Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Taustaa sen verran, että koskaan en oo isältäni mitään suoraa tunnustusta saanu oikeen mistään. Peruspohjalainen, joka puhuu muristen eikä todellakaan kehu turhia. Salitouhuja isä on aina vähän naureskellut.

Kisareissulla minä oon kantanu kaiken raskaan. Aselaukut, tuet, kaikki. Eilen yks joukkueen jäsen tarjoutu auttamaan. Isä totesi tähän, että kyllä Kaira jaksaa ite, sehän on voimailija. Eikä äänessä ollu hitustakaan vittuilua. :)

Tiedän ton isätyypin. Itse sain kovastikin kritiikkiä kun päätin vaihtaa alaa. Miltään kantilta katsottuna asialle ei tullut hyväksyntää. Menetän vaan rahaa kun poistun työelämästä hetkeksi, vakivirasta on hullua lähteä, vanha työ on hyvä, uusi koulutus paljon alempi kuin vanha, "kävisit nyt työkkärissä ensin", se on vaarallista, oot fyysisesti liian pieni pärjätäksesi,.. Sitten se alkoi entisenä salikarpaasina vähitellen kysellä mun treenien sujumisesta ja tokaisi tuossa yhtenä päivänä hehkutettuani uutta (vaatimatonta) penkkiennätystäni, että "Sulla on lahjoja". (Ei oikeasti ole, mutta lämmitti tuo kommentti silti mun mieltäni :D). Lisäksi kuulin sen kertoneen ylpeänä työkavereilleen, että "Mun tyttö on poliisi".

Ja ettei nyt ihan menis offtopiciksi: mun ystävät on mahtavia ja osoittaneet ylivertaisuutensa tässä viime päivien aikana. En tiedä, mitä oon tehnyt ansaitakseni niin uskomattomia ihmisiä elämääni. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuoden paras puhelu takana ja uusi työpaikka sekä uudet haasteet edessä:dance:. Eikä harmita yhtään huomenna kertoa uutiset vanhaan työpaikkaan, pitäkööt projektiluontoisen tunkkinsa, nyt loppuu määräaikaisena märehtiminen meikä mannelta:hyper:.

edittiä: Taidampa vielä ottaa muutaman sormenleveyden viskiä ja ruuaksi tehdä naudan sisäfileestä (säästelly pakkasessa jo hyvän tovin) piffit lankkupottujen kera, pakkohan se on vähän juhlia.

Just osui tälle viikolle kunnolla ylityökuormaa töissä ja samalla kevyt viikko salitouhuihin. Töitä saa tehä niin paljon kuin jaksaa ja salirepimiset korvaa kevyt lenkkeily. Yleensä jättäisin salin välistä ihan viimeisenä, mutta tuossa viikon jo tuntui kroppa niin tukkoiselta, jotta "loma" on enemmän kuin tarpeen. Toinen iloinen asia on se, että eräs lähikauppa ostaa helvetisti liikaa lihatuotteita hyllyyn, joita olen tässä viime aikoina poistellut ihan mukavasti, -50% alkuperäisesti hinnasta vieläpä. Toivottavasti pakastin ei poksahda, kun tuotteita on varmaan 20kg odottamassa opiskelijan syksyä ja talvea.

Taustaa sen verran, että koskaan en oo isältäni mitään suoraa tunnustusta saanu oikeen mistään. Peruspohjalainen, joka puhuu muristen eikä todellakaan kehu turhia. Salitouhuja isä on aina vähän naureskellut.

Kisareissulla minä oon kantanu kaiken raskaan. Aselaukut, tuet, kaikki. Eilen yks joukkueen jäsen tarjoutu auttamaan. Isä totesi tähän, että kyllä Kaira jaksaa ite, sehän on voimailija. Eikä äänessä ollu hitustakaan vittuilua. :)

Mikään ei ole kyl maailmassa niin hienoa, kun isältä saada jotain kehua tms. Ei kyl äkkiä tule mieleen kyllä tilanteita, mutta on kai niitä pari käynyt.. Tohon sun tapaukseen liittyen joskus parisen vuotta sitten, kun olin vielä innokas salitreenipoika ja oltiin isin kanssa töissä ja haettiin yheltä mummolta jotain painavaa romua.. Mummo huuteli sieltä että "Noin laihan pojan otit mukaan! Jaksaako se??" Isi naureskeli ja tokas että onhan se nyt paljon vahvempi kun minä :D Se toi kyllä hymyä naamalle, vaikka tiedänkin etten silloinkaan todellakaan ollut mikään kovin vaffa.

Syy miksi tänne ketjuun hakeudun on kuitenkin olut. Sandels.

Hyvä isät! Oma haki moottorisahan ja kaatoi mulle tukkikuusen, kun pohdiskelin ääneen, että olispa kiva hakata halkoja. Otin sen rakkaudentunnustuksena, kun ei sanallista oo pahemmin kuulunut. Tulkitsen siis tekoja.

Löylyt kihautettu rantasaunassa, saunatakissa hiippailu metsäpolulla... uudessa kodissa aivan kaupungin kupeessa. Uskomatonta millainen paikka löydettiin juuri kun alkoin näyttää siltä että joudutaan tekemään välilasku vuokraluukkuun oman asunnon mentyä kaupan.

Tulin tänään päivällä vanhempien mökiltä pois ja tuuli puhalti kovaa lounaasta ja oli mahtavat aallot!!
Kyllä oli kiva taas pitkästä aikaa nähdä aaltojen voima ja vene keinui kuin "lastu laineilla".

Isot aallot on elämään herättävä asia, kunhan muistaa sen että meri voittaa aina, eli jos on myrsky, niin on parempi pysyä mökillä/maissa.
Mutta oli se kivaa kun isäukko ohjasi venettä, sellaisella 60-vuoden kokemuksella isoista aalloista toiseen ja vene heilui!
Ah! Meri ja luonto se se vasta on jotain!

Tää pakkiksen juttujen lukeminen tuo aina hyvän fiiliksen

Ja sit eilen jämsästä kotio päin ajellessa yhen aabeeceen parkkiksella joku tuli kertoo ett oli ajellut jonkin aikaa perässä ja kehu ett onpa hiano auto. Se toi kanssa tämmöselle tunnevammaselle materialistille hymyn huulille :hyper:

Jokunen viikko sitten nasahti autosta (2006 VW Golf) jakopään hihna heti kesäloman alkajaisiksi...Noh, kun olin saanut verenpaineet tasattua ja poistettua tatin pois otsasta aloin tarkastella tapahtunutta tarkemmin ja soittelin pajalle, jonne auto meni nyt korjaukseen. Koko yläkerta paskana...venttiilit, kansi, hihna, kiristimet, kaikki. (Tässä vaiheessa tämän viestin luulisi olevan väärässä ketjussa, mutta odottakaas.) Huoltokirjan mukaan hihna oli vaihdettu 90tkm huollossa vuoden 2010 kesällä ja nyt kyseisellä hihnalla oli elinkaarta ollut vajaan 80tkm verran. Vaihtoväli noissa siis (Suomessa) 90tkm. Pirautin huollon tehneelle pajalle sormet ristissä, että tulisivatko he edes joltain osin vastaan tässä asiassa. Lupasivat selvitellä asiaa. Kaksi päivää meni heidän osaltaan asiaa puiden. Paja (jossa Golffi nyt nökötti) joutui lähettämään valokuvat joka ikisestä hajonneesta osasta ja työvaiheesta aiemman huollon tehneelle taholle. Asiaa puitiin vielä lisää. Sitten soi puhelin. Edellisen hihnan vaihtaneelta pajalta soitettiin ja kerrottiin, että koko rempan voisi pistää heidän takuuseen! :O \0/ :D !!!

Uskomatonta miten paljon tyydytystä voi saada tavaroiden pois heittämisestä :)
Useampi kassillinen roinaa saanut jo kyytiä ja monta kaappia vielä läpikäymättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom