Prowler sanoi:Hienosti olet itsellesi tuon perustellut. Asia ei minulle kuulu, ja toivotan onnea sullekin sen oikean löytämiseen. Pettäminen ja laskelmointi ihmissuhteissa kuitenkin tuntuu aina pahalta. En tiedä kenen tekstiä seuraava on, mutta siinä on aika paljon ajatusta pienessä tilassa. Ehkä olen vain lapsellinen hölmö, mutta minuun se teki vaikutuksen: "Work like you don't need money. Love like you've never been hurt. And dance like no one's watching."
no ihan sen verran voin valaista asiaa, etten mä niin aio toimia. mutta pikkasen vituttaa (vähän offtopiccia) kyllä kun ite aina yrittää kunnioittaa toista ihmistä ja ajatella ettei loukkaa, toimi inhottavasti jne, sit tulee paskaa niskaa koko ajan. välillä miettii, miksi vitussa mä olen aina se, joka saa paskalastin niskaan, tulee petetyksi jne. et kaipa mullakin on oikeus tuntea niin kuin suurin osa ihmisistä tuntee , että vittuako muiden onnella on väliä kunhan ite on.
kuitenkaan mä en niin toimi, että lähtisin kylmästi vedättämään ketään. ite kun on sen kokenut, ei ole kiva :itku: . mut nyt en jaksa avautua tälle osastolle ihmissuhdekriisistäni, mutta voin sanoa että mua on koeteltu tän kevään aikana kaiken suhteen sen verran, että järki lähtee kohta. kai sitä joskus saa olla itsekäs ja ajatella itseään. takana on raskas, pitkä ja tylsä vkl töiden merkeissä, ei yhtään vapaata työharjoittelun jälkeen ja huomenna pitäisi jaksaa lähteä kouluun. onneksi ne treffit piristävät