Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein epätoivoissani sunnuntaina suoli24:n treffisivuille profiilin, heti tuli hitosti yhteydenottoja ja kaks varsin nättiä neitosta on pyytäny mua jo uloski. Ihan outo tilanne mun elämässä @__@
Pääsin tänään viimein salille viikon tauon ja aliravitsemuksen jälkeen. Hyvin jakso veivaa eikä voimaakaan ollu lähteny juuri yhtään.
Ja illan kruunas taas kerran naapuritalon blondi joka viihdytti mun tupakkahetkeä vaihtamalla vaatteita ikkunan edessä
Tein epätoivoissani sunnuntaina suoli24:n treffisivuille profiilin, heti tuli hitosti yhteydenottoja ja kaks varsin nättiä neitosta on pyytäny mua jo uloski. Ihan outo tilanne mun elämässä @__@
Pienet on minulla ilot: värjäsit kolmet alkkarit padassa ja sain täsmälleen saman kahvinruskean sävyn kuin uusissa alaosaa vailla olevissa rintaliiveissä.
Heräs kysymys että miksi halusit värjätä alkkarit kahvinruskeaksi? Jottei jarruraidat näy?
Heräs kysymys että miksi halusit värjätä alkkarit kahvinruskeaksi? Jottei jarruraidat näy?