Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ei löytynyt sopivampaa ketjua pikaisella silmäilyllä, mutta pakko saada jakaa kauppareissun komediaa:

Kaupassa asioidessa kävelin käytävällä ja siellä oli lapsi istumassa kärryissä ja kyseisen muksun mutsi tuli sitten kärrylle ja siellä odotti mukava yllätys: muksu oli tyhjentänyt koko kananmunakennon (sellainen todella iso kenno)ympäri täynnä olevaa kärryä! :D Mahtaa olla kivaa sieltä kaivella ne 24 (?) kananmunaa varovasti ostosten alta ja välistä! :lol2:

Ei siinä voinut olla nauramatta, kun käveli ohi. :rock:

Piristi kummasti päivää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen rakastunut ihanaiseen olentoon. Miten tämä tunne voikin olla näin mukava. Vaikka kyseessä on kaukosuhde, on tunne, että tästä voi tullakin jotain...

Ollaan oltu yhdessä jo kohta 4 kuukautta, mutta vasta tänään kolme tuntisen videoottipuhelun jälkeen, se selvisi minulle lopullisesti. Rakastan tätä tyttöä.

On tää vaan kivaa, kun kerrankin olen varma, että hänkin rakastaa minua:rock: :haart: :haart:

Viikonloppua odotellessa, kulti tulee käymään:love:

Lukio loppu, elämä edessä. :kippis1:

Vakituinen työ alkamassa kuun loppuessa. :piis:

Treenit kulkee, "ylppäritauosta" huolimatta. Kyykkyäkin kovasti opettelen, vaikka ennen olen vihannut kyseistä liikettä ja nilkka ei taivu tarpeeksi syväkyykkyyn. Koroke kantapäiden alle, niin johan alkoi sujumaan! :rock:

Tänään viimeistää klo 15 voin huutaa "OHI ON!", kun poistun uskonnon kirjoituksista.

Sillon se on totta. Ainakin toistaiseksi :)

Rauhallinen 45 min aamulenkki Jyväsjärven rannassa, nyt duunissa koneella kylmä redbull kourassa, VIPit oli tulleet, kohta suihkuun ja aamiaiselle.

Jännittää ja olo on hyvin odottavainen.. Rahankiilto silmissä... Toivossa on hyvä elää :)

tää päivä on ollu vaan niin pieun mukava :)
"pitkästä" aikaa vapaata duunista, olin hoitamassa duunikaverin hellyyttävää eskari ikästä kollia, alkaa tuntuu sitlä etten hajookkaan käsiin koulutehtävien kans, ja salilla kulki ku unelma, jokases liikkees oli tullu pientä kehitystä edelliseen reenii, joissain jakso tyyliin vaan yhen toiston enemmän, mut hei edistystä seki ;) lisäks monis liikkees sai lisättyä painoja. Mä aion prkl tulla waffaks :D

Huomenna viimeinen paiva tasta projektista ja perjantaina lento takas euroopan puolelle. Hymyillen aion istua koneissa sen parikyt tuntia kunhan vain paasee vihdoinkin kokeilemaan normaalia elamaa ainakin pariksi viikoksi.

6 viikossa 650+ tuntia duunia yksin, kohtuullisessa stressissa asiakkaitten naamoja katsellen alkoi jo pikkuhiljaa puristeleen tuolta paanupista.
Mutta systeemit toimii ja voi rehellisesti olla tyytyvainen suoritukseen.

Tein eilen 30min duunia 8h ajan ja palkka juoksi.

Tänään kävin poistattamassa yli 6kk vaivanneen viisauden hampaan. Meni alle 10 minuuttia eikä sattunut pätkääkään. Loppui säryt, ahh...

On muuten saatanan hieno olo, kuin uusi mies.

Duuniviikko takana. Olin työkeikalla Turussa, ja matkaa kertyi ajellen 130km suuntaansa. Todella rauhallinen viikko ja rutkasti pakkiksella surffausta. Työkaveritkin olivat ihan jees. Nyt vaan odotellaan päivärahojen ja kilometrikorvausten kilahtamista tilille....:thumbs: Lisäksi huomenna on jännä päivä... Saa nähdä postaanko päivän tapahtumat tänne vai vit***sketjuun..:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom