GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen kävin elämäni ensimmäistä kertaa laukkakisoissa ja tänään menen pitkästä aikaa katsomaan jääkiekkoa. Viikonloppuna taas mennään ottamaan yliopistoliigan verkkopallomestaruus haltuun ja pääsen pelaamaan! Kivaa kun joka päivä ei ole ihan samaa arkea.

Kävin kaksi viikkoa sitten työhaastattelussa, mikä meni ilmeisesti ihan kivasti. Tänään nimittäin soitettiin, että sopiiko että aloitan huhtikuussa. Olen iloinen :)

Kevät tekee tuloaan, vaikka pirun kylmä ja pirusti lunta...

Silti olen iloinen!

Menin potkunyrkkeilyn peruskurssille ja pakko sanoa että on kivaa. Pääsee mätkimään kavereita tai no toistaiseksi vielä tyynyjä ja käy kyllä kunnonkin päälle. Ei ookkaan pariin vuoteen tullut otettua oikeesti mitään tiukkaa aerobista treeniä, toivottavasti ei häviä nää loputkin lihakset mun kuikelo kropasta.

Jouko maailman vahvin mies tervehti minua tänään, loppupäivän on ollut jalat 5cm ylhäällä maasta:)

Itse tehty ruisleipä onnistuu kerta kerralta paremmin. Tällä kertaa korvasin ruisjauhoista jo 30% heralla... eikä maku muuttunut mihinkään. Eli nyt on aika tymäkkä pommi jo, kun leivän makrot on per 100g:
- prot 33g
- hiilarit 43,7g
- rasva 2g
- kuitua 14g

Ja toki päälle leikkelettä ja RASVAA. Om nom nom. Ruisjauhoja ostin 5kg 3€:llä joten ei päätä huimaa, hera tietty halvinta mahdollista, myllystä merisuolaa ja kraanasta tulee vettä. Siinä valmistusaineet. :)

Leipominen on kivaa! Tällä kertaa tein taas korvapuusteja, kun jäi niin harmittamaan edellisen kerran raesokerin puuttuminen. Nyt tuli täydellisiä puusteja. Sairaan hyviä! Treenin jälkeen muutama puusti naamariin, niin lihakset räjähtävät kasvuun! En kyllä ymmärrä miten pieniä puusteja pitäisi tehdä, kun reseptin mukaan pitäisi mukamas tulla noin 35 kpl, ja itse sain hikisesti vähän päälle 20 kpl pyöräytettyä. En mielestäni niin paljoa mussuttanut taikinaa leipomisen aikana :D

DSC_0056.webp

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eilen nordeassa asioidessani siellä oli sellainen kaunis nuori pankkiirinainen minkä luokse sitten pääsinkin asioimaan, oih niitä pitkiä silmiinkatsomisia, oli se kaunis neito! :kuola: :)

Eilen nordeassa asioidessani siellä oli sellainen kaunis nuori pankkiirinainen minkä luokse sitten pääsinkin asioimaan, oih niitä pitkiä silmiinkatsomisia, oli se kaunis neito! :kuola: :)
Kävin viime viikolla kanssa samaisen firman pankissa ja pankin ovella oli jumalaisen kaunis, ehkä itseäni pari vuotta vanhempi treenatussa kunnossa oleva ja timmeihin vaatteisiin sonnustautunut nainen pitämässä asiakastyytyväisyyskyselyä. Oli vain sen verran kiire, etten kerinnyt jäämään kyseltäväksi. :(

Pitäisiköhän ruveta maksamaan laskut nykyään pankissa?:kuola:

Saatoin just äsken ostaa auton. Puhelimessa, näkemättä livenä ja ilman että on ees fyrkat vielä siihen. No, kai se hyvä on :D

Uudet treenihousut ja paidan! Ihan paikallisesta putiikista, sai kokeilla ja hintakin oli halvempi kuin yht'äkkiä ettimällä nettikaupoissa. Hyvä diili :)

Kevät. Oon niin fiiliksissä tästä vuodenajasta ja ootan innolla kesää ja kaikkia kesämenoja. Eka kesälomareissu buukkailtu. :)

Kevät. Oon niin fiiliksissä tästä vuodenajasta ja ootan innolla kesää ja kaikkia kesämenoja. Eka kesälomareissu buukkailtu. :)

Ulkona, kun käveli menemään niin allekirjoittaneen kevätfiilis lähti todella nopeaa ja todella kauas..

Alkuviikosta kuitenkin samat fiilikset, joten komppaan sen verran!

Leipominen on kivaa! Tällä kertaa tein taas korvapuusteja, kun jäi niin harmittamaan edellisen kerran raesokerin puuttuminen. Nyt tuli täydellisiä puusteja. Sairaan hyviä! Treenin jälkeen muutama puusti naamariin, niin lihakset räjähtävät kasvuun! En kyllä ymmärrä miten pieniä puusteja pitäisi tehdä, kun reseptin mukaan pitäisi mukamas tulla noin 35 kpl, ja itse sain hikisesti vähän päälle 20 kpl pyöräytettyä. En mielestäni niin paljoa mussuttanut taikinaa leipomisen aikana :D

katso liitettä 95484

Näyttää hyvältä! nomnom pullaaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom