Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
mulla alkaa huomenna ensimmäinen työpäivä koulunkäyntiavustajana ala-asteella

Yks pikkunen tyttö tolta luokalta sanoi mulle ehkä kauneimman asian, mitä mulle on koskaan sanottu. Hän hymyili kuin naantalin aurinko semmoisen söpön innostuksen vallassa ja sanoi ''jos mä muokkaisin sun kasvot, nii mä tekisin niist sydämen!''. AAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :haart::haart:

Tänään pääsee tuhoamaan kädet salille. Fuuuuck jeaaaaaah!

Tänään iski pitkästä aikaa tajuntaan miten äärimmäisen onnekas ja onnellinen olen. Mulla on kaikkea mitä voisin tässä vaiheessa elämää haluta ja olen korviani myöten rakastunut (edelleen) :haart:

Survivor ja Amazing Race jatkuu jenkeissä uusilla jaksoilla tällä viikolla, joten pääsee taas harrastamaan laittomuuksia

Alaiseni olivat tehneet minusta taas pakollisen esimiesarvion viimeisen puolen vuoden ajalta, ja oli tosi kivaa katseltavaa se raportti. Kokonaispisteet oli nousseet ja monella osa-alueella olin kehittynyt kovasti. Hyvä mieli tuli kun mm. johtamistapani koettiin innostavana ja olen esimies jota on helppo lähestyä myös henkilökohtaisissa asioissa. Sanallisena arviona oli mainittu mm. että johtajuudessa minua ihaillaan eniten joustavuudesta, rentoudesta ja sosiaalisuudesta.

Kiva. Olen onnistunut juuri niillä osa-alueilla mitkä ovat itselleni tärkeimpiä!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tein elämäni ensimmäistä kertaa korvapuusteja alusta loppuun aivan itse, ja onnistuin lähes täydellisesti. Aivan järjettömän maukkaita! Kaapeista ei löytynyt raesokeria, joten viimeistely jäi tekemättä (eikä tuo puustien keskellä oleva reikä ole kovin esteettinen), mutta se ei paljoa haittaa. Taidanpa tietää mitä syön huomenna treenin jälkeen.

13020027.webp

Laitoin palautetta eräälle firmalle, sillä ostamani elintarvike pilaantui useita päiviä liian aikaisin minusta riippumattomista syistä. Sieltä vastasti ystävällinen henkilö, ja tänään postissa kilahti erittäin kohtuullinen rahallinen korvaus etusetelin muodossa :) Hyvillä mielillä ruokakauppaan huomenna siis!

Sain kukkalähetyksen rakkaalta töihin. :haart:

Eipäs, vanhat on perseestä, en muista yhtään tanssia ulkoa ja hiki tulee jo kun laittaa sen puvun päälle, perjantaina pitäis olla lähes 10h se puku päällä.

Tein elämäni ensimmäistä kertaa korvapuusteja alusta loppuun aivan itse, ja onnistuin lähes täydellisesti. Aivan järjettömän maukkaita! Kaapeista ei löytynyt raesokeria, joten viimeistely jäi tekemättä (eikä tuo puustien keskellä oleva reikä ole kovin esteettinen), mutta se ei paljoa haittaa. Taidanpa tietää mitä syön huomenna treenin jälkeen.

[Kuva korvapuusteista]

Tänään leivoin taas. Tällä kertaa tein elämäni ensimmäistä kertaa mokkapaloja, vaikken edes tykkää niistä. Tyttis sen sijaan rakastaa niitä lähes yli kaiken, joten ajattelin yllättää hänet näin ystävänpäivänä. No eihän tuo nyt ihan nappiin mennyt, kuten kuvastakin näkyy. Tuo "pohja" onnistui erinomaisesti, mutta kuorrutus epäonnistui täysin. Ei tuo saakeli edes pysy kiinni tuossa pirun "pohjassa", ja halkeileekin miten sattuu. Nonparellitkin loikkii karkuun. Kaikesta huolimatta tuo scheisse on kuulemma silti ihan sairaan hyvää :D No siitä en voi sanoa mitään, kun en pahemmin noista välitä, mutta tosi mukava juttu, jos sentään maku on kohdillaan. Ensi kerralla (korvapuustien tapaan) panostetaan sitten myös ulkonäköön :)

13020030.webp

Tänään leivoin taas. Tällä kertaa tein elämäni ensimmäistä kertaa mokkapaloja, vaikken edes tykkää niistä. Tyttis sen sijaan rakastaa niitä lähes yli kaiken, joten ajattelin yllättää hänet näin ystävänpäivänä. No eihän tuo nyt ihan nappiin mennyt, kuten kuvastakin näkyy. Tuo "pohja" onnistui erinomaisesti, mutta kuorrutus epäonnistui täysin. Ei tuo saakeli edes pysy kiinni tuossa pirun "pohjassa", ja halkeileekin miten sattuu. Nonparellitkin loikkii karkuun. Kaikesta huolimatta tuo scheisse on kuulemma silti ihan sairaan hyvää :D No siitä en voi sanoa mitään, kun en pahemmin noista välitä, mutta tosi mukava juttu, jos sentään maku on kohdillaan. Ensi kerralla (korvapuustien tapaan) panostetaan sitten myös ulkonäköön :)

Sulla jää vissiin aina noi päällykset vajavaisiksi. :lol2: Mutta pääasia et maistuu (varmaan) hyvältä! :)

Ettei ihan :offtopic: niin tänään oli jälleen kiva päivä töissä ja nään pitkästä aikaa vanhaa kaveriani. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom