Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Proteos sanoi:
Noh... mulla nyt sattui olemaan vaan hyvä päivä. :nolo:

Ei kait... Kirjottakaa tahtityttö ja ilesku tonne "parisuhde pakkikselta" tai mikä threadi olikaan jos kerran keskenään olette ajanu nahkajunaa. ;)

Hyihyi sua, ei me nyt sentään.. ;)
Sattui näköjään vaan kahdelle yhtäaikaa! :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prowler sanoi:
Hienosti olet itsellesi tuon perustellut. Asia ei minulle kuulu, ja toivotan onnea sullekin sen oikean löytämiseen. Pettäminen ja laskelmointi ihmissuhteissa kuitenkin tuntuu aina pahalta. En tiedä kenen tekstiä seuraava on, mutta siinä on aika paljon ajatusta pienessä tilassa. Ehkä olen vain lapsellinen hölmö, mutta minuun se teki vaikutuksen: "Work like you don't need money. Love like you've never been hurt. And dance like no one's watching."

no ihan sen verran voin valaista asiaa, etten mä niin aio toimia. mutta pikkasen vituttaa (vähän offtopiccia) kyllä kun ite aina yrittää kunnioittaa toista ihmistä ja ajatella ettei loukkaa, toimi inhottavasti jne, sit tulee paskaa niskaa koko ajan. välillä miettii, miksi vitussa mä olen aina se, joka saa paskalastin niskaan, tulee petetyksi jne. et kaipa mullakin on oikeus tuntea niin kuin suurin osa ihmisistä tuntee , että vittuako muiden onnella on väliä kunhan ite on.

kuitenkaan mä en niin toimi, että lähtisin kylmästi vedättämään ketään. ite kun on sen kokenut, ei ole kiva :itku: . mut nyt en jaksa avautua tälle osastolle ihmissuhdekriisistäni, mutta voin sanoa että mua on koeteltu tän kevään aikana kaiken suhteen sen verran, että järki lähtee kohta. kai sitä joskus saa olla itsekäs ja ajatella itseään. takana on raskas, pitkä ja tylsä vkl töiden merkeissä, ei yhtään vapaata työharjoittelun jälkeen ja huomenna pitäisi jaksaa lähteä kouluun. onneksi ne treffit piristävät:)

Blaah. Proteos tais jäädä vaan väliin ku piparia jaettiin viikonloppuna ;)

Krapulaseksi :thumbs:

Ilecules sanoi:
Blaah. Proteos tais jäädä vaan väliin ku piparia jaettiin viikonloppuna ;)

Krapulaseksi :thumbs:
You wish! ;) Leipuri ei koskaan jää väliin kun piparia jaetaan... :lol2:

Tuli tossa vielä eilenkin mentyä "vaki"-tytsyn tykö käymään kun kerran kutsuttiin ja siltä tieltä palailin justiinsa... Eli, not once but t-w-i-c-e. Sattumalta osui tälle viikonlopulle tupla (tosin kumpikaan ei uusia).

Tänään pääsee ulkomaille tuulettumaan muutamaks päiväks pois näiden kaikkien asioiden keskeltä. Croissantia patonkia ja punaviiniä :D

Jes, sain väännettyä itteni viikon tauon jälkeen tänään salille!
Pienet on ilot :)

Yks koulu essee vielä viimeisteltävä ja sitten onkin koulu tältä keväältä kohtalaisesti paketissa.
Ja työharjoittelukin tais varmistua ens syksyks!!

Kevään aikana olen vähentänyt TV:n katselua tosi radikaalista ja elämänlaatu on tuntunut parantuneen aika tavalla. Inspiraatiota ja fiksua ajateltavaa tuntuu olevan huimasti enemmän. Jotenkin tuntuu, että telkkari passivoittaa ihmistä aivan liikaa.

Nojoo, tuli tuossa lauantaina otettua aikas huolella keittoa, pileet jatkuivat auringon nousuun jne, mutta onnistuin pokaamaan mukavan ja nätin likan..

Ulkona sataa ja on muutenkin harmaata, mutta perinteistä maanantaivit*tusta ei ole :)
Eikä myöskään ole krapulan jämiä, pieni väsymys kylläkin.

Kohta metro kohti Mayorssia ja pääsee hikoilemaan viikonlopun myrkyt kehosta. Kaiken kaikkiaan olisi erinomaiset mahdollisuudet vit*tukseen jne, mutta on oikeesti sangen mukava fiilis. Lisää tätä ;)

Täälläkin jaksaa viikonloppu ilahduttaa sateisesta maanantaista huolimatta. Ilma oli niin kesäinen että piti oikein käydä ostamassa varvastossut kun ei ollut kuin umpinaisia kenkiä mukana. Molempina aamuina tuli tehtyä pitkät aamulenkit todella kauniissa maisemissa. Tähän vielä lisäksi pari leffaa, shoppailua, kylpemistä ja paljon hyvää ruokaa. Kaikkein iloisin asia tietenkin on maailman ihanin ihminen, jonka kanssa sain viikonlopun viettää.

Vaikka ulkona tuleekin vettä kun tynnyristä kaatais, mä päätin perjantaina, että nyt on kesä, ja äsken väsäilin kesäbiisilistan koneelle.
NYT ON KESÄ!! :rock:

ilmoittaudun moottoripyöräkortti-kurssille ja tarkoitus ois tän kesän aikana jo ajella omalla pyörällä. tähtäimessä honda cbr 600 :hyper: siinä on kyl makee pyörä!! :rock:

Aylah sanoi:
ilmoittaudun moottoripyöräkortti-kurssille ja tarkoitus ois tän kesän aikana jo ajella omalla pyörällä. tähtäimessä honda cbr 600 :hyper: siinä on kyl makee pyörä!! :rock:

600 RR on übercool, kävin tossa vaihteeks (kylmä)tyyppailemassa tota Hondaa Brandtilla. Muista olla varovainen, noilla vehkeillä sana "adrenaliinisävärit" saa täysin uuden merkityksen.
Ps. älä unohda Yamahan R6:sta, se vie sydämen. :)

Burn rubber, not soul. ;)

Olen koko kevään taistellut yhden AMK-kurssin kanssa, viimeisen kurssin joka mun on suoritettava, jotta saisin tarpeeksi opintoviikkoja. Tänään sitten sain kuulla koulun toimistossa, että olin tulkinnut väärin opintosuoritetta ja mulla oli tarpeeksi opintopisteitä ilman tätä kurssiakin. :D

Aylah sanoi:

Niin sitä pitää :thumbs: . Olet kyllä hienon harrastuksen aloittamassa(ja kalliin :) ) . Itselläni oli Honda vielä kaksi viikkoa sitten, vaihdon sen juuri 03 636 ninjaan, tolla jo kerkee :hyper: .

Toivottavasti saat kortin nopeasti, jotta kerkiät ajaa, suomen kesässä ei kuitenkaan hirveästi ole ajokuukausia.

sporteme sanoi:
Sama homma. Kortti on kesäkuussa taskussa ja pyörää täytyy harkita. 2-3 vuotta vanha Harley on harkinnassa. :rock:
jooh, ihan hienolta tuntuu. vähän kyllä alkoi pelottamaan että mitä helvettiä tässä oikein on tekemässä, kun en ole ennen ajellut pyörällä kunnolla. joskus broidin piikillä 10m, kun ei uskaltanut enempää ajaa. nyt sit pitäisi inssikin varmaan vähintään 250cc ajella tai sit 600cc kun ajo-opettajan mielestä mä sellaisen tulen hallitsemaan, et nice.. toivottavasti mä osaan ajaa sit. käsittelykoekin pelottaa, jos olenkin ihan idari siellä enkä osaa mitään. mut sit kun kokeilin istua yhden yamahan (oli varmaan 600cc) kyydissä kun kateltiin koulun pyöriä, ni kyl tuli vähän :hyper: fiilis ihan vain istumisesta :D . ensi viikolla jo ajotunteja. IIK!:) vähän on termit vielä hakusessa, ei saa nauraa. mut kerran mäkin osaan reipäistä, jes! vähän kyl masensi kun sanottiin et aluksi kannattaa omaksi pyöräksi hommata vähempitehoinen, eli taitaa toi 600cc jäädä muutamaksi vuodeksi haaveisiin, kun turhaa mä mitään yli tehosvoimaista pyörää itelleni ostan jos se lähtee käsistä nopeammin kuin talkkari liukkaalta katolta. vähän :offtopic:

Tänään ilostuttaa se asia, että sain tänään moottoripyöräkortin! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom