GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Arjen iloisia asioita. Kunnon reeni tekee kyllä niin hyvän olon että pelastaa paskankin päivän. Se on kumma juttu mutta mulla on aina tosi positiivinen fiilis salin jälkeen ja on mukavaa kun on fyysisesti ihan hajalla. Ehdin jo unohtaan tämänkin niiden monien vuosien aikana kun olin salitreenit taakseni jättänyt.

Lapakivun aiheuttajaksi paljastui oikean olkapään supraspinatuksen osittainen revähdys. Pitäisi hoitua kuntoon parin viikon sisällä, kunhan olkapäätä ei pahemmin rasita siinä ajalla. Tekemällä pientä jumppaa kiertäjäkalvosimille ja erilaisia nappeja naamaan vetämällä pitäisi homman hoitua plakkariin. JES! :) Huolimatta everything went better than expected -tilanteesta, vihaan yhä salilla juoksentelevia lapsia.

Fastilta tuli viestiä, että olen voittanut Hera80-kilpailussa 17 pussia. Vitsi, en oo ikinä aikaisemmin voittanut mitään. :hyvä:
Sinulla ei ollut onnea. Siinä kaikki :D
flags_0.jpg

Huolimatta everything went better than expected -tilanteesta, vihaan yhä salilla juoksentelevia lapsia.
Itse vihaan myös salin välittömässä läheisyydessä juoksevia lapsia... Eilen salille pyöräillessäni alikulkutunneliin vievän alamäen reunalla pari tenavaa (ehkä 6-vuotiaita?) leikki ja toinen niistä alkoi katsoa minuun, ja siinä kun olin jo muutaman metrin päässä niin lähtikin juoksemaan sen pyöräilytien yli niin, että jouduin jarruttelemaankin ja väistämään. Eihän siinä mitään sitten käynyt, mutta tie on siitä kohtaa aika liukas, joten ihan hyvin tenava ois voinut kaatua tai minä oisin voinut kaatua pyörällä kun piti äkkijarrutusta harrastaa.

Lapakivun aiheuttajaksi paljastui oikean olkapään supraspinatuksen osittainen revähdys. Pitäisi hoitua kuntoon parin viikon sisällä, kunhan olkapäätä ei pahemmin rasita siinä ajalla. Tekemällä pientä jumppaa kiertäjäkalvosimille ja erilaisia nappeja naamaan vetämällä pitäisi homman hoitua plakkariin. JES! :) Huolimatta everything went better than expected -tilanteesta, vihaan yhä salilla juoksentelevia lapsia.

Mikä tuon revähdyksen aiheutti? Itselläni tuossa vähän aikaa sitten lähti olkapää paikoiltaan melkoisen rutinan saattelemana pystäriä tehdessä.

Sain juuri tietää, että "täydellisen kaunis ja suloinen" kummityttöni syntyi noin 1,5 tuntia sitten :) En malta odottaa, että pääsen pitämään häntä sylissä! :):haart:

pieni nainen <3

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Viisaudenhampaideni tulehduksen ja leikkausten yhteydessä jouduin syömään pari kuuria antibiootteja ja käyttämään suuvettä, ja kaikilla oli sivuvaikutuksena pakkausselosteiden mukaan hampaiden värjääntyminen. Näiden käytön tienoilla mun hampaisiini tosiaan ilmestyi rumia länttejä, joita turhaan koitin hinkata pois apteekin entsyymihammastahnalla. Manailin jo sitä, että joudun maksamaan yksityiselle suuhygienistille hampaideni putsaamisesta, kunnes kokeilin ilmaiseksi saamaani näytettä Colgaten perus valkaisevasta markettitahnasta, ja sillähän mun hampaani olivat kahden pesun jälkeen taas entisellään. Eipä ollut riemulla rajoja, ja säästyivät rahatkin. :D

ei ois viikonloppu paremmin alkaa. koulun jälkeen salille ja treeni kulki todella hyvin, tuntui että saan itsestäni irti sen kuuluisan 110% :puntti: ja sitten salin päälle kaverin luokse grillaamaan! parit makkarat ja pihvit vetästiin perunasalaatin kera :) ja loppu ilta meneekin löhöillessä ja lätkää kattellessa :dance:

Ihana mies, joka on on ollut mun pelastus viime päivinä selkäongelmien kanssa selvitessä.

Ystävä, joka yht'äkkiä ilmestyi oven taakse kukkineen ja karkkeineen ollen mun ilona edelliset 4 tuntia.

Ilmoittauduin viimein lukkopainin peruskurssille ja kävin pitkästä aikaa juoksemassa ja sit yhdeltä miespuoliselta kaverilta tuli viesti: "Täällä kokkaillaan, kiinnostaako ruokinta?". Kyllä kiinnosti. <3

IMG_1019.webp

Onneksi osaan kokata hienovaraisen siististi. Ei oo keittiössä yhtään pintaa jota ei olisi käytetty, 33 pizzaa tuli. :D

Pisti hymyilyttämään ajatus jos joku olisi sanonut 10-15 vuotta sitten meikäläiselle, että vielä jokupäivä on normaalia kun juhlistan kannattamani lätkäjoukkueen voittoa yhdellä ravintola-annoksella punaviiniä.

Viettäny aikaa maailman ihanimman tytön kanssa <3 viime yö vaan pussailtiin eikä nukuttu yhtään <3 kaikki on pinkkiä ja hattaraa <3 ihanaa <3 im in lööööööööv <3 aamulla tyttö teki mulle aamupalan ja toi sänkyy <3 se näky kun uninen tyttö pitsi hipstereissä kokkaa sulle <3 uuuuuh <3 nautin <3 :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom