Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Fyssan kurssi jota en ikinä uskonut pääseväni läpi, meni kuitenkin läpi että heilahti. Säälistä varmaan, mutta kuitenkin. :D Työtkin alkaa viikon päästä, pääsee opiskelijakin tienaan vähän rahaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuin salama kirkaalta taivaalta eilen puhelin hälytti ja exäni(!!) kutsui kylään.oli nimittäin nähny mut jossai kaupungilla ja sit kai iskeny ikävä tai jotai..kuulema.no tänään kävin moikkaamassa neitiä.Alko vanha suola janottaa..oli nimittäin melko kiva vierailu..herrajumala oon iha sekasi..leijun katon rajassa :hyper: :nolo:
Olis kyl pitäny saada kuva sen ilmeestä ku lähti paita päältä..tyttö nähny mut viimeks ilman paitaa reilu vuosi takaperin eli 15kiloa sitten :D

-exä on historiaa vihdoin ja viimein :) vittu mä jaksa ottaa yhteyttä koko aikaa ja hoitaa hommaa loppuun. uutta kehiin vain! :hyper: :haart:
-sitä edeltävä herra nyt kyllä sit yli puolen vuoden jälkeen lähettelee viestiä ja jopa kirjoitti mailin ja lähetti kuvia. "olis niin kiva kuulla mitä sulle kuuluu ja mitä puuhailet." :jahas: pitäisiköhän viritellä vanha suhde, ottaa irti sen minkä saa ja dumpata sit kun se oikea löytyy. tunteita kun ei ole sykyistä tapausta kohtaan enää. vähän sama kuin proteuksella, pysähtyä sit kun se oikea löytyy. turhaa sitä kotona on odotella, et löytää uuden miehen. toimitaan niin kuin muutkin toimivat :whip: niinhän se kuvio menee. ei funkkaa toi "toimi muita kohtaan kuten haluat itseäsi kohtaan toimittavan"-ajatus.
-ensi viikolla treffit :haart:
-muutenkin kun on päässyt tuosta yhdestä kusipäästä eroon, on saanut huomiota miehiltä yllättäviltäkin tasoilta.
tän tytön itsetunto on kyllä sen verran korkealla :) lesoilua tai ei, aivan sama. muutenkin tuntuu, että elämä hymyilee. tänään kävin kampaajalla ja uusi leikkaus väreineen on aivan helvetin upea. muutto ohi ja kämppä hyvässä kunnossa. nettikin toimii, vaikka parin viikon odottelu soneralta kiristi kiitettävästi hermoja. kroppa totally upeassa kunnossa, että itse olen edelleen :kuola:
:lol2:

Olis kyl pitäny saada kuva sen ilmeestä ku lähti paita päältä..tyttö nähny mut viimeks ilman paitaa reilu vuosi takaperin eli 15kiloa sitten

Haha, asiallinen tilanne :D
Hieno homma että exän kans sujuu!

Itellä taas sellanen tilanne, että joku aivan ventovieras tyttönen on laittanut mulle mailia. Kuvien perusteella vieläpä aika simpsakan näköinen tytsy.
Harmi vaan, että ite seurustelen jo.
Ihmeellisesti aina sillon kun ite seurustelee, niin tulee esiin muita naiskandidaatteja. :david:

Ihanaa kun porukalla menee hyvin:) On se tää kevät kummaa aikaa..
Vaikka itellä elämä on välillä ollutkin hieman sotkussa, ylioppilaaksi tulo varmistui ja kaikki rästiin jääneet kouluhommatkin on vihdoin hoidettu! Olo on kiva, vaikka sinkkuna nykyään elellään pitkän ja ihanan suhteen jälkeen:) Exän kanssa ollaan hyviä kavereita, mutta odottakaahan kun tämä neiti pääsee kaatamaan miestä kuin heinää, siinä jää heikommat jalkoihin!;) Siihen malliin alkaakin jo jalka vipattamaan auringon myötä..;) Ja tänään erotiikkamessuille katselemaan isoja..elimiä...;):hyper:

Täksi päiväksi tilattiin aurinkoista säätä, ja siellähän tuo aurinko möllötti taivaalla jo heti kuuden jälkeen. Nyt ei kastu sulho eikä morsian. :)

Sinttu sanoi:
Ihanaa kun porukalla menee hyvin:) On se tää kevät kummaa aikaa..
Vaikka itellä elämä on välillä ollutkin hieman sotkussa, ylioppilaaksi tulo varmistui ja kaikki rästiin jääneet kouluhommatkin on vihdoin hoidettu! Olo on kiva, vaikka sinkkuna nykyään elellään pitkän ja ihanan suhteen jälkeen:) Exän kanssa ollaan hyviä kavereita, mutta odottakaahan kun tämä neiti pääsee kaatamaan miestä kuin heinää, siinä jää heikommat jalkoihin!;) Siihen malliin alkaakin jo jalka vipattamaan auringon myötä..;) Ja tänään erotiikkamessuille katselemaan isoja..elimiä...;):hyper:

Mistähän syystä suurin osa suhteista kariutuu juuri keväällä..? Hmm... Kevät tulee ja naisten hormonit hyrrää.. kuten tämäkin neiti antaa ymmärtää :(

Vaikka tähän nyt ois pitäny laittaa iloisia asioita, niin oon kyllä NIIN pettynyt moneen naiseen (en omaani). Kaveripiirissä oli taas 4 suhdetta tärähtänyt poikki näin kevään kunniaksi. Enkä sano etteikö miehissä olis vikaa, koska varmasti on, mut jostain syystä se naisten menojalka alkaa vipattamaan näin keväällä hieman liikaa. Velipoijan nainen oli myös lähtenyt omille teilleen, ja vaikka en naisia lyö niin tässä tapauksessa tekisin surutta poikkeuksen :curs:

Iloista on kuitenkin se että on helvetin mahtava päivä. Aurinko paistaa ja lintuset laulaa :)

Iceman, kevät ei ollut syy suhteeni kariutumiseen, ymmärsit väärin. Ja kyllä niillä miehillä alkaa se menojalka vipattamaan ihan samalla lailla kuin naisilla näin keväällä, semmosta se on. Siinähän se suhde sitten punnitaan:)

Sinttu sanoi:
Iceman, kevät ei ollut syy suhteeni kariutumiseen, ymmärsit väärin. Ja kyllä niillä miehillä alkaa se menojalka vipattamaan ihan samalla lailla kuin naisilla näin keväällä, semmosta se on. Siinähän se suhde sitten punnitaan:)

Juu. Sen tajusin ja tarkoitus ei ollut sun suhdetta setviä.Sun teksti oli vaan niin osuva valitettavan monen naisen kohdalla et sopi kuin nyrkki päähän tähän kevät-hömpötykseen. Ja oot oikeassa, miehet osaa kans... Ihmetyttää vaan kun tuttavapiirissä kaikki suhteet, jotka on kariutunut keväisin, on johtunu yleensä siitä että nainen on lähteny "autuaammille metsästysmaille" kun taas syksyllä/talvella loppuneet, ovat jostain syystä johtuneet enemmän miesosapuolesta. Anyways tää meni jo todella pahasti :offtopic: , joten ei siitä enempää.

Iceman sanoi:
Juu. Sen tajusin ja tarkoitus ei ollut sun suhdetta setviä.Sun teksti oli vaan niin osuva valitettavan monen naisen kohdalla et sopi kuin nyrkki päähän tähän kevät-hömpötykseen. Ja oot oikeassa, miehet osaa kans... Ihmetyttää vaan kun tuttavapiirissä kaikki suhteet, jotka on kariutunut keväisin, on johtunu yleensä siitä että nainen on lähteny "autuaammille metsästysmaille" kun taas syksyllä/talvella loppuneet, ovat jostain syystä johtuneet enemmän miesosapuolesta. Anyways tää meni jo todella pahasti :offtopic: , joten ei siitä enempää.

Niin, ei enempää ei iloisia asioita. :love:

Huomasin, että minulla on paljon asioita, joista olla kiitollinen. Kesän työtilanne näyttää yllättäen varsin hyvältä. Saan tehdä työtä, johon minulla on henkilökohtaista motivaatiota. Paljon reissuhommia on tiedossa, mutta pääseepä näkemään uusia maisemia ja ihmisiä. :) Jonkinlaista henkistä seestymistä on tapahtunut kevään aikana. Oma paikka maailmassa näkyy hiukan selkeämmin (viimeinkin). Ehkä suurin muutos on tullut omaan ajattelutapaan. Ei ole enää tarvetta etsiä asioista vikoja ja huonoja puolia. Positiivinen ajattelu on aivan valtava voimavara. Osaisipa vain aina soveltaa sitä käytäntöön... Onhan niitä pahoja ja kipeitäkin juttuja, mutta ei niissä tarvitse rypeä. Kyynisyys on aika pitkälti pelkäämistä ja lamaantumista. Siitä on toisinaan vaikea luopua, kun sellaiseen on tottunut.

Aiemmin vaivanneet olkapäät on pysyneet ehjinä, ja pystyn tekemään jopa tasapenkkiä. ;) Oli aika kova paikka, kun melkein salijumpan alkajaisiksi tuli loukkaantuminen. Onneksi kantti kesti jatkaa hommaa kuitenkin. Kehitys on hidasta, mutta parhaillaan laitan ruokapuolta kuntoon isolla kädellä. Koko ajan tässä opitaan lisää. Jos pääsisi rantakuntoon kesäksi -06 :D

Tämä puheenvuoro kyllä hiukan laski tunnelmaa...
Aylah sanoi:
pitäisiköhän viritellä vanha suhde, ottaa irti sen minkä saa ja dumpata sit kun se oikea löytyy. tunteita kun ei ole sykyistä tapausta kohtaan enää. vähän sama kuin proteuksella, pysähtyä sit kun se oikea löytyy. turhaa sitä kotona on odotella, et löytää uuden miehen. toimitaan niin kuin muutkin toimivat :whip: niinhän se kuvio menee. ei funkkaa toi "toimi muita kohtaan kuten haluat itseäsi kohtaan toimittavan"-ajatus.
Hienosti olet itsellesi tuon perustellut. Asia ei minulle kuulu, ja toivotan onnea sullekin sen oikean löytämiseen. Pettäminen ja laskelmointi ihmissuhteissa kuitenkin tuntuu aina pahalta. En tiedä kenen tekstiä seuraava on, mutta siinä on aika paljon ajatusta pienessä tilassa. Ehkä olen vain lapsellinen hölmö, mutta minuun se teki vaikutuksen: "Work like you don't need money. Love like you've never been hurt. And dance like no one's watching."

Sain tänään elämäni panon :5:

Uskomaton nainen... :worship:

Tähtityttö sanoi:
Kuin myös!
vaihdetaan vaan ton naisen tilalle mies..
Noh... mulla nyt sattui olemaan vaan hyvä päivä. :nolo:

Ei kait... Kirjottakaa tahtityttö ja ilesku tonne "parisuhde pakkikselta" tai mikä threadi olikaan jos kerran keskenään olette ajanu nahkajunaa. ;)

Jottei menisi ihan offtopiciksi niin kyllä mäkin aika onnellinen olen nyt. Tai semmonen semi-onnellinen... pian saattaa olla toinen ääni kellossa.

edit. Käytin hiukan älyttömän tekstin poistoainetta.

Toisen jalan nilkka on ollut huonossa kunnossa mutta nyt alkaa pelittään paremmin. Sain myös uudet kengät jotka tuntuu tosi hyvältä jalassa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom