sekä kaksi joukkuekultaa. Fiilis on ihan helvetin hieno. Nyt nukkumaan. :)

Olen taas kiinni normaalissa elämässä. Välillä tuntui olevan se elämän lanka hukassa ja alkoi tuntea olevansa vieraantunut normaalista yhteiskunnasta. Tuntui suurinpiirtein että vastaantulijat kadulla vaihtaa kohdalla kadun puolta.. Sai osakseen syrjintää ja jopa halveksuntaa.. Tuntui että ei enää kuulunut mihinkään yhteisöön vaan oli ulkopuolinen..

Eli sain aikaseks maksaa vanhentuneet pakkiksen vipit :D

Löysin kirppikseltä kaksi Gaspin paitaa, hintaa tuli yhteensä 6,50€... sovittaessa näytti jotenkin hassulta kun M kokoinen paita vaikutti isommalta mitä XL kokoinen paita

Treenit kulki hyvin!

Ihanaa!

Ensin vuokralainen irtisanoi itsensä eli kämpän myyntimahdollisuudet nousivat noin tuhat pistettä ja sitten postiluukussa odotti Mötorheadin lippu.

Karkaan Suomesta iäksi! Homma on sellainen et ku sairastin psykoosin muutama kk sit. Osastohoidosta päästyäni olen joutunut käymään työterapiassa 6h päivän 4x vkossa ja hoitajalla kerran vkossa jauhamassa paskaa. Jos en käy noissa joudun takas osastolle. Multa on riistetty vapaus omaan elämääni ja olen asiasta nyt täysin kyrpiintynyt etten enää jaksa. Otan lainaa 3000e ja lähden tässä lähiaikoina Tokioon enkä takas tule! Haistakaa vittu saatanan kusipäät siellä mielisairaalassa imekää mun munaa sillä sieltä ette mua takasi pysty hakee homot!!:dance2: Olen niin iloinen asiasta että ihan tärisen.:)

Karkaan Suomesta iäksi! Homma on sellainen et ku sairastin psykoosin muutama kk sit. Osastohoidosta päästyäni olen joutunut käymään työterapiassa 6h päivän 4x vkossa ja hoitajalla kerran vkossa jauhamassa paskaa. Jos en käy noissa joudun takas osastolle. Multa on riistetty vapaus omaan elämääni ja olen asiasta nyt täysin kyrpiintynyt etten enää jaksa. Otan lainaa 3000e ja lähden tässä lähiaikoina Tokioon enkä takas tule! Haistakaa vittu saatanan kusipäät siellä mielisairaalassa imekää mun munaa sillä sieltä ette mua takasi pysty hakee homot!!:dance2: Olen niin iloinen asiasta että ihan tärisen.:)

Eikait sit muutaku hyvää lomaa.

^ei jumalauta...

Jooh. Itellä iloista se että kolahti Plussaseteli postilaatikosta, jonka pääsen vaihtamaan keskiviikkona Finnkinon leffalippuun. Vapaata ke-to joten saapi ottaa rennosti ja vaikka päiväleffassa käväistä. Sit ke illalla stand-upia kuuntelemaan On the Rocksiin ftw!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom