Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuossa kelasin postiani ja huomasin että olin saanut amerikanmaalta kirjeen. Ja voi vittu että vanhan äijän hymy levisi korviin kun huomasin että teho-osaston Abby eli Maura Tierney lähetti kuvansa nimikirjoituksella ja vielä kirjoitti kirjeenkin mukaan (mikä on harvinaista).
Tuo tuntui melkein yhtä hyvältä kuin nykyisen muijani löytö. Siis melkein :D

Now I am very very happy :hyper:

Juttelin ex-tytön kanssa baarissa ja asiat saivat hiukan uusia käänteitä. En nyt uskalla väittää suoraan, että kaikkea mahdollista tapahtuu, mutta käsittämättömän hyvin tultiin juttuun. Kaffetellaan jossain vaiheessa ja on mukava olla kunnolla puheväleissä taas. :thumbs:

Jos hommat alkaa skulaamaan niin ongelma on, että loppujen lopuksi joudun pahoittamaan toisen tytön mielen... :(

Proteos sanoi:
Jos hommat alkaa skulaamaan niin ongelma on, että loppujen lopuksi joudun pahoittamaan toisen tytön mielen... :(

Se on noiden laastarisuhteiden varjopuoli. Mut se joka leikkiin ryhtyy...

No toivotaan, että asiat järjestyy parhain päin.

Olen nauttinut viimeiset kaksi päivää auringosta ja ulkoilmasta, kun vkonlopun vatsataudin takia ei ole ollut voimia lähteä salille. Upea fiilis huomata, että on muutakin nautinnollista kuin duuni ja hikoilu punttien parissa.

Morjes!

Ensimmäinen iloinen asia oli tänne kirjautuminen ja toisena voisin pitää vaikka flunssasta eroon pääseminen, jotta nyt pääsee reenaamaakin kunnolla! PM-kilpailut oli hieno kokemus ensikertalaiselle (siis ihan katsomosta käsin) ja sen verran jäin hampaan koloon, että lupasin itselleni että pyrin olemaan joskus itsekin sielä :) Ja tässä yleisesti kaikille ihmisille lopputyöni Suomen urheiluopistolla alkaa uhkaavasti olemaan käsillä ja aihekkin on valittu...tässä vaihessa paljastan että liittyy kehonrakennuksen psykologiseen puoleen, joten mikäli teitä kiinnostaa jossain vaiheessa kesän mittaan vastailla mielenkiintoisiin tutkimus kymysyksiin kyseisestä aiheesta otan mielelläni vastauksia vastaan. Mutta tosiaan työn aloittamisen olen suunnitellut tulevalle kesälle,joten siitä enemmän sitten...saapa nähdä kuinka käy!

Hannu

Kaunis sää, salilla kulki suht hyvin, lintuja ja kukkia ja sunmuita hyönteisiä näkyy ulkona. Vedin vielä salin jälkee 35min aerobista ja sitte kotona nukuin puoltuntia koiran kanssa. En ees menny kouluu tänää...

Edit: Niinja Mike oli laittanu pakettiin 2 patukkaa mukaan ylimääräseks :haart:

Pirun mukava työpaikka ja oikein leppoisa palkka myös. Treeni kulkee suht mukavasti ja tuntuu, että kitaran soitossakin kehittyy johonkin suuntaan. Welcome to jazz club...NICE

Weak sanoi:
Niin ja Mike oli laittanu pakettiin 2 patukkaa mukaan ylimääräseks :haart:
Xiit ! :)

Sain mielekästä kesäduunia kohtis hyvällä liksalla, pääsin vaikeista tenteistä läpi ja tänään pääsee pitkästä aikaa kavereiden kanssa radalle. Pitkästä aikaa helvetin hyvä ja vapautunu fiilis. :)

Nyt on pikku-R hyvällä tuulella, toinen flunssanjälkeinen reeni ja hyvin kulki. Jesssssss! I feel good...

Naisasioissa on aika hyvät kupongit vetämässä... 6 oikein + lisänumero on jo varma... mahdollisuudet myös täysosumaan.

Lisäksi olen edellämainittujen syiden takia vähentänyt juomista reilusti ja treeni alkaa pikkuhiljaa maistumaan edelliseen malliin.

Ei ole menny muuten kauaa aikaa siitä kun mua vitutti niin ettei veri kiertäny. Kesä saattaa olla syypäänä... :)

Nää Proteoksen naiskuviot on jo aikaa sitten ylittäneet saippissarjan parhaimmatkin juonikäänteet. :) Mies taitaa olla melekonen Adonis. :rock: Miehen kuviot on vireämpiä kuin itse R. Jeremyllä. :D

SniffDaddy sanoi:
Nää Proteoksen naiskuviot on jo aikaa sitten ylittäneet saippissarjan parhaimmatkin juonikäänteet. :) Mies taitaa olla melekonen Adonis. :rock: Miehen kuviot on vireämpiä kuin itse R. Jeremyllä. :D
Noh noh... kai sitä nyt pystyy olemaan keskustelupalstojen adonis aika helpolla. ;) Eiköhän ne todelliset 30+ -vuotuista seuralaista omaavat kaverit ole ihan hiljaa vaan ja naureskele meikäläisen räpellykselle. En kyl valita sitä, että nykyisin itseluottamus on hyvällä tasolla ja se on kaiken ydin naisten kanssa. Tilanteet toistuu akasta toiseen ja pikkuhiljaa alkaa oppimaan aina toistuvan saman kaavan.

Voin kyllä sanoa, että viimeisen puolen vuoden kokemuksien perusteella on muutunut hiukan käsitykset nykyajan naisista... mutta tällä keskustelupalstalla kirjoittelevat lienevät kuitenkin tolkkuja ihmisiä ja tarkempia tavarastaan. ;)

Pahoittelen jos joku ottaa mun kirjoitukset lesoiluna... siihen ei ole tarvetta. Kunhan vaan tykkään purkaa ajatuksiani johonkin.

edit. ...pitäisi varmaan pyytää mun yhtä baari-kaveria kirjottelemaan tänne. Sitten tietäisitte mitä on todellinen kierrätys... ei sinänsä että siinä mitään ihailtavaa olisi. Mä haen kuitenkin pysyvää suhdetta ja pysähdyn kun se löytyy.

En minä ainakaan missään nimessä ota brassailuna noita naisseikkailuita. Tsemppiä vaan jatkoon, suurinhan osa meistä noilla markkinoilla oman kontribuutionsa antaa. Raaka peli. Raakoja on miehetkin, perkele. :)

Naiset ovat vielä raa'empia. :( ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom