Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin itselleni kaks pizzaa: masu on onnellinen, minä olen onnellinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heräsin nätin ja fiksun tytön vierestä... muistan jopa miten päädyin sinne. Ihan ok olo nyt.

Tuli tosi hyvä mieli noista sydän sulaa, söpöjä kuvia -threadissa olevista kuvista. Erityisesti kissit :haart: veivät jälleen kerran sydämeni. Kiitokset ironchefille ja muille ketjuun panostaneille!

Tiukkis sanoi:
Tuli tosi hyvä mieli noista sydän sulaa, söpöjä kuvia -threadissa olevista kuvista. Erityisesti kissit :haart: veivät jälleen kerran sydämeni. Kiitokset ironchefille ja muille ketjuun panostaneille!

Hyvä jos piristi sun päivääs. Se oli tarkotus. :)

Tulin eilen jälleen isäksi, vaimo synnytti 4 kiloisen pikku-ukon. Nyt on Veijo väsynyt mutta onnellinen. Taidan lähteä unten maille.

Sain helmen kämpän vuokrattua, ei tarvi vanhempien nurkassa lusmuilla. Hyvä homma! Ja kohta alkaa kesäloma ja samalla kesäduuni.

Ooh, onnea Neuvostoliitolle, Sienimiehelle ja Veijolle perheineen. (ja muillekkin lisääntyneille...)
Tällaiset tekee aina Missukankin iloiselle mielelle.

että on hyvä fiilis, koska
1. muutto uuteen kämppään parin päivän sisällä:)
2. pääsee ostamaan uusia huonekaluja ja sisustamaan kämppää uudestaan
3. työharjoittelu alkaa vihdoin sujumaan
4. laivamatka ensi kuussa :hyper: (matkan aikana ja sen jälkeen kyl olo voi olla aikas :urjo: mutta silti biletystä 2x24h :rock: )
5. kevät->kesä->rannalle pääsee ottamaan aurinkoa, kun kehokin on siinä kunnossa todellakin, että itekin olen :kuola: :D
6.tänään yksi työkaveri kertoi mulle seuraavansa mallikoulua ja aina kun kattoo sitä, mä tulen hänelle mieleen, koska olen niin kaunis, hoikka ja pitkä, et mun olisi pitänyt kuulemma ottaa osaan siihen sarjaan:) toisaalta :jahas: mut sit kyllä :) vähänkö tuli hyvä fiilis, vaikka olin aamulla just ja just ehtinyt kampaamaan hiukset ja sutaisemaan jotain pakkelia naamaan. mut ihan sama, kun kerrankin kuuli tollaisen kommentin! vähemmästäkin tulee paremmalle tuulelle :thumbs: .

sain oman alan duunia ennenkuin oon ees valmistunut! Olen lucky bastard! Näyttää siltä, että joskus se aurinko paistaa tänne risukasaankin päin :) Nyt kun vielä saisi ripirapi hoidettua koulun alta pois ...

Olkapää on jo pitempään tuntunut hyvältä ja kesti tänään työntävien lihasten treenissä hienosti, vaikka uskaltauduin jopa dippiä kokeilemaan :)

Loppui juuri lastentautien harjoittelu. Se oli ehdottomasti antoisin harjoittelu tähänastisista. Opin todella paljon uutta ja erilaisia katsantokantoja asioihin. Loppuarvioinnissakin minut kehuttiin pilviin :D Toodella helmi fiilis. Voi kunpa tämä tunne säilyisi.
Voi kun valmistuisi äkkiä ja pääsisi kunnolla sinne työelämään. Sinipunaiset valot ampparin katolla vaan villkumaan..

Missukka sanoi:
Ooh, onnea Neuvostoliitolle, Sienimiehelle ja Veijolle perheineen. (ja muillekkin lisääntyneille...)
Tällaiset tekee aina Missukankin iloiselle mielelle.

Kiitos! Ollaan ainakin kerran todistettavasti saatu muuta kuin lämmintä kättä.. :hyper:

Työviikko loppuu ihan just, nään oman kullan muutaman tunnin päästä ja huomenna katsomaan kisoja Kultsalle sekä tapaamaan pakkistyyppejä. Onhan siinä ilonaiheita :)

Työsoppariin nimet laitettu.
Inssityön esityspäivä sovittu.
Kohta kavereitten kanssa laivalla.
Eikä tässä muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom