Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsin töihin kesäksi, koulu loppu, kurssit menny hyvin yhtä fyssan kurssia lukuun ottamatta(ja sille on aivan v***n sama ;) ). Kaks viikkoa lomaa ennen ku työt alkaa, vappufiiliksetkin alkaa painaa päälle. Treeni kulkee hyvin ku vaihdoin kaksjakoiseen, tuloksetkin nousee. Nyt menee hyvin. :)
:kippis1:

Tänään oli viimeinen luento, treenit sujui kuin unelma ja suonet alkaa käsissä näkyä! Huomenna hienoon ravintolaan syömään. Voiko sitä punttimimmi enempää elämältä toivoa? ;)

Huomenna tulee kuukausi täyteen ilman ensimmäistäkään vierailua #pakkotoisto.com-kanavalla tai muutenkaan ircissä. :hyper:

Aamun anestesiologian uusinta meni todella putkeen. Lukutekniikan muutos tuntuisi toimivan. Vielä muut uusinnat samalla tyylillä.
Kesätyöt varmistui!! :rock: Olen viettänyt monta unetonta yötä miettien miten kesän aion rahoittaa, mutta nyt selkiytyi sekin homma.
Mahtava fiilis. Illemmalla Tampereelle kavereiden luokse joita ei näe kuin pari kertaa vuodessa. Helmee!

tiny_tinman sanoi:
Ekaa kertaa rulliksilla, oli aika :rock: vaikka pari asvaltti-ihottumaa ja hervoton mustelma perseeseen tulikin, huomenna kokeilen uudestaan kyllä :hyper:
*badam-ching* Tänään kans korkattu rullaluistelukausi näin parin vuoden jälkeen. Matkaa kerty n. 10 km tällä kertaa.
Lämmintä n. 13-15 astetta ja arska paistaa. Voisko paremmin viettää vapaata?

:)

Jesh... Tein tänään uuden enkan pyörällä työmatkalla 34,17, 13,48 kilsan matkalla \o/ Tavoite on että syksyllä toi menee helposti alle puolen tunnin ;) Pyöräily on kivaa!

Duunit jatkuu paperitehtaalla, oon ainakin syksyyn asti siel nyt \o/

Pakkotoisto.com pelastaa meikäläisen työpäivän jokseenkin joka päivä. Porttivahtina kun ei juuri muuta tekemistä ole kuin selailla nettiä ja lukea.

Yksi siisteimpiä nettiyhteisöjä ever.

Hee mä olen kasvanut 0,5 cm sitten viime mittauksesta eli nyt oon 181 cm pitkä.

Sitten ostin oman asunnon joka on kivalla paikalla ja töissäkin on tulossa ylennystä+palkankorotusta.

Esimieheltä tuli palkankorotus :rock:
Tarjottiin kolmatta työpaikkaa, kuntosalilta hierojan hommia :rock:
Eipä tule ainakaan vapaa-ajan kanssa ongelmia :D

Pyranha sanoi:
Parin villimmän vuoden jälkeen olen löytänyt ihmisen josta todella välitän. Olen siis suomeksi korviani myöten rakastunut ja ilmeisesti hän on myös :hyper:

Asutaan eri kaupungeissa mut ei tuo haittaa, junat kulkee ja hyvää kannattaa odottaa :5:

Jumankauta, nyt reilut 7 kuukautta yhdessä olleena voin todeta löytäneeni elämäni naisen. Homma senkuin paranee koko ajan :hyper:

Kyllä saa nainen nuoren miehen pään sekaisin, olen ihan onnessani :haart:

Eipä tässä huonosti mene tällä hetkellä.
Huomenna lähden oman rakkaan kanssa viikoksi Rhodokselle, huomenna tulee myös vuosi yhdessäoloa täyteen :)
Kesäloma lähestyy kovaa vauhtia ja tänään teen ehkä kaupat Kawasaki Ninjasta :rock:

Kivasti menit aamureenit, tällä tavalla päivä lähtee hyvin käyntiin :rock:

Aaaahhh!!! Loistavaa!
Uusi työpaikka varmistui tänään, pääsee entisestä paikasta vihdoinki lähtemään. Muutto täältä pohjosesta pääkaupunkiseudulle on kyllä edessä, mutta eipä siinä mitään.

Kyllä on mahtavat fiilikset! :hyper:

Mulla melkein sama kuin Oridilla, tänään allekirjoitettiin työsopimukset ja muutto edessä, tosin ei onneksi aivan pääkaupunkiseudulle. Kesä uudessa kaupungissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom