GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Pääsin autokoulussa heti ekalla ajokerralla kokeilemaan uutta hybridi toyota priusta, automaatti, peruutusavustaja jne..., perkele kun oli helppo ajaa, nappia painamalla taskuparkkiin :D

Uusi DeLonghin kahviautomaatti kotiutui tänään. Valkoinen kaunotar, joka keittää täydellistä lattea ja cappuccinoa. :haart:

Suklaa-cappuccino-toffee -kääretorttu onnistui aivan täydellisesti ja on syntisen hyvää!

Pienet on minulla ilot: värjäsit kolmet alkkarit padassa ja sain täsmälleen saman kahvinruskean sävyn kuin uusissa alaosaa vailla olevissa rintaliiveissä. :)

Tein epätoivoissani sunnuntaina suoli24:n treffisivuille profiilin, heti tuli hitosti yhteydenottoja ja kaks varsin nättiä neitosta on pyytäny mua jo uloski. Ihan outo tilanne mun elämässä @__@
Pääsin tänään viimein salille viikon tauon ja aliravitsemuksen jälkeen. Hyvin jakso veivaa eikä voimaakaan ollu lähteny juuri yhtään.
Ja illan kruunas taas kerran naapuritalon blondi joka viihdytti mun tupakkahetkeä vaihtamalla vaatteita ikkunan edessä :kuola:

Päivä alko kivasti Sipoonkorven metsässä eksymällä. Kahlattiin lenkin viimeset 30min koiran kanssa umpihangessa välillä kahella jalalla tarpoen ja välillä kontaten. Löydettiin kuitenkin lopulta takas autolle ja vaikka sukat ja housut kastukin lumesta niin jäi hyvä fiilis! Huomenna sit taas töihin!

Tein epätoivoissani sunnuntaina suoli24:n treffisivuille profiilin, heti tuli hitosti yhteydenottoja ja kaks varsin nättiä neitosta on pyytäny mua jo uloski. Ihan outo tilanne mun elämässä @__@
Pääsin tänään viimein salille viikon tauon ja aliravitsemuksen jälkeen. Hyvin jakso veivaa eikä voimaakaan ollu lähteny juuri yhtään.
Ja illan kruunas taas kerran naapuritalon blondi joka viihdytti mun tupakkahetkeä vaihtamalla vaatteita ikkunan edessä :kuola:

Oon kateellinen. You´re living the life :)

Päätettiin just kaverin kanssa ensi kesäksi poikamiesmatka, ''päivä tukholmassa''- risteily :D Ai että sitä kauniiden naisten määrää ja kesäistä Tukholmaa, ja ravintoloiden terasseja :kuola: :kippis1:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Tein kanssa tonne profiilin, mutta päädyin poistamaan sen aika pian kun niitä treffipyyntöjä sateli vähän liikaa :D Nyt lähinnä harmittaa, etten lähteny yksillekään treffeille, mut sillon tuntu vaan niin oudolta kun oli yhtäkkiä kauheesti tuntemattomia miehiä pyytämässä ulos... Kai se täytyy vaan venailla, että joku kiva tulis tuolla kadulla vastaan.

Tänään mun päivää piristi ihana auringonpaiste ja juoksulenkki järvenjäällä! Pian se kesäki sieltä tulee :)

Tässä on nyt vaikka mitä kivaa tapahtumassa. Muutama ulkomaanmatka. Syksyllä ulkomaille pidemmäksikin aikaa. Ja kaikista eniten mieltä lämmitti kun erehdyin näyttämään piirrustuslehtiötäni eräälle tuttavalle ja hän kehui piirrustuksiani todella paljon eikä ensin meinannut edes uskoa, että olen todella piirtänyt ne itse. Olen vuosikaudet piirtänyt paljon, mutta koskaan näyttämättä kenellekään piirroksiani luullen niiden olevan täysin surkeita, niin tuntuu ihan mielettömän hyvältä kuulla olevansa jonkun mielestä lahjakas:)

Mustaherukkapirtelön maku ja suutuntuma on just kohillaan! On jotenkin keveä, reipas ja innostunut olo! Venytellessä katoaa ajantaju, se on kuin medotoisi!

Oon aikas iloinen tyttö tänään :)

Nämä lapsuusaikojen herkut ovat taas löytäneet tiensä kauppoihin! :dance:
544410_584226311607500_1683042771_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom