GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Arjen iloisia asioita. Kunnon reeni tekee kyllä niin hyvän olon että pelastaa paskankin päivän. Se on kumma juttu mutta mulla on aina tosi positiivinen fiilis salin jälkeen ja on mukavaa kun on fyysisesti ihan hajalla. Ehdin jo unohtaan tämänkin niiden monien vuosien aikana kun olin salitreenit taakseni jättänyt.

Sehän on se tuttu tunne, joka kulkee nimellä: "Väsynyt mutta onnellinen".

Ja on muuten mahtava tunne, etenkin jos käy vielä salin saunassa treenien jälkeen.

Jippii!
Maanantaina alkaa 'hätä-aputyöt'; muuttoa ja remonttia.
Saa pitkästä aikaa arkeen jonkinlaista rytmiä ja ne antoivat perkele vielä ilmaiset uimahallikäynnit!

Sain tehtyä kouluhommat, hitto olen ylpeä itsestäni. Olisin voinut tehdä tosin jo torstaina duunin jälkeen, mutta olin luuseri ja pelasin paukuissa Minecraftia. :nolo:

Mikä tuon revähdyksen aiheutti? Itselläni tuossa vähän aikaa sitten lähti olkapää paikoiltaan melkoisen rutinan saattelemana pystäriä tehdessä.

Tuossa muutama viikko taaksepäin sattui pieni välikohtaus salilla muuan mukulan kanssa ja tässä rytäkässä olkapää paukkui. Koko stoori löytyy tuolta "mikä potuttaa salilla käynnissä eniten" threadistä. :)

Itse tehty lime-valkosuklaapasha onnistui erinomaisesti ja on muuten paljon parempaa kuin alkuperäisen ohjeen sitruuna-pähkinä vastaava.

Hyvä päivä, tosi hyvä päivä:
-sain ison kaupan pitkän työstämisen jälkeen
-löysin hyvältä vaikuttavan uuden työntekijän ja aletaan sopia jatkosta
-huomasin miten nopeasti mun myyntitiimi on alkanut oppia ja rokata yhteen (joo, just ne nuoret jannut, joita kirosin vituttaa thredissä kuukausia sitten).

Iloinen, ylpeä ja toiveikas.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hirvittävät kassajonot citymarketissa... käppäilin kassalta 44, kassalle 2... ja OHO, 1-kassa täysin tyhjänä! Siinä vain kassatyttö surkutteli ettei kukaan näe häntä kun on niin pikkuinen. Siinä se sitten yritti huudella että 'täällä olis vapaa kassa', mutta kukaan ei jättäny paikkojaan niissä pitkissä jonoissa. Tyhjäksi jäi kassa mun jälkeen. :)

Ihmiset jonottaa lampaina, kiilailee että pääsee jonoon kahdeksanneksi, lapset itkee, naiset lappaa kukkuroillaan olevista kärryistä tavaraa hihnalle, äijät hikoilee, mammat on unohtanu punnita banaanit .... ja itte pelaan riskillä + voitan. Nätti tunne. :)

Hirvittävät kassajonot citymarketissa... käppäilin kassalta 44, kassalle 2... ja OHO, 1-kassa täysin tyhjänä! Siinä vain kassatyttö surkutteli ettei kukaan näe häntä kun on niin pikkuinen. Siinä se sitten yritti huudella että 'täällä olis vapaa kassa', mutta kukaan ei jättäny paikkojaan niissä pitkissä jonoissa. Tyhjäksi jäi kassa mun jälkeen. :)

Sama tilanne kävi myös aiemmin tänään pikaostoksilla.. Kerrankin kannatti kävellä toiseen päähän Prismaa.

Velattomuus, joka alkoi tänään noin klo 15.30.

Sinuna ottaisin lisää! Laina on niiiiiin halpaa ja motivoi aamulla lähteä töihin ihan erillalailla!

Asentelen verhoja olkkariin ja sattui verhonipsut loppumaan kesken. Kävin hakemassa kaupasta lisää, samalla toki erinomainen vehnäolut paikallisessa, ja nämä uudet menevät ihan hemmetin paljon helpommin kiskoille kuin vanhat. Tuotekehitys on iloinen asia.

Lohikin olisi kypsää.

Tässä tunnin sisään saan avaimet mun uuteen kotiin! Hieman on kuumeinen olo, mutta aloitan silti remppavalmistelut kun ei malta odottaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom